Je kon ze vinden in de E3 toppics van 4 maand geledenquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:31 schreef Cid het volgende:
Deze screens zijn in-game van de nieuwe zelde voor de GameCube.. mochten ze nog niet voorbij gekomen zijn..
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kon ze zo snel niet vinden dus post ze nog maar een keer
ja en jaquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:58 schreef Thomper het volgende:
CubeZone zuigt... filmpje is oud...
er is een nieuw filmpje op de officiele site van Zelda: The minish Cap (GBA)quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:02 schreef Frankeinstein het volgende:
nog geen nieuwe pics van de zelda's op de gba en ds?
Ik vind het wel bij de sfeer van de game passen. Link die gekrimt is en tussen de kleine bewoners van Hyrule te wereld moet gaan redden. Niet zo serieus als ALTTP, dus past die grafische sfeer er ook niet echt bij (grauwere kleuren). En natuurlijk is de GBA een 32 bits machinetje die over wat meer kleuren dan de SNES beschikt.quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:45 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze voor the Minish Cap nieuwe graphics gebruikt hebben. Ik vond en vind dat de graphics voor A Link To The Past perfect waren... de nieuwe zelda ziet er een beetje... fruitig uit zeg maar.
weet jij een betere site dan ? zou ik graag willen horenquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:58 schreef Thomper het volgende:
CubeZone zuigt... filmpje is oud...
gekrompenquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind het wel bij de sfeer van de game passen. Link die gekrimt is en tussen de kleine bewoners van Hyrule te wereld moet gaan redden. Niet zo serieus als ALTTP, dus past die grafische sfeer er ook niet echt bij (grauwere kleuren). En natuurlijk is de GBA een 32 bits machinetje die over wat meer kleuren dan de SNES beschikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |