quote:Wat als je super veel geld zou hebben dan? Zou je jezelf dan klem zuipen?
Op woensdag 29 oktober 2003 21:48 schreef miri1982 het volgende:
geld te veel?????????????niet normaal..
doen!!
pas op wel op dat je dit soort tandjes blijft houden
goed poetsen dus!
quote:Niet iedereen houdt een kater over aan het dronken zijn!
Op woensdag 29 oktober 2003 21:48 schreef Posdnous het volgende:
Ik moet er niet aan denken. Da's drie keer per week een kater. Nogal slopend lijkt me
*burp*
Niet normaal natuurlijk!
quote:Vind ik ook. Jij bent ook 4 a 5 keer per week dronken en ik ook.
Op woensdag 29 oktober 2003 21:49 schreef Gremen het volgende:
Tijdens je studenten jaren moet dat best kunnen
quote:Dat is dan ook weer wereldvreemd, hoor!
Op woensdag 29 oktober 2003 21:50 schreef Roscoo het volgende:
Ik vindt 1 keer in je leven zelfs abnormaal
Drie keer per week? Sommige weken wel, maar vaker niet dan wel.
quote:Overdrijven is ook een vak natuurlijk!
Op woensdag 29 oktober 2003 21:50 schreef Roscoo het volgende:
Ik vindt 1 keer in je leven zelfs abnormaal
"Ik vindt??"
quote:Laten we zeggen... flink, flink, FLINK aangeschoten. Bijna niet meer op je benen kunnen staan. Waggelend overal heen lopen... je weet wel
Op woensdag 29 oktober 2003 21:51 schreef Nimitz het volgende:
niet normaal nee. Maar wat bedoelt ie met dronken? In mijn donkere periode was ik elke week wel 3x per week flink aangeschoten ja.... gebeurd nu gelukkig niet meer. Nu nog heel af en toe
3x per week bezopen? Dat is niet goed voor je. Je moet ook denken aan de lange termijn effecten: als je nu zo vaak dronken bent ben je dood op je 30e! Dan kun je daarna dus geen bier meer drinken!
heb je problemen ofzo, hoe haal je het in je hoofd
sjonge jonge, slechts 3 keer in de week dronken, echt das niet meer normaal.
3 KEER!!!!!!!!!
ben je geheel onthouder ofzo..
quote:Ik denk dat het niet zo moeilijk is om genoeg geld te hebben om elke dag dronken te zijn. Een goedkoop kratje bier heb je al voor minder van ¤5,- en na een heel krat ben ik toch wel aardig dronken. Als je in het café gaat zitten is het natuurlijk andere koek.
Op woensdag 29 oktober 2003 22:40 schreef -Doewie- het volgende:
Als je maar genoeg geld hebt dan is 3x per week dronken zijn wel normaal? Als ik zo die reacties lees.
quote:met jou kan ik praten.
quote:Dan blijf ik maar gezellig in mijn studententijd hangen
Op donderdag 30 oktober 2003 14:45 schreef TheLaw het volgende:
Normaal in je studententijd, daarna niet meer.
Ik vind het niet geheel abnormaal, ik bedoel zomers haal je dat makkelijk met dat mooie weer
quote:precies!
Op donderdag 30 oktober 2003 14:48 schreef febster het volgende:[..]
Dan blijf ik maar gezellig in mijn studententijd hangen
Ik vind het niet geheel abnormaal, ik bedoel zomers haal je dat makkelijk met dat mooie weer
![]()
quote:Precies
quote:Werken als je nog aangeschoten/zat bent is erg gezellig hoor
Op donderdag 30 oktober 2003 14:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben zelf nooit dronken, mijn vriend ook niet. 156 keer per jaar... moet er niet aan denken! Zie ook niet in hoe ik dat zou kunnen combineren met studie en werk!
En tentamens met een kater, ach herkansingen genoeg
Normaliter is het het niet echt gezond nee
Kijk zelf ook regelmatig te diep in het glaasje.
quote:Ik denk eerder aan alcoholverslaving dan aan geld teveel, maar goed.
Op woensdag 29 oktober 2003 21:48 schreef miri1982 het volgende:
geld te veel?????????????niet normaal..
Ik vind het ook niet echt normaal
quote:Onee juist meer. Ik bedoel als ie dood is.
Op donderdag 30 oktober 2003 18:50 schreef Yamyam het volgende:
Nee, helemaal niet normaal. Maar goed, ik vind 1 keer dronken in de maand nog geeneens normaal. Als die vriend van je zonodig zijn leven wil verknallen met drank moet ie dat vooral doen. Kost mij later weer minder ziektepremie. (oke dat was een echte puberopmerking)
quote:Van coke krijg je juist alleen maar dorst
Op woensdag 29 oktober 2003 22:26 schreef Heliospan het volgende:
Als hij dan toch geld teveel heeft wil ik ook wel even mijn rekeningnummer doorgeven. Ga dan coke snuiven ofzo
Vrienden van me zijn 6x per week zat. Week in, week uit.
Denk dat het nu gemiddeld 1x per week is.
Ik drink wel degelijk maar doe mijn uiterste best te stoppen op het moment dat ik denk 'als ik nu doorga heb er morgen spijt van'. Niet dat dat altijd lukt, maar goed...
Mensen die er prat op gaan om te gaan zuipen en dronken te worden en dat dus blijkbaar als een doel zien, dat vind ik imho een beetje zielige mensen.
quote:Zie hier, de anti kater pil...
Op woensdag 29 oktober 2003 21:48 schreef Posdnous het volgende:
Ik moet er niet aan denken. Da's drie keer per week een kater. Nogal slopend lijkt me
http://www.planet.nl/planet/show/id=75098/contentid=414240/sc=5f8c2a
quote:nee inderdaad, lijkt me niet normaal, ook niet echt gezond denk ik
Op donderdag 30 oktober 2003 18:18 schreef -moi- het volgende:
niet normaal, dan kan je op een gegeven moment ook geen lol meer hebben zonder alcohol...
quote:Ik ben ook wel eens een hele week aan het zuipen, maar dan ben ik lang niet elke avond goed bezopen en gemiddeld gezien drink ik 2-3x per week veel... En afgelopen 2 week haast helemaal niet ivm tentamens.
Op vrijdag 31 oktober 2003 02:47 schreef Uiruru het volgende:
sinds ik student ben... ja... 4x lukt ook makkelijk en helaas moet ik eerlijk gezegd bekennen dat 5 en zelfs 6 keer ook kunnen. Maar vanaf 4x is het niet lang vol te houden voor mij.Vrienden van me zijn 6x per week zat. Week in, week uit.
Normaal vinden en normaal zijn is een verschil.quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:46 schreef Goya het volgende:
wat een moraalridders weer...
Ik studeer nu ruim 3 jaar in Groningen en in m'n eerste 2 jaar was 3x per week volkomen normaal.
Dat vind ik ook nog de vraag... hoe kom je zover te veel te drinken? Ik vind van mezelf dat ik m'n grenzen wel goed ken, ben nooit dronken geweest. Met uitgaan en feesten zie ik vaak genoeg dat mensen gewoon echt over hun grenzen heen gaan, dit kan ik niet snappen. Na de tijd zeggen ze altijd: ik drink noooooit meer...quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:12 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik vind 1x per half jaar dronken al niet normaal. Ik bedoel, een normaal mens weet z'n limieten en kan zich er onder houden zodat het gezellig blijft.
Heb jij teveel gezopen of zo? Je kan niet eens meer normaal typenquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:50 schreef myfairlady het volgende:
vink teveel. zowiezo vink alcohol al onwys nix aan en lomp, op ten duur kan je niet meer zonder, en waarom eigelyk? zonder alcohol kan t tog ook gezellig zyn?. maar goed als hy zn lever wilt verknallen; go ahead
Mag ik u de hand schudden?quote:Op zaterdag 24 april 2004 02:33 schreef Uddel het volgende:
[..]
Dat vind ik ook nog de vraag... hoe kom je zover te veel te drinken? Ik vind van mezelf dat ik m'n grenzen wel goed ken, ben nooit dronken geweest. Met uitgaan en feesten zie ik vaak genoeg dat mensen gewoon echt over hun grenzen heen gaan, dit kan ik niet snappen. Na de tijd zeggen ze altijd: ik drink noooooit meer...Als ik gewoon alleen al merk dat ik niet meer helemaal 100% ben en dat ik niet meer moet drinken omdat ik anders te ver ga, doe ik het rustiger aan, drink ik iets minder en als het echt te ver gaat drink ik gewoon even niets tot het weer goed gaat. Is dit nu eigenlijk zo moeilijk?
Voor sommige mensen blijkbaar wel..
![]()
Is z'n naam.quote:Op woensdag 29 oktober 2003 22:28 schreef Aardwetenschapper het volgende:
alco
Laatst nog bewezen dat dat een fabeltje is.quote:Op zondag 2 november 2003 23:25 schreef Jebus het volgende:word je alleen maar dik van.
dit is geen sms hoor, je mag zoveel tekens gebruiken als je wilquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:50 schreef myfairlady het volgende:
vink teveel. zowiezo vink alcohol al onwys nix aan en lomp, op ten duur kan je niet meer zonder, en waarom eigelyk? zonder alcohol kan t tog ook gezellig zyn?. maar goed als hy zn lever wilt verknallen; go ahead
Vertel dat tegen mijn bierbuik. Als er een ding is waar je dik van wordt dan is het bier.quote:Op zaterdag 24 april 2004 14:44 schreef 8PacK het volgende:
[..]
Laatst nog bewezen dat dat een fabeltje is.
En dan zeker er niks bij genomen en dan alleen bier gedronken? Ik heb laatst nog op de frontpage gelezen dat een stel duitse onderzoekers erachter kwamen dat bier drinken helemaal geen dikke buik veroorzaakt.quote:Op zondag 25 april 2004 08:43 schreef BloodRayne het volgende:
[..]
Vertel dat tegen mijn bierbuik. Als er een ding is waar je dik van wordt dan is het bier.
15 Kilo aangekomen in 4 maanden bier drinken. 2 tot 3 biertjes per dag, westmalle trippel gist.
Eens kijken hoe hard je aankomt. Al 3 weken doe ik een fitnessprogramma om het weer kwijt te raken.
zal wel weer per persoon verschillend zijn. maar toen ik veel bier zoop had ik echt een vette pens (of opgezwollen lever?). alhoewel echte alcoholisten zijn soms ook broodmager (raak je ook eerder dronken), maar die zuipen waarschijnlijk wat anders en vreten niks.quote:Op zondag 25 april 2004 13:44 schreef 8PacK het volgende:
[..]
En dan zeker er niks bij genomen en dan alleen bier gedronken? Ik heb laatst nog op de frontpage gelezen dat een stel duitse onderzoekers erachter kwamen dat bier drinken helemaal geen dikke buik veroorzaakt.
Een van de belangrijkste duitse prestige en toeristische exportprodukten was tot voor kort.. bier. Ga maar na. Ik was altijd broodmager, totdat ik bier opnam in mijn dieet. Ik moet wel toevoegen (zoals ik al eerder ook zei) dat ik trippel gist bier dronk. Nu niet meer dus, omdat ik het er allemaal weer vanaf aan het sporten ben. Ben bijna weer op gewicht.quote:Op zondag 25 april 2004 13:44 schreef 8PacK het volgende:
[..]
En dan zeker er niks bij genomen en dan alleen bier gedronken? Ik heb laatst nog op de frontpage gelezen dat een stel duitse onderzoekers erachter kwamen dat bier drinken helemaal geen dikke buik veroorzaakt.
kijk daar moet je nu niet aan denkenquote:Op maandag 26 april 2004 17:02 schreef Chillmeister het volgende:
bier krijg je niet automatisch een bierbuik van. Maar je moet wel denken dat een halve liter bier 200 calorien bevat. Stel je drink zo'n 2,5 a 3 liter op een avondje dan ben je al 1000 a 1250 calorien per dag extra aan het nemen. Mannen nemen hun vet op rond hun buik, waar vrouwen dat meer op de billen en dijen doen.
wat doe jy nou weer moeilyk?quote:Op zondag 25 april 2004 01:59 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
dit is geen sms hoor, je mag zoveel tekens gebruiken als je wil
doos
Dat is persoonlijk. Mijn buurman is iedere dag dronken en voor hem is niet dronken niet normaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2003 21:46 schreef -Doewie- het volgende:
Ik had een discussie met een iemand die zei dat zijn vriend het normaal vond als je 3x per week dronken bent. Zelf vind ik het niet normaal! Dat is gewoon 156x per jaar! Wat vinden jullie?
Zatlappen die kabaal maken zijn irritant, maar de mensen die sloom worden of allerlei theorieën gaan bedenkenquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:20 schreef Cassii het volgende:
Ik ben wel een paar keer dronken, maar vind er niks aan en vind dronken mensen alleen paar vervelend, dus ik stop optijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |