quote:Normaal schrijft Offspring nummers die echt ergens over gaan, en dat heeft Da Hui niet echt.
Op dinsdag 4 november 2003 16:37 schreef TIC het volgende:[..]
Ik vond Da Hui prachtig
of het nu on ofdfspring is of niet vind het toch wel een van hun beste nummers oooit op een of andere manier.
quote:Maar het nummer heeft tenminste wel power wat ze een hele tijd kwaijt zijn geweest
Op dinsdag 4 november 2003 17:12 schreef Ixnay het volgende:[..]
Normaal schrijft Offspring nummers die echt ergens over gaan, en dat heeft Da Hui niet echt.
quote:Er staat toch Promo DJ-blabla
Op dinsdag 4 november 2003 16:47 schreef Nitro_YE het volgende:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2570503372&category=20813
toch dit hoesje?
Dan is ie echt een heel stuk beter.
Nog niet super maar hij is iig wel aardig om aan te horen.
quote:Ik ook, wel een grappig nummer... maar ik geloof niet dat het een top40-hit zal worden.
Op dinsdag 4 november 2003 18:52 schreef Komakie het volgende:
Trouwens, ik heb Hit That in goeie kwaliteit
gewoon CD kwaliteit
quote:Moh ik vind het wel wat hebben van OP.
Op dinsdag 4 november 2003 18:56 schreef Aarschbaard het volgende:[..]
Ik ook, wel een grappig nummer... maar ik geloof niet dat het een top40-hit zal worden.
Maar gelukkig vind ik em een stuk beter klinken nu.
quote:gelukkig... mischien geven ze het dan op en gaan ze weer terug op het goede
Op dinsdag 4 november 2003 18:56 schreef Aarschbaard het volgende:[..]
Ik ook, wel een grappig nummer... maar ik geloof niet dat het een top40-hit zal worden.
Het zou kunnen dat hij niet eens in de top 40 komt, maar het zou ook kunnen dat hij op nummer 1 komt.
Het ligt ook niet aan hoe goed het nummer is, als het veel gedraaid wordt op de radio's, gaat de grote massa het vanzelf wel goed vinden, en wordt het weer meer aangevraagd.
Bij Pretty Fly hebben ze daar ook geluk mee gehad. Met Original Prankster niet.
benieuuuuuuwd !!!
Ik heb 't gevoel dat 't een album wordt zoals CO1 die je alsnog koopt omdat er gewoon 3/4 lekkere goede nummers op staan.
en zo hoort dat
quote:Wedden van niet?
Op dinsdag 4 november 2003 19:01 schreef crN het volgende:
Ik denk dat hij wel op 1 komt.
quote:K de eer?
Op woensdag 5 november 2003 01:08 schreef againstthegrain het volgende:[..]
Wedden van niet?
quote:watjes: 5ct
Op woensdag 5 november 2003 07:59 schreef crN het volgende:[..]
K de eer?
Het kan...
kunnen ze a'dam ook nie ff inplanne..
quote:vast wel.
Op woensdag 5 november 2003 15:50 schreef smash789 het volgende:
Offspring gaat dus deze maand in Europa spelen, spelen ze dan ook al nummers van Splinter?
(ben trouwens nummers aant downloaden van het nieuwe album, maar heb er weinig vertouwen in.)
quote:Alvast veel plezier met Want You Bad...
Op woensdag 5 november 2003 16:23 schreef TIC het volgende:[..]
vast wel.
(ben trouwens nummers aant downloaden van het nieuwe album, maar heb er weinig vertouwen in.)
quote:Ik weet het, maar goed blijven proberen
Op woensdag 5 november 2003 16:32 schreef Jassie het volgende:[..]
Alvast veel plezier met Want You Bad...
quote:hehe jij hebt het goed door.
Op dinsdag 4 november 2003 19:26 schreef Ixnay het volgende:
Is moeilijk voorspelbaar.Het zou kunnen dat hij niet eens in de top 40 komt, maar het zou ook kunnen dat hij op nummer 1 komt.
Het ligt ook niet aan hoe goed het nummer is, als het veel gedraaid wordt op de radio's, gaat de grote massa het vanzelf wel goed vinden, en wordt het weer meer aangevraagd.
Bij Pretty Fly hebben ze daar ook geluk mee gehad. Met Original Prankster niet.
ik vind het trouwens maar een raar fenomeen dat top40 verhaal.
Nummers worden veel gedraaid en dus gaan we ze kopen/downloaden om ze nog maar vaker te horen
En het klopt nog ook, hoe bagger sommige nummers ook zijn. We leven toch in een vreemde wereld....
btw voor die extra concerten... misschien krijg ik wel een mailtje, krijg wel vaker mailtjes van Offspring en voor Offspring ben ik al een keer naar Brussel geweest, dus Berlijn of parijs vind ik ook niet zo´n probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |