Je bent er wsl gewoon te dom voor..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:56 schreef BMH het volgende:
Kep em vandaag ook gespeeld. Leuke strategy game. Ik krijg een enorm Pikmin-gevoel als ik em speel.
Wel jammer dat alle missies het zelfde zijn (ga van punt A naar B). En als je dood gaat duurt het meer dan een minuut om weer te kunnen spelen. Dat is echt bout.
Mijn impressie of review schrijf ik nog wel deze week.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:56 schreef BMH het volgende:
Kep em vandaag ook gespeeld. Leuke strategy game. Ik krijg een enorm Pikmin-gevoel als ik em speel.
Wel jammer dat alle missies het zelfde zijn (ga van punt A naar B). En als je dood gaat duurt het meer dan een minuut om weer te kunnen spelen. Dat is echt bout.
Mijn impressie of review schrijf ik nog wel deze week.
Ik ben bezig met de tutorialquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je bent er wsl gewoon te dom voor..
Dat moet haast wel als je een USArmy-sim je een pikmin gevoel geeft...
Ik kan maar een ding zeggen..
VET VETTER VETST!!.
GRUWELIJK!!!
Bij bepaalde personen is de grens dat het me weinig meer interesseert om me in te houden inderdaad al overschreden, en typ ik gewoon wat ik denkquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
huhh? doen we tegenwoordig niet meer aardig tegen elkaar?
Naja gelukkig maak ik me niet zo druk om/op fok!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:55 schreef twi het volgende:
[..]
Bij bepaalde personen is de grens dat het me weinig meer interesseert om me in te houden inderdaad al overschreden, en typ ik gewoon wat ik denk
Whoehahahahahahahahaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:01 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Oh mooi, ik kan nu vast niet meer slapen vannacht.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:51 schreef SailingAce het volgende:
Ik ben bezig met de tutorialwat een spel
![]()
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:38 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Dude! Mediamarkt heeft m!! (Utrecht) Kep m net gehaald!
Ze zijn tot 21:00 open.
Hij LIGT bij de xbox games, hangt niet in de stellage. Hij ligt vlak naast de controllers (bij de demo unit). Graag gedaan. Now go HURRY!!
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jullie gaan ongekend genietenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whoehahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Ja.. maar ben nog in de tutorialquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:21 schreef Gamedemon het volgende:
wie wil er vanavond live huh huh huh!!!!
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:17 schreef SailingAce het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan ongekend genieten
Die tutorial is al cool.. en nodig. Die granaten, dat geluid.. die camera..
Ja ik geloof je Gijs.... heb er erg veel zin inquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:17 schreef SailingAce het volgende:
[..]
[..]
Ik ben blij dat je geniet Gijs! We gaan toch nog wel samen een keertje gamen wa?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:17 schreef SailingAce het volgende:
jij hebt toch ook weinig geduld in games? Want dat heb ik ook niet namelijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:36 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja.. maar ben nog in de tutorial
Hij is oud! Maar blijft leukquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:46 schreef Gamedemon het volgende:
Voor iedereen die zeikt over nieuwe moves in FSW
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |