voorverkoop begint zaterdag bij de bekende voorverkoopadressen (lees: postkantoren)
ze was volgens mij eerst country puur in de VS. Toen wat meer naar pop gegaan en doorgebroken ook in Europa.
ah je kent vast wel wat nr's van d'r
Man I feel like a women
That don't impresse me much
Still the one
enzovoort.
Voor de meer muziekliefhebbers die Shania wel aardig vinden maar toch iets zoeken wat meer richting country ligt: Lee Ann Womack. Voornamelijk wat rustigere nummers met een stem die tussen Shania en Ilse de Lange in ligt. (tip: 'The fool' en 'I really hate her')
Toch maar ff Shania opgezet
[Dit bericht is gewijzigd door Melluh op 30-10-2003 21:48]
Ze heeft trouwens voor die meer 'pop'achtige cd's al wel veel andere gemaakt hoor volgens mij
quote:Valt wel mee eigenlijk, dacht ook dat ze veel langer 'in het vak' zat. Zoek maar eens op http://www.allmusic.com/ (je kan helaas niet linken) ze heeft maar 1 cd voor 'The woman in me' gemaakt.
Op donderdag 30 oktober 2003 21:45 schreef PLAE@ het volgende:
Ze heeft trouwens voor die meer 'pop'achtige cd's al wel veel andere gemaakt hoor volgens mij
quote:Er zijn ook opnamen van en rond 1990. Die staan op de talloze (budget) cd's.
Op donderdag 30 oktober 2003 22:09 schreef Melluh het volgende:[..]
Valt wel mee eigenlijk, dacht ook dat ze veel langer 'in het vak' zat. Zoek maar eens op http://www.allmusic.com/ (je kan helaas niet linken) ze heeft maar 1 cd voor 'The woman in me' gemaakt.
quote:Ik weet het weer.
Op donderdag 30 oktober 2003 13:11 schreef PLAE@ het volgende:
haha ken je haar niet?ze was volgens mij eerst country puur in de VS. Toen wat meer naar pop gegaan en doorgebroken ook in Europa.
ah je kent vast wel wat nr's van d'rMan I feel like a women
That don't impresse me much
Still the oneenzovoort.
Tijgerpakje in de clip van 'That don't impresse me much'.
Ik had in bed moeten blijven vandaag
PS extra concert???
quote:Ja lijkt me wel!
Op zaterdag 1 november 2003 13:07 schreef Here2Stay het volgende:PS extra concert???
Ik denk niet dat ze bij Mojo hadden verwacht dat het zo snel uit zou verkopen! Ik had dat iig niet verwacht
En er is ruimte zat, voorlopig is dit concert het laatste van haar europese tour!
Maar heb ze alsnog.. we voor meer dan de normale prijs, maar dan zit ik ook voor t podium, rij 4
Tot de 4e maart!!
Van de Mojo Mailinglist:
quote:
Extra show Shania Twain in Ahoy' * Chris de Burgh steekt fans hart onder
de riem * Live38 in Concert met o.a. Bløf en Simply RedExtra show Shania Twain in Ahoy'
Het was natuurlijk te voorspellen: de kaartverkoop van het Nederlandse
debuutoptreden van countrydiva Shania Twain in Ahoy' Rotterdam liep als
een speer. Hierdoor waren binnen een mum van tijd alle kaarten weg.Voor degenen die nu achter het net visten, is er goed nieuws: de
Amerikaanse zangeres heeft een extra optreden ingelast. Op vrijdag 5
maart 2004 worden alle fans bediend die nèt te laat waren met het kopen
van een kaartje.Tijdens beide show zal Shania in het midden van de zaal optreden
waardoor iedereen haar verrichtingen op het podium goed kan volgen.Donderdag 4 maart 2004 - UITVERKOCHT
Vrijdag 5 maart 2004
Ahoy' - Rotterdam
Entree: E 49,-/E 46,-/E 43,-/E 39,- (exclusief servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |