abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14458250
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 13:45 schreef Silverado het volgende:

[..]

Nog altijd geen reacties! Is de site dan echt so goed?

ik heb wel al op atsol gereageerd. ik zal eens zoeken.
Er zijn een aantal reacties op deze post van JeRa in: Site checks deel 19 - aub GEEN spam!

[Dit bericht is gewijzigd door sop op 07-11-2003 13:53]

pi_14458279
Iemand http://www.rebelflavor.com checken!?
Doet dienst als persoonlijke én zakelijke website waar mijn portfolio te bezichtigen is en waar ik o.a. een soort weblog bijhoud.
Ben momenteel druk bezig met de website van m'n eigen webdesign-bureau.
Groet, Bram
pi_14458556
hmm :p
lekker die reactie... nou ja ik hou juist van kleurloos
dus das gewoon verschil van mening... maar dat
de navigatie niet klopt is wel vaag... er klopte net
een knopje niet bij het menu (link dus) maar das al gemaakt...
en de php zit idd alleen verstopt in de "rate" functie idd...
groetjes
*CTR ALT DEL*
  vrijdag 7 november 2003 @ 14:00:49 #154
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_14458587
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 13:50 schreef rebel84 het volgende:
Doet dienst als persoonlijke én zakelijke website waar mijn portfolio te bezichtigen is en waar ik o.a. een soort weblog bijhoud.
Groet, Bram
ik kan uit het zakelijke deel van je website niet opmaken wat je nu eigenlijk te bieden hebt. waarvoor kan ik je inhuren, wat doe je?
- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
pi_14458625
trouwnes ik ben gister er mee begonnen
en heb de een hele tijd zitten php'en...
had ik namelijk nog nooooit gedaan...
dus dat er comming soon staat is niet
zo raar....
groetjes...
*CTR ALT DEL*
pi_14458702
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:00 schreef iemoe het volgende:

[..]

ik kan uit het zakelijke deel van je website niet opmaken wat je nu eigenlijk te bieden hebt. waarvoor kan ik je inhuren, wat doe je?

Nu je het zo zegt... het is inderdaad behoorlijk onduidelijk (ik voer de content in via m'n eigen CMS, ben daar een beetje gehaast mee omgegaan). Maar zoals ik al zei: ben druk bezig met nieuwe website voor m'n webdesign-bureau. En ik denk ook dat ik rebelflavor.com dan om ga toveren in een puur persoonlijke website.
Wat vind je van het design?
Groet, Bram
pi_14459073
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:02 schreef Ytro het volgende:
dus dat er comming soon staat is niet
Ik bedoelde meer dat comming met dubbel m staat en dat het dan meer op cumming lijkt (correct Engels is 'coming soon'), vandaar
pi_14459154
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:14 schreef sop het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer dat comming met dubbel m staat en dat het dan meer op cumming lijkt (correct Engels is 'coming soon'), vandaar

hehe :p lekker leip....
ach je weet maar nooit....
*CTR ALT DEL*
pi_14459540
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:16 schreef Ytro het volgende:

[..]

hehe :p lekker leip....
ach je weet maar nooit....

Zelfde als dat je in je sig zou zetten "CTR ALT DEL" i.p.v. "CTRL ALT DEL"
  vrijdag 7 november 2003 @ 14:26:32 #160
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_14459546
quote:
Op woensdag 5 november 2003 22:51 schreef bob-de-bouwer het volgende:

[..]

Ja ik zag idd al dat er iets mis wat met de source 1 dingentje weggehaald ofzo en de kleuren kloppen niet meer.

Die ssc styledingesen snap ik nog eigenlijk niet veel van maar daar is genoeg over te vinden zal er is op letten

Voorderest Header, kikker en kleuren zijn de huistijl van die camping. Kan er ook niks aan doen hehe

Hier is het groen wat meer gefilterd, zal deze eens met die text bewerken

[afbeelding]

Die suppagina's zijn nog klote need work

Owhja alles met de hand geschreven he !! kost wat tijd maar weet je wel wat je doet ,Help me eens met zon validator als je wilt. Maak dit wel in dreamweaver maar gebruik hem puur omdat het een lekker makkelijk progje is. De functies gebruik ik niet eens. Te veel baggercode voor niks

Ik ben wat laat met mijn reactie, zie maar wat je ermee doet.
In je header staat nu Ijsselstrand. Ik zie zelf liever IJsselstrand of zelfs Ysselstrand (maar dan een Y met puntjes. Dit omdat er ook al een L in staat, en Ijsselstrand dan snel leest als LjsseLstrand.
Snap je wat ik bedoel?
  vrijdag 7 november 2003 @ 23:20:41 #161
72930 dennis_lachspieren
http://www.lachspieren.be
pi_14472828
Wat vinden jullie van: http://www.lachspieren.be?
  vrijdag 7 november 2003 @ 23:34:20 #162
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_14473091
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 23:20 schreef dennis_lachspieren het volgende:
Wat vinden jullie van: http://www.lachspieren.be?
Ehm die had je toch al laten checken?
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_14508767
Opdrachtje voor school site is gemaakt in photoshop als zeg maar storyboard:

http://www.wapinfopunt.nl/websites/nemo.nl/storybord.html

Ook ik heb wel eens een slotje gehad...
  zondag 9 november 2003 @ 22:12:49 #164
14806 CrashOne
100% compliant
pi_14511366
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:14 schreef Chilly_Jillie het volgende:

Ik zie een plaatje, geen site?
pi_14515351
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 13:50 schreef rebel84 het volgende:
Groet, Bram
Zakelijke contacten hebben geen interesse in het aantal layers dat je gebruikt bij je speaker uit de Sony X-plod reeks. Verder is het voor zakelijke contacten erg verwarrend om dit te lezen:

Hoe ik normaliter te werk ga bij projecten. Ik ben flexibel en dus kunt u ook bij mij terecht met afwijkende wensen.
We....

etc.

De zakenlui zullen denk ik ook niet weten wat je hun te bieden hebt, misschien pixelart voor de plaatselijke bakker?

- je logo verplaatst als je een pagina opent

najah het is ook wel goed verder, ik ga wel gewoon slapen

pi_14518773
quote:
Op maandag 10 november 2003 01:26 schreef ErikN het volgende:

[..]

Zakelijke contacten hebben geen interesse in het aantal layers dat je gebruikt bij je speaker uit de Sony X-plod reeks. Verder is het voor zakelijke contacten erg verwarrend om dit te lezen:

Hoe ik normaliter te werk ga bij projecten. Ik ben flexibel en dus kunt u ook bij mij terecht met afwijkende wensen.
We....

etc.

De zakenlui zullen denk ik ook niet weten wat je hun te bieden hebt, misschien pixelart voor de plaatselijke bakker?

- je logo verplaatst als je een pagina opent

najah het is ook wel goed verder, ik ga wel gewoon slapen

Lees even mijn reactie hierboven. Daar heb ik al uitgelegd waarom het een-en-ander onduidelijk is. Toch bedankt voor je reactie, je hebt volkomen gelijk hoor !
Trouwens, dat stukje dat je citeert waarin 'we' staat duidt op 'ik' en 'de klant': da's gewoon meervoud en dus 'we'.

[Dit bericht is gewijzigd door rebel84 op 10-11-2003 10:59]

pi_14520613
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:12 schreef CrashOne het volgende:

[..]

Ik zie een plaatje, geen site?

Lezen blijft moeilijk

" tis een opdracht voor school gemaakt in photoshop dus ja dan is het een plaatje.. moest voor een storyboard dus vandaar"

Ook ik heb wel eens een slotje gehad...
pi_14521083
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:14 schreef Chilly_Jillie het volgende:

Ziet er netjes uit
In het menu wijkt het lichtroze wel een beetje af van de rest (groen, geel, oranje, rood), ik had die donkerder oranje gemaakt. Verder netjes en overzichtelijk .
  maandag 10 november 2003 @ 12:36:01 #169
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_14521369
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:06 schreef Chilly_Jillie het volgende:

[..]

Lezen blijft moeilijk

quote:
Regels:
  • Als je je eigen site voor het checken aanbiedt, zorg dan voor wat uitleg over die site. Waar je zelf tevreden over bent en waarover juist niet.
  • Hoe lang ben je er mee bezig geweest
  • Wat wil je gechecked hebben (onderdelen van de site/layout/content). Eventueel wat/wie je er mee wilt bereiken.
  • Waarmee heb je je site gemaakt
  • Gebruik je serverside scripting, zo ja: welke, vermeld ook eventueel gebruikte componenten/database omgevingen
  • Alleen eigen gemaakte sites kunnen hier worden aangeboden
  • Het plaatsen van een niet zelf gemaakt forum, zoals phpBB, IkonBoard heeft geen nut. Dit heb je zelf geinstalleerd en wordt niet eigen gemaakte site gezien. Ook niet met een andere layout.
  • Zorg ervoor dat er geen (reclame)popups bij je site openen. De dot.tk banner is bijvoorbeeld gewoon uit te zetten in je registratie.
  • Het wordt zeer op prijs gesteld als men voor/na het plaatsen van een site, ook zelf de moeite neemt om een site te reviewen.

inderdaad, lezen is best lastig. een plaatje is geen (belangrijk woordje hier: geen) site.
pi_14522600
Dag mensen, sinds een week staat mijn nieuwe site online en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Het is een gamesite die headlines verzameld van andere sites. Het stelt de gebruiker in staat om het nieuws weer te geven naar eigen wens. Enkel Frans PS2 nieuws is bijvoorbeeld mogelijk.

De URL: www.dailyplay.net

Ik hoop niet dat het als spam gezien wordt, het is zelf gemaakt en ik ben er trots op

pi_14523550
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:21 schreef Fantus het volgende:
Dag mensen, sinds een week staat mijn nieuwe site online en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik hoop niet dat het als spam gezien wordt, het is zelf gemaakt en ik ben er trots op

Nou je mag er trots op zijn hoor

goede punten.
- je maakt goed gebruik van CSS
- je hebt een opvallend en orginele layout.
- erg overzichtelijk

kritiek.
- jammer dat je alleen linkt naar andere sites
- beetje weinig te vinden en te doen op je site
- orgineel qua inhoud? don't know.

verder mooie site...alleen een beetje meer inhoud en mogelijkheden zal het voor de users die qua inhoud intresse hebben meer aantrekkings kracht krijgen.

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  maandag 10 november 2003 @ 14:02:39 #172
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_14523886
quote:

mijn enige aanmerkingen zijn dat ik de verticale streepjes om HELP en REGISTER weg zou halen en onderin vind ik bij (c) 2003 dailyplay.net de achtergrond een beetje rommelig. zou ik iets strakker doen door een egale kleur ipv blokjes oid.

verder: naajs!

waarom gebruik je eigenlijk tabellen en div's door elkaar?

pi_14524048
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:52 schreef Chandler het volgende:

kritiek.
- jammer dat je alleen linkt naar andere sites
- beetje weinig te vinden en te doen op je site
- orgineel qua inhoud? don't know.

Je hebt in alle drie de punten wel gelijk, maar dan vanuit het grootgebruik perspectief. Het doel van DailyPlay is om als snelle stop te dienen om het laatste gamenieuws te bekijken. De inhoud zijn enkel headlines, en er valt weinig te doen omdat daar voor gekozen is.

Nou moet ik wel toegeven dat dit een hoop bezoekers afschrikt. Naar de ideale grens ben ik nog opzoek. Over niet al te lange tijd komen er een aantal opties bij zodat ik beide groepen kan aantrekken en vasthouden.

Bedankt voor je kritiek, met dit soort commentaar kan ik tenminste wat

pi_14524149
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:02 schreef iemoe het volgende:

[..]

mijn enige aanmerkingen zijn dat ik de verticale streepjes om HELP en REGISTER weg zou halen en onderin vind ik bij (c) 2003 dailyplay.net de achtergrond een beetje rommelig. zou ik iets strakker doen door een egale kleur ipv blokjes oid.

verder: naajs!

waarom gebruik je eigenlijk tabellen en div's door elkaar?

Dat ik soms tabellen en soms divs gebruik komt puur door de verschillende browsers. Ik kan inmiddels een boek schrijven over de ellende van compatibiliteit. Het gaat nu overal goed, op de Mac IE versie na.

Wat betreft de streepjes en de (c) DailyPlay, ik geef je gelijk
(staat nu genoteerd)

pi_14524958
quote:
Ik zou je legenda clickable maken. Dus ik klik op het gele blokje en ik krijg alleen de PC items te zien.
Ow, en als een spel 4 blokjes heeft dat springt die tekst heel veel in. Vind ik niet zo netjes. Ik zou de blokjes dichter op elkaar zetten en altijd ruimte voor 6 blokjes reserveren.

In het blokje genaamd "daily play" komen alleen maar lelijke popups naar boven. Ze zijn een beetje vreemd uitgelijnd (Titel, lege regel, grijs blokje, nieuwe regel rechts uitgelijnd de datum en tijd, nieuwe regel linksuitgelijnd met het bericht) dit oogt slordig.
ik zie nu dat dankzij jouw script mijn standaard schermgrootte is aangepast. Nieuwe IE schermen die ik open hebben standaard de grootte van jouw dailyplay popup. En dat is hoogst irritant.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')