quote:jup, er is ook dan nog maar een band geweest die dat gepresteert heeft
Op zondag 9 november 2003 20:45 schreef audioslaaf het volgende:
Zes, en zeven komt, topics over 1 album?
quote:tja, vroeger stond Offspring er nogal eens om bekend dat ze nogal eens wat verknoeiden. Vooral de zang van dexter was niet altijd even zuiver.
Op zondag 9 november 2003 20:41 schreef TIC het volgende:
flesjes zijn hard, ik begrijp daarom ook nog steeds niet dat filmpje dat zon gast met een bierflesje op zijn eigen hoofd staat te slaan, maar ff ontopic ik vond the offspring eigelijk op sommige punten wel tegenvallen op tv, maar de offspring heeft gigantisch goeie concerten(wembley) en hele slechte waar niks van klopt.
Woodstock vind ik wel een goed voorbeeld. Vooral de eerste nummers zijn echt erg
Maar het heeft ook veel met TV te maken. Dan merk je dat veel sneller dan op een concert zelf. Ze verkloten ook veel op tv. Zang te hard zetten waardoor je meer oneffenheden hoort, waardoor het veel minder goed klinkt dan dat het normaal is.
Want laten we eerlijk zijn, punkbandjes zijn geen boybands die op (onderandere) zang worden geselecteerd. Meestal doen ze maar wat. Maar door een goeie afstelling kun je toch een goed geluid krijgen
quote:ik heb hem op mijn pc staan, ik heb wel meer live materiaal van hun op mijn pc (paar gb)
Op zondag 9 november 2003 14:38 schreef crN het volgende:Germany 1997 (Net na release van Ixnay)
quote:wacht maar topic 10 komt ook nog
Op zondag 9 november 2003 22:20 schreef NRK het volgende:
en toen was het alweer pagina 10
quote:echt wel.
Op zondag 9 november 2003 22:25 schreef TIC het volgende:[..]
wacht maar topic 10 komt ook nog
Als het album uit is, gok ik op een boost van een paar topics in 2 weken
quote:Dat denk ik ook wel!
Op zondag 9 november 2003 22:27 schreef Komakie het volgende:[..]
echt wel.
Als het album uit is, gok ik op een boost van een paar topics in 2 weken
quote:Germany 1997 vind ik echt goed,
Op zondag 9 november 2003 20:41 schreef TIC het volgende:
maar ff ontopic ik vond the offspring eigelijk op sommige punten wel tegenvallen op tv, maar de offspring heeft gigantisch goeie concerten(wembley) en hele slechte waar niks van klopt.
quote:Ja, maar hij staat op internet op een pagina , maar moet je ff in dat topic kijken kun je het allemaal terugvinden.
Op maandag 10 november 2003 08:44 schreef Jassie het volgende:
Nog nix van gehoord, hij komt ook rond deze tijd uit toch?
quote:jeej, toch de 1ste hebben we hem
van de website11.07.03 - Splinter Release Dates!
Splinter, the new album from The Offspring, will be in stores soon. Here are the global release dates:Japan - Thursday, November 27
Outside the US/Canada - Monday, December 1
US/Canada - Tuesday, December 9
ik hoop dat gelijk de dvd versie ook de 1ste komt en niet later
quote:ik ben best wel in de war gebracht en ik hoop dat het een goed album wordt en dat de dvd ook koel wordt want vond dahui prachtig maar hit that toch stukken minder.
Op maandag 10 november 2003 16:18 schreef iDex het volgende:[..]
jeej, toch de 1ste hebben we hem
), over 20 dagen hebben we hem in ons handen en 27 november hebben we hem zeker op mp3
ik hoop dat gelijk de dvd versie ook de 1ste komt en niet later
quote:ik denk dat er niet meer los komen denk dat we hem dan wel in een keer hebben
Op maandag 10 november 2003 18:30 schreef Nitro_YE het volgende:
nog 1 week voor de eerste songs?
quote:Vind je het gek.
Op maandag 10 november 2003 15:50 schreef iDex het volgende:
shalala. allemaal teleurstellende berichten bij het blink topicmaargoed. ik denk wel dat ik deze single wel ga kopen.
Met het album van Offspring zal het best wel goed komen.
Offspring heeft het nog nooit echt laten afweten en blijft altijd (itt Blink) gewoon punkrock maken. Ze hebben altijd wel een nieuw iets op een album maar het blijft toch altijd ongeveer dezelfde geheel eigen stijl.
quote:dat is wel waar, maar het blink album is gewoon echt regelrechte bagger, hopen dat the offspring het inderdaad niet alat afweten.
Op maandag 10 november 2003 19:31 schreef Komakie het volgende:[..]
Vind je het gek.
Dat album is ook baggerMet het album van Offspring zal het best wel goed komen.
Offspring heeft het nog nooit echt laten afweten en blijft altijd (itt Blink) gewoon punkrock maken. Ze hebben altijd wel een nieuw iets op een album maar het blijft toch altijd ongeveer dezelfde geheel eigen stijl.
11.09.03 - Win Tickets To See The Offspring in Philadelphia!
The Offspring will be performing on November 29 in Philadelphia, NY at the Y100 concert festival and the band wants you to be there, too. If you live in the area, click on the link below and sign up to win a pair of free tickets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |