quote:dat wist ik al, DHU
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:58 schreef CrashOne het volgende:
Blablabla ik lul onzin!!!
quote:Thanx,
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:54 schreef masuyo het volgende:
[afbeelding]
wat zijn jullie toch een mooi paar
quote:Maar wel heb je coole pict op je site staan, http://pictures.masuyo.com/ani15.gif
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:54 schreef masuyo het volgende:
blablabla
quote:Mag ik je dan even verwijzen naar je eigen post die vol fouten zit; 'speur werk' i.p.v. 'speurwerk', 'een' ipv 'en' en ook nooit gehoord van correcte zinnen en interpunctie. Laat ik dan ook maar even verwijzen naar
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:36 schreef Dwork het volgende:[..]
als je dat speur werk noemt...
Moet je wel verder kijken, nogmaals het is voor familie.
Is dus ook een familie site.
Maar dat willen jullie zeker weer niet geloven...
een als je geen normaal nederlands kan praten, TIEF DAN LEKKER ZELF OP VUILE FLIKKER!!!!
Het grote betaalde webhosting topic - deel 1
dus het is denk ik een beetje ironisch dat jij nu zélf commentaar gaat geven op het nederlands van anderen.
Verder, op één of andere manier zijn je sites wel altijd er dubieus met een leuk verhaaltje eromheen. Op een of andere vreemde manier wordt je altijd met rippen en neppen in verband gebracht. Ik heb het dan over over
Site checks deel 20 - aub GEEN spam!, mijn tweede post
Site checks deel 19 - aub GEEN spam!, waar je toestemming zou hebben van pixelsurgeon :S
Ook bij deze layout weet ik niet wat ik er van moet denken. Allemaal leuk en aardig maar hoe zit het met die template shit? Waarom trouwens, heeft ukkienet.com een chinees taalpakket nodig als je er helemaal geen chinees op zet? Bij je vorige layout's kreeg ik dat niet (dus het kan ook niet aan je versie van dreamweaver of frontpage liggen). Dan blijft dus over dat familie hem heeft gemaakt, maar hier bij sitechecks is het de bedoeling dat je alleen zelfgemaakte sites laat checken.
Trouwens, in je source zie ik bijv. <SPACER height="1" type="dotted"> staan. Je gebruikt Frontpage 5.0 voor je sites (staat bovenaan je source tenminste) en ik weet dat die geen spacer-element gebruikt (ook al is Frontpage poep ). Het spacer-element is namelijk alleen maar vroeger gebruikt bij Netscape Navigator maar wordt tegenwoordig eigenlijk door niemand meer gebruikt en afgeraden. Lijkt me dus onwaarschijnlijk dat Microsoft FP NN-only code uitspuugt.
Hierbij zet ik dus nog meer vraagtekens bij je verhaaltje.
Zucht....
Jij bent echt een fokking moeilijk en irritant geval weet je dat....
Wat vinden we ervan?
Site moet vrolijk en 70's achtig overkomen..
en mjah, gewoon een leuk webloggie voor mn zussie
quote:Uiterst hippe kleuren.
Op zaterdag 1 november 2003 02:41 schreef Pimpelmees het volgende:
http://www.radiogirl.nl/Wat vinden we ervan?
Site moet vrolijk en 70's achtig overkomen..en mjah, gewoon een leuk webloggie voor mn zussie
quote:Leuke site, maar linksboven zou het hele lichte pastelpaars achter de letters van Nicole niet hoeven, lijdt de aandacht teveel af
Site moet vrolijk en 70's achtig overkomen..en mjah, gewoon een leuk webloggie voor mn zussie
quote:misschien kan je het geheel in het midden van het scherm plaatsen, nu wordt alles helemaal tegen de rechterkant van m'n scherm geplakt en de rechterhelft is leeg.
Laat eens weten wat voor kritieken jij hebt op mijn site.
En wat vind je juist goed, zodat het zeker zo zou moeten blijven?
Kom maar op, ik zit om feedback te smachten!
quote:Ok ik heb je bericht even goed gelezen en zal het aan je uitleggen.
Bericht van El Tino:Mag ik je dan even verwijzen naar je eigen post die vol fouten zit; 'speur werk' i.p.v. 'speurwerk', 'een' ipv 'en' en ook nooit gehoord van correcte zinnen en interpunctie. Laat ik dan ook maar even verwijzen naar
Het grote betaalde webhosting topic - deel 1
dus het is denk ik een beetje ironisch dat jij nu zélf commentaar gaat geven op het nederlands van anderen.
Verder, op één of andere manier zijn je sites wel altijd er dubieus met een leuk verhaaltje eromheen. Op een of andere vreemde manier wordt je altijd met rippen en neppen in verband gebracht. Ik heb het dan over over
Site checks deel 20 - aub GEEN spam!, mijn tweede post
Site checks deel 19 - aub GEEN spam!, waar je toestemming zou hebben van pixelsurgeon :SOok bij deze layout weet ik niet wat ik er van moet denken. Allemaal leuk en aardig maar hoe zit het met die template shit? Waarom trouwens, heeft ukkienet.com een chinees taalpakket nodig als je er helemaal geen chinees op zet? Bij je vorige layout's kreeg ik dat niet (dus het kan ook niet aan je versie van dreamweaver of frontpage liggen). Dan blijft dus over dat familie hem heeft gemaakt, maar hier bij sitechecks is het de bedoeling dat je alleen zelfgemaakte sites laat checken.
Trouwens, in je source zie ik bijv. <SPACER height="1" type="dotted"> staan. Je gebruikt Frontpage 5.0 voor je sites (staat bovenaan je source tenminste) en ik weet dat die geen spacer-element gebruikt (ook al is Frontpage poep
). Het spacer-element is namelijk alleen maar vroeger gebruikt bij Netscape Navigator maar wordt tegenwoordig eigenlijk door niemand meer gebruikt en afgeraden. Lijkt me dus onwaarschijnlijk dat Microsoft FP NN-only code uitspuugt.
Hierbij zet ik dus nog meer vraagtekens bij je verhaaltje.
Zucht....
Jij bent echt een fokking moeilijk en irritant geval weet je dat....
<SPACER height="1" type="dotted">
Ik gebruik ook kladblok (soms) en ja misschien gebruiken de pro's deze niet meer maar ik wel! (ik ben geen pro, maar amateur) Ik vind um handig... Nogmaals de template is van mij, en is al een tijd oud.
Maar zelf gemaakt door mij, ik hoop dat het nu voor je een beetje duidelijk is.
Mijn spel en schrijf fouten is een probleem inderdaad, ik typ te snel en heb geen zin om ze na-te-kijken. Ben best lui..
Excuus dat ik zo'n lul ben soms maar dat komt alleen doordat mensen je uitlokken, en ik hap dat toe.
[Dit bericht is gewijzigd door Dwork op 01-11-2003 20:52]
quote:-excuses aanvaard-.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:36 schreef Dwork het volgende:[..]
TIEF DAN LEKKER ZELF OP VUILE FLIKKER!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door sop op 02-11-2003 18:18]
quote:
SORRY VAN MIJN WOORDEN, HAD HET NIET ZO BEDOELD.
EXCUUS DAT IK JE GEKWETST HEB!!!!!!!!!
quote:Ziet er netjes uit! Het logo is misschien een beetje groot maar niet storend.
En duidelijk maken waar de informatie gaat verschijnen.
Komt er overigens nog een soort archief met oude weblog entries?
Oh en wat is het trouwens een ZOOITJE in dit topic, wat is nou weer de reden van al dat geouwehoer over een template.
Is zonde van zo een leuk topic.
quote:lol
Op zaterdag 1 november 2003 13:05 schreef Pimpelmees het volgende:
rechterkant van het scherm? De website staat links uitgelijnd.Welke browser gebruik je?
alles staat links en rechts is leeg.
ik surf, uiteraard, met Opera 7.21
dit vind ik prettiger lezen:
simpele oplossing misschien niet helemaal correct, maar werkt wel is:
code:gewoon alles in 1 grote div gooien die je gecentreerd op je pagina zet.<body>
<div align="center">rest van je html
</div>
</body>
[Dit bericht is gewijzigd door iemoe op 02-11-2003 10:49]
Ut is m'n eerste echte zelf gescripte site met php en mysql, ben er ook wel vrij lang mee bezig geweest.
Grtz,
Danny
gaarne jullie eerlijke eigen mening over deze site
alle kritiek is welkom, ook de negatieve
quote:strakke site, kleuren zien er prima uit
Op zondag 2 november 2003 13:47 schreef DopeTown het volgende:
Eej, gister heb ik m'n nieuwe site op internet gezet en wil graag weten wat jullie er van vinden.Ut is m'n eerste echte zelf gescripte site met php en mysql, ben er ook wel vrij lang mee bezig geweest.
Grtz,
Danny
* Miiso kan hier nog wat van leren denk ik
quote:Alleen zelf gemaakte site! Geen installatie shit zoals PHPNuke/PHPBB.
Op zondag 2 november 2003 17:35 schreef Miiso het volgende:
http://www.enschedeforum.nl
quote:jah jah ik ben al weg....
Op zondag 2 november 2003 18:17 schreef sop het volgende:[..]
Alleen zelf gemaakte site! Geen installatie shit zoals PHPNuke/PHPBB.
Lees de openingspost eens.
quote:OK
Op zaterdag 1 november 2003 19:47 schreef Dwork het volgende:[..]
Ok ik heb je bericht even goed gelezen en zal het aan je uitleggen.
Deze "template" heb ik een tijd geleden al gemaakt voor familie.
Ukkienet.com heeft een ander design een nederland design, daarom krijg je geen chinese taal keuze. Ik ben nederlands alhoewel ik wel chinees kan lezen en schrijven, kan mijn familie dat niet.<SPACER height="1" type="dotted">
Ik gebruik ook kladblok (soms) en ja misschien gebruiken de pro's deze niet meer maar ik wel! (ik ben geen pro, maar amateur) Ik vind um handig... Nogmaals de template is van mij, en is al een tijd oud.
Maar zelf gemaakt door mij, ik hoop dat het nu voor je een beetje duidelijk is.Mijn spel en schrijf fouten is een probleem inderdaad, ik typ te snel en heb geen zin om ze na-te-kijken. Ben best lui..
Excuus dat ik zo'n lul
ben soms maar dat komt alleen doordat mensen je uitlokken, en ik hap dat toe.
Maar bij ukkienet.com kreeg ik ook chinese pakket aangeboden.
Maar goed, nu weer over de template. Die past totaal niet bij het doel van je site. Volgens mij is ukkienet.com voor je zoontje en moet dus lief zijn en niet high-tech.
Dat spacer-element is geen goed idee. Je kan dan beter een mini gifje gebruiken die transparant is en 1 bij 1 is. Dat werkt natuurlijk wel gewoon in IE en niet alleen in Netscape. Dat is dan mijn advies als pro
Iedereen maakt spel- en schrijf-fouten en dat is ook helemaal geen probleem. Maar ga dan niet tegen anderen zeggen dat ze dat wél moeten doen als je er zelf niet zo goed op let.
Verder no hard feelings ofzo, alleen je hebt een beetje een dubieuze reputatie opgebouwd
quote:Gebruik dan gewoon <center>
Op zondag 2 november 2003 10:37 schreef iemoe het volgende:[..]
lol
alles staat links en rechts is leeg.
ik surf, uiteraard, met Opera 7.21
[afbeelding]
dit vind ik prettiger lezen:
[afbeelding]
simpele oplossing misschien niet helemaal correct, maar werkt wel is:code:gewoon alles in 1 grote div gooien die je gecentreerd op je pagina zet.<body>
<div align="center">
rest van je html
</div>
</body>
quote:Maar, dan centreert ie alles. En center wordt toch tegenwoordig afgeraden?
Op maandag 3 november 2003 10:02 schreef Triloxigen het volgende:[..]
Gebruik dan gewoon <center>
Als je toch al dingen gebruikt zoals hiet niet moet, kun je beter <center> gebruiken
Kan je altijd nog beter:
<body>
<div align="center">Vormgeving
<div align="left">
Tekst
</div>
</div>
</body>
Zo centreer je als het ware de vormgeving maar houd je de tekst links (vanuit theoretisch oogpunt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |