Edit: Stom antwoord. Vraag verkeerd begrepen. Zat in een heel ander vijvertje.quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:13 schreef parterrepact het volgende:
Owkey, mag ik jullie allemaal nog 1 keertje lastigvallen???
Weer over de Ocarina of Time: hoe neem ik een vis mee na hem gevangen te hebben in dat vis-vijfertje??
Ben al veel te lang mee aan het klungelen, heel frustrerend!
Owja, en hoe maak ik zo'n 'spoilertje' voor de tekst?

[ spoiler ] Text hier [ / spoiler ]quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:13 schreef parterrepact het volgende:
Als ik tegen die balie-man praat kan ik maar uit 3 dingen kiezen,
- vis wegen
- ergens over praten
- stoppen
het lelijke is dat ik bij geen 1 van de 3 mijn vis bewaar... :S
De vis aan hem geven kan ik dus ook niet uit kiezen...
A forumpi: als je een andere vijfer weet waar ik een vis vandaan kan halen, graag..

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die me uit de brand wil helpen???

quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:07 schreef parterrepact het volgende:
Ow, da's lelijk... Dat je rupee's krijgt voor grote vissen wist ik al, er zit er daar al 1 van mij in het aquarium!
Maar dit is eigenlijk de reden dat ik een vis nodig heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die me uit de brand wil helpen???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

alsjeblieftquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:22 schreef parterrepact het volgende:
ja hoor, gelukt!
ik denk ook altijd veel te moeilijk, telkens als iets niet lukt bedenk ik de meest ingewikkelde oplossingen, niet meer doen dus!
Bedankt!

Volgens mij knipperen ze als daar het volgende ding te doen is. Het pijltje zal vast je huidige positie zijnquote:Op maandag 8 maart 2004 01:53 schreef parterrepact het volgende:
owkey...., weer even een heel onbenullig vraagje:
Waarvoor is dat rood/geel knipperende pijltje in de map???
En sommige van de stipjes die bij de 'plaatsen'staan knipperen, waarom?
owja, het gaat over OOT................
Dankje!

Zou die goed uitgebalanceerd zijn? Lijkt me een beetje een domper als het legendarische zwaard voor geen meter meptquote:

Tis door een professionele zwaardsmid gemaakt, dus ik ga er van uit dat het wel wat is.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:07 schreef Lexie het volgende:
[..]
Zou die goed uitgebalanceerd zijn? Lijkt me een beetje een domper als het legendarische zwaard voor geen meter mept.

ik denk OoTquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:23 schreef Roi het volgende:
Weten jullie welke van de Zelda games de meeste Dungeons kent ?

quote:

ik denk dat die dan gelijk staan, want ik kan me niet nog meer dungeons bedenkenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik weet niet wie er meer dungeons heeft, OoT of link to the past. (Enige die ik heb gespeeld.) Rekenen we de kleine dingetjes zoals de ice cavern enzo mee of niet?
Bij A link to the past kom ik tot 11, en bij OoT tot 11, zonder ice cavern enzo, maar ik zal wel weer wat vergeten zijn. (Bij OoT heb ik alle medallion/stone dungeons gerekend+Ganons Tower+Gerudo Fortress)

Gebruik je hamer als hij naar boven komt.quote:Op maandag 22 maart 2004 22:34 schreef parterrepact het volgende:
Owkey, wie heeft er nog een goede tip voor mij?
Ik krijg namelijk die vervelende vuurspugende slang in de Fire Tempel van OOT niet dood...
Ik loop maar te raggen en te matten op dat gekke beest, maar hij blijft maar komen.
Iemand tips??

Idd, en kijk uit voor het feit dat ie zijn hoofd zwiept als ie omhoog komt, soms. Kost je 2 hartjes.quote:Op maandag 22 maart 2004 22:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Gebruik je hamer als hij naar boven komt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |