Ik vroeg me af, zou er een nummer zijn, in welk genre ook, waar echt niemand een hekel aan heeft?
Je zou zeggen: zoveel mensen zoveel smaken, maar het lijkt me leuk op een nummer of ander muziekstuk te komen waar niemand op deze aardbol van zou moeten overgeven. Dus misschien wel: "mwa", maar niet: "blehh".
[edit]wat een kromme zinnen, zeg...[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door welpje op 30-10-2003 13:29]
quote:ik haat dat
Op donderdag 30 oktober 2003 13:28 schreef NiCK_20 het volgende:
et wilhelmus?
Ik schiet elke keer weer helemaal vol als ik dat hoor. Zulke emotionele herinneringen aan.
quote:Wat vervelend voor je zo'n klein ding...
Op donderdag 30 oktober 2003 13:30 schreef devlinmr het volgende:
Klein klein leutertje.Ik schiet elke keer weer helemaal vol als ik dat hoor. Zulke emotionele herinneringen aan.
Gelukkig heb ik daar geen last van.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 13:28 schreef NiCK_20 het volgende:
et wilhelmus?
quote:Happy Birthday heb ik anders best een hekel aan. Ik denk ook niet dat je maar 1 nummer zal vinden wat iedereen aanspreekt.
Op donderdag 30 oktober 2003 13:32 schreef Zander het volgende:
Eehm, "Happy Birthday", "Zie ginds komt de stoomboot", in die hoek moet je het zoeken, denk ik. Verder is er altijd wel _iemand_ die een hekel heeft aan een bepaald nummer of een bepaald genre. Er zijn zelfs mensen die helemaal niet van muziek houden, hoe moeilijk dat ook voor te stellen is.
quote:Ja meldt, ik houdt helemaal niet van muziek, maar om toch een beetje bij te blijven met de techniek enzo van vandaag heb ik 2500 lege mp3's op mn pc staan
Op donderdag 30 oktober 2003 13:32 schreef Zander het volgende:
Eehm, "Happy Birthday", "Zie ginds komt de stoomboot", in die hoek moet je het zoeken, denk ik. Verder is er altijd wel _iemand_ die een hekel heeft aan een bepaald nummer of een bepaald genre. Er zijn zelfs mensen die helemaal niet van muziek houden, hoe moeilijk dat ook voor te stellen is.
Heerlijk om ernaar te luisteren, je kan het zelfs doen zonder dat de boxen aanstaan!
quote:Zouden de echte die-hard fans van Stevie Wonder niet een hekel hebben daar aan? net zoals "I just called to say I love you"?
Op donderdag 30 oktober 2003 13:34 schreef Terence_Hill het volgende:
Ja dat is een goeie: Happy birthday van Stevie Wonder...
quote:Hhhmm... dat komt me bekend voor...
Op donderdag 30 oktober 2003 13:36 schreef BobRooney het volgende:
muziek van de jostiband, want het zijn mongolen, en alles wat ze doen is toch wel leuk
quote:Denk dat je je vergist.....
Op donderdag 30 oktober 2003 13:40 schreef DaForZz het volgende:
Denk dat er weinig mensen zijn die een hekel hebben aan Marco Borsato...Maar ik kan me vergissen
quote:Reken maar.
Denk dat er weinig mensen zijn die een hekel hebben aan Marco Borsato...Maar ik kan me vergissen
Daarbij kan ik me niet voorstellen dat men (de racistische stukjes daar gelaten) niet leuk vind
hmm nou ja... blijven zoekn
quote:inderdaad.
Er is volgens mij geen muziek die iedereen leuk, danwel niet slecht vindt.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 13:40 schreef DaisyDuke het volgende:[..]
Hhhmm... dat komt me bekend voor...
quote:marco borsato?
ik heb nog niemand gesproken die Me First & the Gimme Gimmes niet leuk vindt. Heb een paar cd's losgelaten onder vrienden en collega's en die vielen goed in de smaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |