quote:Huillie.
Op donderdag 30 oktober 2003 10:49 schreef jogy het volgende:
Ik was aan het wachten op een plaatje, maar na 2 minuten kijken kwam ik erachter dat het vlaggetje van mijn explorer niet meer draaide en dit dus je hele post was, nu ben ik droevig..
quote:Nou hoor, dit is toch geen manier om tegen een mede user te praten, je moet eens wat respect opbrengen voor de fokkers.
Op donderdag 30 oktober 2003 10:53 schreef Grayburn het volgende:[..]
Huillie.
quote:Subtiel, lul.
Op donderdag 30 oktober 2003 10:55 schreef jogy het volgende:[..]
Nou hoor, dit is toch geen manier om tegen een mede user te praten, je moet eens wat respect opbrengen voor de fokkers.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 10:56 schreef Grayburn het volgende:[..]
Subtiel, lul.
quote:Ik zie nu pas dattie beweegd als ie wat aant laden is
Ik was aan het wachten op een plaatje, maar na 2 minuten kijken kwam ik erachter dat het vlaggetje van mijn explorer niet meer draaide en dit dus je hele post was, nu ben ik droevig..
quote:Hoelang heb je hierover gedaan?
Nou hoor, dit is toch geen manier om tegen een mede user te praten, je moet eens wat respect opbrengen voor de fokkers.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 20:42 schreef fredsel het volgende:
het is toch een thuiswedstrijd, cptmarco!!!
quote:
quote:Heb jij dat ook zo vaak? Heb er ooit eens een topic over gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |