quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 05:32 schreef ASSpirine het volgende:
zelda figures gekocht
van TWW
3 van Link, 1 van Zelda en 1 van zusje van Link met een zwaard, wat rupees, een heart container, een bom en misschien nog iets
later een foto
dacht rond de 50 HK dollarquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoeveel kosten ze?
Ja verkoop maar. Ik wil er wel 1 hebben iig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:16 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dacht rond de 50 HK dollar
dus ong 5 euro
vond het wel waard, maar foto laat ik wel zien als ik thuis ben, en heel misschien verkoop ik em
Dat stuk is dus zwaar kut, zat ik ook vast. Je moet even een FAQ lezen, want het is erg uitgebreid. Je moet iig een spiegel hebben en op de juiste plaats naar de donkere wereld gaan enzo. www.gamefaqs.comquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:27 schreef parterrepact het volgende:
help!
ik ben nu bezig met AlttP, en heb zojuist de boze tovenaar gesloopt.
Vervolgens ben ik dus naar de donkere wereld gegaan, en moet ik naar zo'n dungeon.
Het probleem is dat die deur dicht zit, en ik als lief schattig konijntje zonder wapens die deur niet open krijg!
Iemand een subtiele tip?
Die zijn leuk!!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:46 schreef ASSpirine het volgende:
[afbeelding]
dit is em dan, toevallig gezien op internet
En heel kleinquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:12 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Die zijn leuk!!!!
Waar haal je die vandaan dan???quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:47 schreef _Supreme het volgende:
ik heb er ook een!
ik heb de rode link met een bommetje erbij!
Yay! *o* Kan niet wachten op de game...quote:Zelda eerder in Europa dan in Amerika
Eindelijk zijn we eens niet de laatste om een spel te zien.
Altijd was het hetzelfde, in Europa waren we altijd de laatste die een spel konden spelen. Maar daar komt voor eens verandering in, namelijk met het spel The Legend Of Zelda: The Minish Cap.
Wij krijgen het spel op 12 november 2004 te zien krijgen, terwijl Amerika zal moeten wachten tot 10 januari 2005. Japan zal het spel al kunnen spelen op 4 november 2004. Zal dit voortaan meer gebeuren? Laten we het hopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |