abonnement Unibet Coolblue
pi_14470200
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:11 schreef gekke_sandra het volgende:
Die Morris vind ik ook smerig zeg helemaal met zijn accent laat ze alsjeblieft abn spreken
Morris ja... irritant opdringerig klotejong! Hij's zo verschrikkelijk irritant! Bovendien spreekt hij de "R" en de "G" op precies dezelfde manier uit... als een "G"!
  vrijdag 7 november 2003 @ 23:04:13 #202
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_14472482
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:17 schreef P-Style het volgende:

[..]

Morris ja... irritant opdringerig klotejong! Hij's zo verschrikkelijk irritant! Bovendien spreekt hij de "R" en de "G" op precies dezelfde manier uit... als een "G"!


Das nou Brabants
pi_14477728
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:17 schreef P-Style het volgende:

[..]

Morris ja... irritant opdringerig klotejong! Hij's zo verschrikkelijk irritant! Bovendien spreekt hij de "R" en de "G" op precies dezelfde manier uit... als een "G"!


Prima die klets water over z'n kop. Hij denkt nog steeds dat alle vrouwen onmiddellijk voor hem moeten vallen.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_14478498
Ik blijf het zeggen wendela is de dochter van roxy. 2 roodharige kikkers zijn het. Verder is er weinig aan aan gtst.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_14478543
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 10:54 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Prima die klets water over z'n kop. Hij denkt nog steeds dat alle vrouwen onmiddellijk voor hem moeten vallen.


Hij had het anders wel bijna voor elkaar. Het is dat Laura binnenkwam anders was het hem bijna gelukt met Sjors
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_14479335
Roxy een roodharige KIKKER?
Roxy was geweldig!
'Zorg g*dverdomme dat dat kind dr kop dicht houdt!'
Heerlijk mens.
En Barbara met d'r Wout... Dat was slecht!
Martine zou er inderdaad voor moeten zorgen dat ze een kopie'tje heeft, hoor... Maar die kop van Ludo vond ik wel mooi!
En tja, verder... Verder begint Tracey me op m'n kostbare zenuwen te werken.
pi_14480201
Kan iemand me vertellen wat er gisteren gebeurd is? Ik heb het gemist namelijk en maandagochtend kan ik ook niet kijken.

Hier trouwens weer de previews voor volgende week:
spoiler:


Maandag 10 november
Martine en Ludo doen in blufpoker niet voor elkaar onder. Milan ergert zich als Charlie zich overdreven beschermend in de kwestie Robert vastbijt. Tracey ziet de groeiende intimiteit tussen Sjors en Milan helemaal niet zitten. Barbara belooft Wout af te zullen bellen, maar vindt het veel spannender om dat niet te doen.

Dinsdag 11 november
Morris probeert Sjors te verleiden. Met een ontroostbare Sil op zijn arm merkt Dennis dat het alleenouderschap zo gemakkelijk nog niet is. Laura moet concluderen dat ze samenwonen met haar man en kind nog niet aankan. Charlie is Roberts zelfmedelijden meer dan zat. Valerie betrapt Robert op het moment dat hij een snuif coke wil nemen.

Woensdag 12 november
Janine is niet ongevoelig voor de charmes van Ray, maar een romance durft ze het nog niet te noemen. Ray komt met een bekentenis. Barbara voelt zich buitengesloten door Jef en door Charlie. Ze zoekt haar heil elders. Het gaat bergafwaarts met Robert: hij kan maar niet van de coke afkicken. Benjamin laat Pascale weten dat er geen toekomst is voor hen als zij hem niet volledig vertrouwt.

Donderdag 13 november
Martine krijgt Ludo waar ze hem hebben wil en neemt haar intrek in een wat luxere behuizing. Sjors vraagt zich af waar zij dat van gaat betalen. Als Laura Janine en Ray betrapt kan Janine niet langer ontkennen dat er iets is tussen hen. Ray wil echter absoluut geen relatie. Dennis mist Laura, maar hij weet niet of dat is als moeder van Sil of als zijn vrouw.

Vrijdag 14 november
Charlie is bang dat ze door haar rolstoel nooit meer een vriendje zal kunnen krijgen. Valerie moet in het ziekenhuis laten controleren of de baarmoederhalskanker echt weg is. Sjors wil haar eigen leven leiden en slaat Martines goede raad af. Tracey heeft het moeilijk met de leugens en geheimen die ze heeft voor Charlie.

'Next time you hit me, make sure I don't wake up.'
pi_14480806
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 13:44 schreef Silent_Hill het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er gisteren gebeurd is? Ik heb het gemist namelijk en maandagochtend kan ik ook niet kijken.
Dennis probeert Laura duidelijk te maken dat hij niet met haar verder wil. Laura praat hier echter doorheen waardoor Dennis niet kan zeggen wat hij wil.


Janine moet continu aan Ray denken; ze is smoorverliefd. Ze vertelt Laura en Barbara over Ray. Janine is ook dolblij als ze Ray weer ziet voor het vervolg van het interview over Egypte.

Barbara heeft het een beetje moeilijk. Daarnaast is Jef continu weg waardoor hij geen tijd voor haar heeft. Als ze alleen thuis is en de fysiotherapeut van Charlie langskomt, merkt hij dat ze Barbara last heeft van haar rug. Hij masseert haar; stiekem geniet Barbara...

Ludo koopt iemand om die meer van het geld van Frits van Houten weet. Hij denkt hiermee voorgoed van Martine's beschuldigingen af te zijn. Het tegendeel is echter waar... Martine confronteert hem met zijn bekentenis die zij op tape heeft...

Morris probeert wat meer gevoelens te uiten naar Sjors toe, in de hoop dat Sjors hier gevoelig voor is. Hij verzint een zielig verhaaltje waarna hij Sjors opzoekt. Al snel heeft Sjors door dat het echte onzin is en gooit een kan water over hem heen. Achteraf kan Morris ermee lachen, en doet hij een zoenpoging... maar net op dat moment komt Laura binnen waardoor Sjors zich terugtrekt.

Zo handig, dat Soapmail

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_14481090
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 11:59 schreef Svensational het volgende:

[..]

Hij had het anders wel bijna voor elkaar. Het is dat Laura binnenkwam anders was het hem bijna gelukt met Sjors


Volgens mij vind Sjors het wel leuk om Morris aan het lijntje te houden.
Ze begint trouwens sowieso veel brutaler te worden.
  FOK!fossiel zaterdag 8 november 2003 @ 14:33:09 #210
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_14481194
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 20:37 schreef winterapfel het volgende:
GO SJORS!!!!!!!!!!!!

zeer strakke actie, eindelijk krijgt ze pit


Jah, ze wordt steeds leuker in de serie. Lekker brutaal!
Eigenlijk vind ik dat gekloot met Morris wel leuk .
Dat van Barbara vind ik wel erg overdreven.... Pfffff,
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_14482699
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 14:10 schreef Svensational het volgende:

[..]

knip

Zo handig, dat Soapmail


Thank you.
'Next time you hit me, make sure I don't wake up.'
pi_14494837
Ik snap trouwens niet wat iedereen tegen Tracy heeft. Vinde het wel een leuke meid. Okee, ze heeft wat pukkeltjes in d'r gezicht, maar die gaan heus wel weer weg hoor. In haar eerste periode in GTST had ze daar helemaal geen last van. Toen vond ik haar ook al leuk. En dat ze Milan van Charlie wil afpakken, nou en, dat houdt het spannend.

Neem allemaal eens een kijkje op haar website, dan zien jullie daar een hele hoop leuke foto's van d'r en dat ze soms best grappig kan zijn

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 9 november 2003 @ 09:31:01 #213
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_14496806
quote:
Op zondag 9 november 2003 01:34 schreef Svensational het volgende:
Ik snap trouwens niet wat iedereen tegen Tracy heeft. Vinde het wel een leuke meid. Okee, ze heeft wat pukkeltjes in d'r gezicht, maar die gaan heus wel weer weg hoor. In haar eerste periode in GTST had ze daar helemaal geen last van. Toen vond ik haar ook al leuk. En dat ze Milan van Charlie wil afpakken, nou en, dat houdt het spannend.

Neem allemaal eens een kijkje op haar website, dan zien jullie daar een hele hoop leuke foto's van d'r en dat ze soms best grappig kan zijn


Ow help, ze heeft een website
.tk
Free Your Mind
pi_14498980
quote:
Op zondag 9 november 2003 09:31 schreef Demol het volgende:

[..]

Ow help, ze heeft een website
.tk


Wat een leuke website, echt een typische meisjes van 16 website
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_14501583
quote:
Op zondag 9 november 2003 12:48 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Wat een leuke website, echt een typische meisjes van 16 website


maar ze is al 21! the horror.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_14504648
ik hoop dat Laura vermoord wordt, dat Robert ervoor wordt opgepakt en dat men dan later tegen Robert zegt dat ze de echte dader hebben. Terwijl Robert de gevangenis uitloopt, wordt de dader naar een cel gebracht. Het is een man met lang haar en een baard...in het passeren kijken ze elkaar aan...het is...het is Arnie
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zondag 9 november 2003 @ 20:35:46 #217
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_14509339
quote:
Op zondag 9 november 2003 17:11 schreef JohnDDD het volgende:
ik hoop dat Laura vermoord wordt, dat Robert ervoor wordt opgepakt en dat men dan later tegen Robert zegt dat ze de echte dader hebben. Terwijl Robert de gevangenis uitloopt, wordt de dader naar een cel gebracht. Het is een man met lang haar en een baard...in het passeren kijken ze elkaar aan...het is...het is Arnie
Te veel soaps gekeken???
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  zondag 9 november 2003 @ 21:09:03 #218
61048 Mr.Trelawney
Lettersnoeper
pi_14510026
Is iemand lid van die GTST club op www.gtst.nl?
D'r is een deel van de cast naar Maleisië vertrokken, maar meer kan ik daarvan niet zien.
pi_14510741
quote:
Op zondag 9 november 2003 01:34 schreef Svensational het volgende:
Ik snap trouwens niet wat iedereen tegen Tracy heeft. Vinde het wel een leuke meid. Okee, ze heeft wat pukkeltjes in d'r gezicht, maar die gaan heus wel weer weg hoor. In haar eerste periode in GTST had ze daar helemaal geen last van. Toen vond ik haar ook al leuk. En dat ze Milan van Charlie wil afpakken, nou en, dat houdt het spannend.

Neem allemaal eens een kijkje op haar website, dan zien jullie daar een hele hoop leuke foto's van d'r en dat ze soms best grappig kan zijn


Kijk als ik mag kiezen ga ik ook liever een avondje met Charlie of Sjors op stap, maar oerlelijk vind ik Tracy nu ook weer niet (die pukkeltjes gaan wel weer over). En qua personage vind ik haar niet echt ergerlijk.

Dus: wie legt me uit wat er zo vreselijk mis is met Tracy?
pi_14514194
Milan is iig lid
  maandag 10 november 2003 @ 00:19:00 #221
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_14514417
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:44 schreef akkefietje het volgende:

Dus: wie legt me uit wat er zo vreselijk mis is met Tracy?


Niks!
Hardstikke leuk bekkie!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_14522356
quote:
Op maandag 10 november 2003 00:19 schreef BDisOKE het volgende:

[..]

Niks!
Hardstikke leuk bekkie!


Niet sarcastisch worden s.v.p.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_14534667
quote:
Fans van GTST kunnen zich verheugen op een nieuw gezicht. Christophe Haddad komt de sfeer bij de familie Sanders eens goed verstoren.

Gerucht
Vanaf donderdag 13 november heeft GTST er weer een nieuwe ster bij. De Vlaamse Christophe Haddad komt de soap binnen als Nick van der Heyde. Nick zal de verhoudingen binnen de familie Sanders behoorlijk op zijn kop zetten. Ludo, Janine en Stefano zullen heel wat te verduren krijgen met deze nieuwkomer. Het gerucht ging overigens dat dat Chris de broer van Stefano gaat spelen, maar dat klopt niet.


Musicals
Christophe klinkt niet zo bekend, maar hij heeft een indrukwekkend cv. Zo heeft hij vooral veel musicals op zijn naam staan. Pinokkio, Sneeuwwitje, Doornroosje en De Drie Musketiers zijn enkele producties waaraan hij heeft meegewerkt.

Kerstavond
Overigens is Bas Muijs, die de rol van Stefano speelt, er een tijdje tussenuit geweest om een rol te spelen in de nieuwe Costa-serie. Sinds vorige maand is hij weer bezig met opnames. En last but not least: op Kerstavond komt GTST met een dubbele aflevering. Die zal zich voor een groot deel afspelen in Maleisië.


Dit is em:
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_14534908
LOL @ neger in GTST

"Hallo, mijn naam is meneer De Wit"

en nee dit is niet rascistisch bedoeld

pi_14535939
Bleuh wat een gladjakker die Cristophe .

Ik heb het weer eens niet kunnen zien vanavond, was ist passiert?

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')