quote:WAT!! had hem dan aan mij gegeven
Op zondag 25 januari 2004 19:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zelda disk gekregen van een vriend, die speelt dat toch nooit...gister weggegooid, te lelijk

quote:WAT #$%^!(#^(*$^*(&!@(*#^()*@&()#(*^&*@%^!&*@%#*^#&*@*(^$&*^(
Op zondag 25 januari 2004 19:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zelda disk gekregen van een vriend, die speelt dat toch nooit...gister weggegooid, te lelijk
 !
!Bied hem dan hier aan ofzo man!!!!
Genoeg mensen die zelda wel kunnen waarderen

quote:net binnen gekregen? hoe heb jij hem gehaald, met sterren of met combinatie van spellen
Op zondag 25 januari 2004 18:35 schreef madjacksss het volgende:
ik heb hem gelukkig al
is de moeite van het wachten zeker waard

quote:23 december
Op dinsdag 27 januari 2004 16:15 schreef Ronjax het volgende:
Op welke datum hadden jullie een:"Je Zeldabonusdisk is onderweg"-mail?

.
 .

quote:zucht* moet ik soms (weer) bij je langs komen?
Op woensdag 28 januari 2004 21:51 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb ook sinds gister the winwaker en het is een fantastisch spel, Die Cel-shading is perfect uittgewerkt en zorgt voor een hele nieuwe zelda stijl. En op dit moment ben ik net van de piraten boot af en op forest ....... (bla bla bla) en ben ergens (onopvallend) d.m.v. een ton boven aan in een toeren aan gkeomen waar ik iemand moet verslaan die achter een beveiliging camara lamp ding zit maar ik weet nu niet meer waar ik heen moet.

quote:Ik ben der onderhand ALLANG uitgekomen hoor :p ben nu op het eiland daarna ik moet een zeil zoeken voor de boot
Op donderdag 29 januari 2004 08:48 schreef gamecube_master het volgende:[..]
zucht* moet ik soms (weer) bij je langs komen?

quote:Ik 24 december, heb ze nu ook gemaild...
Op dinsdag 27 januari 2004 21:28 schreef enfermidade het volgende:[..]
23 december

quote:Eigenlijk mag het niet maar who gives a fok! Hier zijn de soundtracks. enjoy.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:40 schreef gamecube_master het volgende:
heeft iemand een link naar een site met de echte zelda muziek, ik heb overal al gekeken maar ik kan het nergens vinden, dus wel de echte, niet de muziek die zelf gemaakt is. ik moet gewoon een exacte copy hebben
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 10-02-2004 17:27]

quote:waarom zou het niet mogen dan? je kan de soundtracks er niet downloaden hoor, wel kopen
Op dinsdag 10 februari 2004 17:27 schreef BMH het volgende:[..]
Eigenlijk mag het niet maar who gives a fok! Hier zijn de soundtracks. enjoy.

quote:Dan gaf ik de verkeerde link
Op dinsdag 10 februari 2004 17:45 schreef gamecube_master het volgende:[..]
waarom zou het niet mogen dan? je kan de soundtracks er niet downloaden hoor, wel kopen

quote:en de goeie is?
Op dinsdag 10 februari 2004 17:53 schreef BMH het volgende:[..]
Dan gaf ik de verkeerde link

quote:Dat dacht ik dus ook, maar als je eenmaal uit dat riool bent zijn de gewelven aan allebei de ingangen dicht. Hoe kan je er dan later toch nog terecht??
Op dinsdag 10 februari 2004 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kubt er later terug komen. Op dat moment is er echter niets te doen.Verdere vragen in het Zelda topic.
Oh ja, deze vraag is voor Notorius_Roy want die schijnt er meer van te weten  

quote:Toch maar even de vraag erbij zetten, waarschijnlijk zijn er wel meer mensen die me hier kunnen helpen
Op dinsdag 10 februari 2004 20:59 schreef Draaitafeltje het volgende:
Ben vanavond een keer opnieuw begonnen aan Zelda : a link to the past.
Nu heb ik geozcht, gegoogled enz. enz. maar er is voor mij 1 secret niet te pakken te krijgen.Als je in het prille begin van het spel net prinses Zelda hebt gered moet je uit Hyrule castle ontsnappen door een riool. Op een gegeven moment kom je in een kamer met aan de linkerkant twee gangetjes welke allebei doodlopen. Maar aan het einde van deze gangetje zit wel een krak in de muur (en deze muur kan ook worden opgeblazen).
Mijn punt is nu: hoe kan ik (zonder te cheaten dan he) aan bommen komen op dit punt in het spel om deze muur open te knallen. Ik kan namelijk niet naar het dorpje om wat te kopen, alles zit potdicht!
Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen want het zal zeker een lange tijd geleden zijn

quote:Simpel, ga nadat je de princes hebt achtergelaten (en bommen hebt gekocht) naar de sanctuary en daar moet je een graf verplaatsen (weet niet meer precies welke). Zo ontstaat er een geheime ingang, en kom je precies weer op de plek waar je destijds nog geen bommen had om op die geheime plek te komen.
Op dinsdag 10 februari 2004 21:16 schreef Draaitafeltje het volgende:[..]
Toch maar even de vraag erbij zetten, waarschijnlijk zijn er wel meer mensen die me hier kunnen helpen
*Is nu op weg naar het ice palace* Dit spel heerscht zo verdomme hard  

quote:Heee! Super, ik ga het gelijk proberen!
Op woensdag 11 februari 2004 13:35 schreef StarGazer het volgende:[..]
Simpel, ga nadat je de princes hebt achtergelaten (en bommen hebt gekocht) naar de sanctuary en daar moet je een graf verplaatsen (weet niet meer precies welke). Zo ontstaat er een geheime ingang, en kom je precies weer op de plek waar je destijds nog geen bommen had om op die geheime plek te komen.
*Is nu op weg naar het ice palace* Dit spel heerscht zo verdomme hard

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |