De bestellingen zijn al verstuurd hoor. Althans... daar heb ik al 5 keer ervaring mee. Vaak daten ze de site pas up dagen nadat het verstuurd is.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:43 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Mijne is nog steeds niet verzonden :'( KUT GCSHOP!!!!![]()
Idd, echt een top game! Heb hem alleen al uitgespeeldquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:54 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Driv3r was toch werelds?
Uhhhh......uhhhmmmm.....Ik wil gewoon FSW!!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:47 schreef twi het volgende:
Alsof jij niet genoeg games te doen hebt
Dat plaatje van die driv3r disc in die envelop met 'papiertjes' van afgelopen week, kwam die van jou?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:19 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Idd, echt een top game! Heb hem alleen al uitgespeeld![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:26 schreef twi het volgende:
Dat plaatje van die driv3r disc in die envelop met 'papiertjes' van afgelopen week, kwam die van jou?
Vanavondquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:22 schreef HAL9000S het volgende:
Mensen die heb al hebben! Doe ons een plezier en VERTEL EENS WAT!!
Zie je Gijsquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:50 schreef Strolie75 het volgende:verzonden
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:43 schreef Gamedemon het volgende:
gvd gvd gvd geen enkele winkel in heel utrecht die em had...morgen krijgt 1 winkel em binnen ...
* gijsje79 heeft slaapzak gepakt en is opweg naar de amsterdamse straatweg
dimensionplusquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:57 schreef Gamedemon het volgende:
waar hebben jullie em in jansnaam besteld? ik express niet bij play omdat ik dan kans liep em pas over 2 weken te hebben...
heeft wel vandaag tenchu binnen gehad maar is er niet meer blij mee....
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:43 schreef Gamedemon het volgende:
gvd gvd gvd geen enkele winkel in heel utrecht die em had...morgen krijgt 1 winkel em binnen ...
* twi heeft slaapzak gepakt en is opweg naar de amsterdamse straatweg
Dixonsquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:57 schreef Gamedemon het volgende:
waar hebben jullie em in jansnaam besteld?
Dude! Mediamarkt heeft m!! (Utrecht) Kep m net gehaald!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:06 schreef Gamedemon het volgende:
heeft iemand een tijd machine te leen waarmee ik naar het einde van het jaar kan...FSW en Halo 2 oppikken en em dan weer teruggeven?
Oh mooi, ik kan nu vast niet meer slapen vannacht.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:56 schreef BMH het volgende:
Mijn impressie of review schrijf ik nog wel deze week.
Hou die eer ajb aan jezelf.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:56 schreef BMH het volgende:
Kep em vandaag ook gespeeld. Leuke strategy game. Ik krijg een enorm Pikmin-gevoel als ik em speel.
Wel jammer dat alle missies het zelfde zijn (ga van punt A naar B). En als je dood gaat duurt het meer dan een minuut om weer te kunnen spelen. Dat is echt bout.
Mijn impressie of review schrijf ik nog wel deze week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |