óf er staat een gamecube in huize Yvonne, of de adminspionnen zijn tot in GAM doorgedrongenquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:44 schreef Mr. Orange het volgende:
Bij Zelda's Windwaker, hoe kan je je Joypendants inleveren bij die schooljuf om de Cabana Deed te krijgen???
Volgens mij moet je die jochies naar binnen krijgen, maar hoe lukt dat dan??![]()
Ja er staat een cube in huize Yvonne, bekostigt van mijn geldquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:49 schreef Lexie het volgende:
[..]
óf er staat een gamecube in huize Yvonne, of de adminspionnen zijn tot in GAM doorgedrongen![]()
.
Je moet me de gastjes praten, en dan willen ze een spelletje tikkertje doen. Je moet ze allemaal vinden, en dan gaan ze naarbinnen (ze zien jou als leider van hun groepje of zo, en luisteren naar je omdat je gewonnen hebt met tikkertje).
Eigenlijk best wel een kiddystukje. Maar wel een tof kiddy stukje
Zet dan een tvp in het Gamecubetopic, daar hebben we het vaker over Zelda dan in het Zeldatopicquote:
Hmm, ik zoek het toch maar even op, dacht dat ik het nog wel uit mijn hoofd zou wetenquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:51 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ja er staat een cube in huize Yvonne, bekostigt van mijn geld![]()
Ben van jongs af aan opgegroeid met Nintendo
Tikkertje?? Ze hebben het over die picktobox..
Ik vind het altijd leuker om de tijd te pakken om wat rond te lopen klooien. In Nintendogames kom je dan altijd van die coole dingen tegen. (Skateboarden in Super Mario 64quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:00 schreef Mr. Orange het volgende:
Gevonden, ze zeiden in de gevangenis, ik moet ook eerst wat side-quests gaan doen en niet als een dolle door het spel heen racen
bij OOT werkte dat wel namelijk![]()
En de snes versie ook![]()
Wat moet ik dan aansteken met die dingen?quote:Op maandag 19 juli 2004 16:29 schreef Lexie het volgende:
Volgens mij moet je een stokje aanstekenen dan naar de andere hoek lopen. Er ligt wel water tussen, maar dat is zo ondiep datr je niet hoeft te zwemmen.
Ja. Probeer het spinnenweb eens aan te stekenquote:Op maandag 19 juli 2004 17:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wat moet ik dan aansteken met die dingen?
Dat stokje is elke keer uit als ik aankom bij de overkant namelijk.
Ocarina of Time is dat je begint in dat groene pakje in zo'n hut he? Windwaker is volgens mij als je in het kraaiennest begint?
idd, dat kan het wel is zijnquote:Op maandag 19 juli 2004 17:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ja. Probeer het spinnenweb eens aan te steken.
Elke keer als ik daar aankom is mijn stokje 'op'zeg maar.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:10 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
idd, dat kan het wel is zijn![]()
Ik denk dat jij het ook fout hebt.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:45 schreef Thomper het volgende:
Link to the Past is niet op de GameCube speelbaar, ik 'denk' dat je Links Awakening bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |