quote:Nope.. zoals je zegt, er is teveel wat uitkomt.
Op zaterdag 1 november 2003 12:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja dat lijkt me nou niet echt fantastisch,....
Heb jij hem ?
quote:Ik ga een hoop oude Live games wegdoen om ruimte te maken voor de volgende generatie.
Op zaterdag 1 november 2003 12:56 schreef Bastard het volgende:[..]
Nope.. zoals je zegt, er is teveel wat uitkomt.
Dat livegedoe is misschien wel leuk, maar helaas zit ik nog steeds in een gebied zonder breedband.
En Crimson Skies is gewoon cool. De dogfights, de frustratie, het gescheld online en het direct wraak nemen op iemand ten koste van alles!
quote:Sja.. wat krijg je er nog voor? MM3 20 eurie? Nee, dan hou ik hem liever zelf.
Op zaterdag 1 november 2003 13:04 schreef Robhimself het volgende:[..]
Ik ga een hoop oude Live games wegdoen om ruimte te maken voor de volgende generatie.
quote:Zou je dat even na willen kijken en mij dan met zekerheid vertellen of je dit spel wel of niet met z'n tweeen achter 1 xbox kunt spelen? dus een beetje op elkaar jagen ofzo. Dan lijkt hij mij zeker de moeite waard.
Op zaterdag 1 november 2003 13:49 schreef twi het volgende:
Ja, er zit best een leuke singleplayer aan vastgeknoopt. Je hebt in ieder geval geloof ik wel de optie om met 2 spelers in de game te komen. Maar dat weet ik niet zeker. Je kunt wel met 2 personen (gamertag + guest) multiplayeren op Live!En Crimson Skies is gewoon cool. De dogfights, de frustratie, het gescheld online en het direct wraak nemen op iemand ten koste van alles!
quote:De laatste keer dat ik het deed, die fransen
Op zaterdag 1 november 2003 15:02 schreef Bastard het volgende:
Was ff online met MM3, moet zeggen dat het een stuk rustiger en vriendelijker is geworden, vond het echt cool dit keer. Canadezen, Fransen, Duitsers en Oostenrijkers door elkaar
Kan je namelijk gewoon een USB muis / USB keyboard op je X-box aansluiten? Ik bedoel, zo'n spel als Medal of Honor lijkt me echt klote spelen zonder een muis/keyboard.
quote:FPS'en spelen met een controller valt echt heel erg mee, tis in het begin wel wennen. Maar je hebt geen standaard usb aansluitingen op een xbox zitten, dus zou je met draden moeten gaan kloten. Maar geen garantie of het dan werkt... (denk het niet op een standaard xbox)
Op zaterdag 1 november 2003 15:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik heb hier een vraagje over de Xbox, aangezien ik van plan ben er eentje aan te schaffen (bij de mediamarkt heb je nl. voor no-price een xbox + midtown madness & HALO):Kan je namelijk gewoon een USB muis / USB keyboard op je X-box aansluiten? Ik bedoel, zo'n spel als Medal of Honor lijkt me echt klote spelen zonder een muis/keyboard.
quote:Nee, dat is ook de essentie van console games. Je gaat niet met je keyboard en muis onderuitgezakt op de bank zitten. En Halo is heel goed te spelen met de xbox controller. De xbox heeft de beste console FPS controller die er is(vooral de grote is fijn), bij de PS2 zie je ook vaak auto-aim terwijl dit bij de xbox niet nodig is.
Op zaterdag 1 november 2003 15:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik heb hier een vraagje over de Xbox, aangezien ik van plan ben er eentje aan te schaffen (bij de mediamarkt heb je nl. voor no-price een xbox + midtown madness & HALO):Kan je namelijk gewoon een USB muis / USB keyboard op je X-box aansluiten? Ik bedoel, zo'n spel als Medal of Honor lijkt me echt klote spelen zonder een muis/keyboard.
quote:Niet nodig, uhm ik weet toch wel heel zeker dat halo en dergelijke daar gebruik van maken.
Op zaterdag 1 november 2003 15:28 schreef globox het volgende:[..]
Nee, dat is ook de essentie van console games. Je gaat niet met je keyboard en muis onderuitgezakt op de bank zitten. En Halo is heel goed te spelen met de xbox controller. De xbox heeft de beste console FPS controller die er is(vooral de grote is fijn), bij de PS2 zie je ook vaak auto-aim terwijl dit bij de xbox niet nodig is.
De controls zullen in ieder geval niet je game ervaring verzieken.
quote:Als je het gewoon gaat checken dan zal het tegenvallen, je moet het namelijk wel onder de knie krijgen
Op zaterdag 1 november 2003 15:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hmmm... toch maar 's proberen te checken op een X-Box of een FPS spelen nou echt wel zo goed gaat als hier wordt beweerd.
quote:Het is gewoon hard-to-believe. Wapens switchen, lopen, e.d. en dan ook nog aimen.
Op zaterdag 1 november 2003 15:40 schreef Fliepke het volgende:[..]
Als je het gewoon gaat checken dan zal het tegenvallen, je moet het namelijk wel onder de knie krijgen
quote:wie zegt dat ik die weg doe!? ik zei OUDE live games.
Op zaterdag 1 november 2003 13:54 schreef Bastard het volgende:[..]
Sja.. wat krijg je er nog voor? MM3 20 eurie? Nee, dan hou ik hem liever zelf.
quote:dan moet je geen console kopen.
Op zaterdag 1 november 2003 15:42 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Het is gewoon hard-to-believe. Wapens switchen, lopen, e.d. en dan ook nog aimen.
Want spellen met auto-aim weiger ik echt te spelen.
de logica hierachter ontgaat mij overigens.
quote:Lastige besturing -> lastig poppetjes te raken -> spel te moeilijk -> makers bouwen auto-aim in.
Op zaterdag 1 november 2003 15:45 schreef Fliepke het volgende:[..]
dan moet je geen console kopen.
de logica hierachter ontgaat mij overigens.
Dat is de logica
.
quote:nee hoor de besturing is niet lastig, alleen niet perfect, voor een fps leent een muis zich beter.
Op zaterdag 1 november 2003 15:47 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Lastige besturing -> lastig poppetjes te raken -> spel te moeilijk -> makers bouwen auto-aim in.
Dat is de logica
.
crimson skies is gewoon zo koel, singleplayer EN multiplayer (op 1 xbox, live weet ik niet maar iedereen is zo enthousiast.)
must have.
quote:Tut tut tut.. doe nou niet.
Op zaterdag 1 november 2003 15:48 schreef Fliepke het volgende:[..]
nee hoor de besturing is niet lastig, alleen niet perfect, voor een fps leent een muis zich beter.
maar ja ga jij maar eens op de bank zitten met een muis, werkt niet handig.
De FPS die ik op de console heb gespeeld doen echt niet onder voor de Pc games.. But you don't wanna go there.
quote:Halo bv
Op zaterdag 1 november 2003 18:13 schreef Bastard het volgende:[..]
Tut tut tut.. doe nou niet.
De FPS die ik op de console heb gespeeld doen echt niet onder voor de Pc games.. But you don't wanna go there.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |