abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14879532
Mooi, kan ik daar ook aan beginnen
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_14879654
quote:
Op donderdag 20 november 2003 11:44 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Even wat frustratie kwijt;
Wat een k*t tempel is die water tempel zeg!!
Ik moet nu
spoiler:
Een switch omhalen, daarna vallen er een haffeltje spike-ballen en oesters uit het dak. Maar ik ben al door mijn lucht heen eer ik er aan kom.

Weet iemand hoe ik meer lucht kan krijgen in OOT
Want 27 sec. vind ik een beetje heel erg weinig...

spoiler:
Blauwe pak, krijg je door de koning van de Zora te ontdooien, dat moet met Rood vuur gebeuren, kan je vinden in de Ice Cavern.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_14884921
quote:
Op maandag 24 november 2003 08:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

spoiler:

Blauwe pak, krijg je door de koning van de Zora te ontdooien, dat moet met Rood vuur gebeuren, kan je vinden in de Ice Cavern.

En ik doe de hele kerker al zonder
~Leonard Cohen
  maandag 24 november 2003 @ 12:52:00 #54
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_14885075
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

En ik doe de hele kerker al zonder

wahahaha . Hoe kwam je eigenlijk in de water temple zonder dat pak? Dan ga je toch dood?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_14885351
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:52 schreef BMH het volgende:

[..]

wahahaha . Hoe kwam je eigenlijk in de water temple zonder dat pak? Dan ga je toch dood?

Niet als je alles snel(en vaak overnieuw) doet
~Leonard Cohen
pi_14885400
quote:
Op maandag 24 november 2003 13:03 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Niet als je alles snel(en vaak overnieuw) doet

Dus je hebt wel de Ice Dungeon doorgespeeld, waarin je gebruik maakte van dat vuur om het ijs weg te smelten, en toen ben je langs King Zora gerend, zonder eraan te denken dat je hem misschien ook wel kon ontdooien?
pi_14885613
quote:
Op maandag 24 november 2003 13:04 schreef Lexie het volgende:

[..]

Dus je hebt wel de Ice Dungeon doorgespeeld, waarin je gebruik maakte van dat vuur om het ijs weg te smelten, en toen ben je langs King Zora gerend, zonder eraan te denken dat je hem misschien ook wel kon ontdooien?

Waarom zou ik die dikke vis willen ontdooien
Tja... dat weet ik nu dus wel.
~Leonard Cohen
pi_14886148
Kan iemand mij vertellen waar het laatste ventje zit waar je verstoppertje mee speelt op Windfall Island?

Ik heb er 3 gevonden : - in de boom vlakbij de brievenbus
- achter grafsteen
- achter de bomshop

Hellup

pi_14886232
quote:
Op maandag 24 november 2003 13:37 schreef echt het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar het laatste ventje zit waar je verstoppertje mee speelt op Windfall Island?

Ik heb er 3 gevonden : - in de boom vlakbij de brievenbus
- achter grafsteen
- achter de bomshop

Hellup

spoiler:
Volgens mij als je het dorp binnenkomt, dan zie je als je de trap oploopt linksboven je een soort grote nis, met een struikje. Je kunt daar alleen komen door via een richeltje te lopen, wat je volgens mij naast de gevangenis vindt. Tenminste, dit is wat ik me kan herinneren, heb er ook lang naar gezocht
.
pi_14941850
Gister TWW uitgespeeld. Had wel meer verwacht eigenlijk
pi_14999732
Helluppp?

Hoe maak ik de eindbaas bloemding dood in the forbidden woods? (Dat ding wat aan het plafond hangt) Ik weet dat ik die sprieten moet doorboomerangen totdat dat ding naar beneden kukkelt. En dan?

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_15001784
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Helluppp?

Hoe maak ik de eindbaas bloemding dood in the forbidden woods? (Dat ding wat aan het plafond hangt) Ik weet dat ik die sprieten moet doorboomerangen totdat dat ding naar beneden kukkelt. En dan?

spoiler:

Hakken met je zwaard. De vijand zit in het midden van die bloem. Valt 'ie op de grond, ren dan naar het midden en begin in te hakken op de kern van de bloem.
Theories come and theories go. The frog remains
pi_15003042
Ennnnnnnnnnn dood!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 9 december 2003 @ 15:23:03 #64
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_15276237
De Zelda combo van nieuwe games heeft niet alleen een nieuwe naam gekregen, maar ook is er heeeel veel meer informatie over vrijgegeven. CubeZone praat je bij met de nieuwste info!

Misschien weet je nog wel dat The Legend of Zelda: Tetra's Trackers en The Legend of Zelda: Four Swords for GameCube aangekondigd werden op de afgelopen E3. Beide games zouden flink gebruik gaan maken van de GameCube-GBA link, maar daar is nu iets aan gewijzigd.

Ten eerste de namen van beide games. Zelda: Four Swords gaat namelijk voortaan door het leven als The Legend of Zelda: Hyrule Adventure en Tetra's Trackers heet vanaf nu The Legend of Zelda: Navi Trackers.

Los van de naamsveranderingen, wordt er meer aan de games veranderd. Zo zal Hyrule Adventure in tegenstelling tot eerdere berichten toch ook zonder GameBoy Advance speelbaar zijn. In dat geval wordt de actie in een apart schermpje op je TV getoond, in plaats van op je GBA scherm. Het blijft mogelijk het op je GBA scherm te zien, maar alleen als er ook een GBA aan de Cube gekoppeld is. Het spel blijft speelbaar met 4 spelers tegelijk.

Over Navi Trackers is bekend gemaakt dat de game een spraak-systeem zal bevatten. Dit betekent dat spelers via een stem van het spel geadviseerd wordt wat ze moeten doen. Door vantevoren een naam in te voeren, zal deze naam ook door het spel worden herkend en uitgesproken. Klinkt interessant, maar of het echt goed werkt is nog maar de vraag natuurlijk. De rest van het principe van de game blijft trouw aan het oorspronkelijke idee voor Tetra's Trackers.

Naast de veranderingen in deze 2 games is er ook nog een derde titel aan het zogenaamde The Legend of Zelda: Four Swords Plus pakket gevoegd. Deze titel, genaamd The Legend of Zelda: Shadow Battle is een soort overlevingstocht waarin jij het tegen 3 andere Link's moet opnemen. Volgens Nintendo komt er veel strategie bij deze game kijken...

Tot slot werd bekend dat de games meer te bieden hebben dan alleen een multiplayer mode. Het zal namelijk bij alle games ook mogelijk zijn om in single player op pad te gaan!

In februari 2004 moet het hele pakket met 3 games verschijnen in Japan. Een Europese releasedatum is nog niet bekend.

Na deze mini-preview houden we je natuurlijk nog steeds op de hoogte van nieuwe informatie omtrent deze games. Stay tuned!

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_15303350
TWW uitgespeeld. Post mijn definitieve mening over dit spel wel later. Ben nu te lui.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 15 december 2003 @ 19:10:00 #66
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_15435182
heee mensen, weet iemand hoe ik meer geld bij me kan houden in oot?
Kan nu max. 99
Zo kan ik geen leuke dure dingen kopen!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  maandag 15 december 2003 @ 19:58:43 #67
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_15436558
quote:
Op maandag 15 december 2003 19:10 schreef BDisOKE het volgende:
heee mensen, weet iemand hoe ik meer geld bij me kan houden in oot?
Kan nu max. 99
Zo kan ik geen leuke dure dingen kopen!
Eeh ik dacht 10 gold skulata's dood maken. Dan naar dat dorpje voor de mountain crater naar zo'n huisje rechts dan krijg je een grotere portomonee
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_15436604
quote:
Op maandag 15 december 2003 19:58 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Eeh ik dacht 10 gold skulata's dood maken. Dan naar dat dorpje voor de mountain crater naar zo'n huisje rechts dan krijg je een grotere portomonee

Volgens mij is het 30 skultellas.
pi_15437156
Heeft iemand btw zijn Zelda Disc al binnen van nintendo?

Ik ben over laatst begonnen met MM ik zit nu in de eerste dungeon.
Wel vet

pi_15481795
Yo, gewoon vraagje uit nieuwsgierigheid.

Ik speel nu OoT en ben nu in de water temple. Ben bij de tussenbaas: Dark (of Shadow) Link. Maar deze doet niks!!! Hij valt niet aan!!! Ik kan hem dus gewoon blijven raken tot 'ie dood is, maar hij doet niets terug!! Hij verdedigt alleen de zwaardaanvallen, maar alle andere aanvallen niet. Is dit een foutje ofzo? Want zo is het wel erg simpel.

pi_15483455
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:52 schreef Bioman_1 het volgende:
Yo, gewoon vraagje uit nieuwsgierigheid.

Ik speel nu OoT en ben nu in de water temple. Ben bij de tussenbaas: Dark (of Shadow) Link. Maar deze doet niks!!! Hij valt niet aan!!! Ik kan hem dus gewoon blijven raken tot 'ie dood is, maar hij doet niets terug!! Hij verdedigt alleen de zwaardaanvallen, maar alle andere aanvallen niet. Is dit een foutje ofzo? Want zo is het wel erg simpel.

Nope is geen foutje. Hij doet namelijk precies hetzelfde wat jij odet (vandaar shadow link).
pi_15483955
quote:
Op woensdag 17 december 2003 14:48 schreef Biggs het volgende:

[..]

Nope is geen foutje. Hij doet namelijk precies hetzelfde wat jij odet (vandaar shadow link).

Maar hij heeft dus alleen een zwaard en verder niets??? Ik had gehoord dat dit een van de moeilijkste vijanden uit het spel was, maar als ie je niet kan aanvallen...
pi_15484036
quote:
Op woensdag 17 december 2003 15:04 schreef Bioman_1 het volgende:

[..]

Maar hij heeft dus alleen een zwaard en verder niets??? Ik had gehoord dat dit een van de moeilijkste vijanden uit het spel was, maar als ie je niet kan aanvallen...

Heb je hem al verslagen dan. Best moeilijk om er achter te komen hoe je hem moet raken. Ik kwam er ook na best lang proberen achter. Je kan geloof ik bijna niet afgaan bij hem. Ik geloof dat je hem uiteindelijk moet verslaan met die megaton hammer toch???
pi_15484284
quote:
Op woensdag 17 december 2003 15:07 schreef Biggs het volgende:

[..]

Heb je hem al verslagen dan. Best moeilijk om er achter te komen hoe je hem moet raken. Ik kwam er ook na best lang proberen achter. Je kan geloof ik bijna niet afgaan bij hem. Ik geloof dat je hem uiteindelijk moet verslaan met die megaton hammer toch???

Hamer was m'n eerste keus, dus ik was direct klaar. Gevecht heeft wel iets van 20 seconden geduurd ofzo
pi_15496419
quote:
Op woensdag 17 december 2003 15:07 schreef Biggs het volgende:

[..]

Ik heb het gedaan via gewoon zwaardje. Voordat ie is geraakt, blockt ie alles. Ik had Z-targeting gebruikt, en de "lunge". Hij aapt je wel na, maar hij kan je lunge niet goed ontwijken. Lukt dat hem wel, en doet hij een lunge naar je, spring weg met A. Duurt ff, maar is wel leuk.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')