abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14233767
Een van de eerste ranizge filmpjes die ik op internet vooral via ********* downloadde, was er eentje met een paard die door een meisje gepijpt werd. Het beest vond het heerlijk en beloonde haar met een ferme ejaculatie in mond en gezicht.
Zelf kijk ik hooguit met verbazing en open mond naar die meiden die dat doen. Hoe kom je tot zoiets? Je paard of je hond pijpen?
Getuigt het van dierenliefde? Op internet is er zeer veel over te vinden voor de bedreven zoeker.
Download jij wel eens zulk soort fimpjes? Waarom? Is het uit verbazing of schokkering of windt het je misschien wel op?

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 29-10-2003 21:39]

pi_14233806
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 21:10 schreef KonnieKipke het volgende:
Op internet is er zeer veel over te vinden voor de bedreven zoeker.
Hoe weet jij dat?
pi_14233814
Ik vind het ziek en dierenmishandeling
I find it kinda funny, I find it kinda sad. The dreams in which I'm dying are the best I ever had
  woensdag 29 oktober 2003 @ 21:12:43 #4
11875 beany
Qui ni fucis est, penis est
pi_14233832
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 21:12 schreef qntal het volgende:
Wees niet kritisch, praat met de menigte mee en val vooral niet op, alleen dan ben je welkom...
pi_14233843
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_14233855
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 21:11 schreef Redux het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?

woensdag 29 oktober 2003 @ 21:13:39 #7
62021 Muizig
Kijkt verbaasd..
pi_14233858
Geil vind ik het zeker niet.. maar als die vrouwen daar nou echt opgewonden van raken
De hele grote gemene wereld in!
pi_14233954
Het ìs ziek, en mishandeling net zoals kindermisbruik.
Sommigen zeggen 'het dier geniet er toch van?', maar bij jonge kinderen die zich niet bewust zijn van het feit dat sex met oom (wie dan ook) niet in orde is, wekt het hetzelfde lijkt me.
Het mooi kotsende meisje.
pi_14234183
Dieren slachten mag...
Jonge kinderen slachten niet...

Beetje hypocriet dan dat dierenseks niet zou mogen he?

Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_14234326
quote:
Tja...dat is nog maar de vraag. Bij dierenmishandeling gaat het erom dat het dier aan pijn leidt. Zolang de persoon die de handelingen uitvoert niet per ongeluk haar tanden in een velletje zet zal het dier het alleen maar lekker vinden.

Of heeft een dier geen fijn gevoel als het klaar komt??? Wie het weet mag het zeggen....

Broker review - Alex of Binck: https://www.cfdoptions.com/alex-of-binck Alex of Binck
pi_14234463
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 21:28 schreef Athlonnetje_XP het volgende:

[..]

Of heeft een dier geen fijn gevoel als het klaar komt??? Wie het weet mag het zeggen....

Tuurlijk wel, evolutietheorie enzo
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_14234489
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 21:32 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, evolutietheorie enzo

wat heeft paardenzaad in een vrouwenmondje te maken met de evolutie van de mens?
  woensdag 29 oktober 2003 @ 21:35:34 #13
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_14234553
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 21:32 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

wat heeft paardenzaad in een vrouwenmondje te maken met de evolutie van de mens?

ff terzijde, de evolutietheorie omhelst iets meer dan slechts de menselijke evolutie
pi_14235538
quote:

[..]

Ik reageerde ergens op
pi_14235848
die dieren vinden het vast leuk, dus we kunnen hun toch ook wel is een pleziertje geven. Bovendien je kan tegenwoordig trouwen met je huisdier, huwelijksnacht anyone?
That's The Way Things Go
  woensdag 29 oktober 2003 @ 22:41:43 #16
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_14236497
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 21:10 schreef KonnieKipke het volgende:
Een van de eerste ranizge filmpjes die ik op internet vooral via ********* downloadde, was er eentje met een paard die door een meisje gepijpt werd. Het beest vond het heerlijk en beloonde haar met een ferme ejaculatie in mond en gezicht.
Zelf kijk ik hooguit met verbazing en open mond naar die meiden die dat doen. Hoe kom je tot zoiets? Je paard of je hond pijpen?
Getuigt het van dierenliefde? Op internet is er zeer veel over te vinden voor de bedreven zoeker.
Download jij wel eens zulk soort fimpjes? Waarom? Is het uit verbazing of schokkering of windt het je misschien wel op?
Ik vind het wel geinig eigenlijk. Zo ga je toch heel anders kijken naar al die meisjes die op paardrijden zitten, de hond uitlaten en dergelijke

Bedreven zoeker? Nou, zo moeilijk is het toch echt niet hoor. Ik heb er al redelijk wat van gezien, en ik kan nu niet echt zeggen dat het dier in kwestie het nu erg vervelend vindt. Okee, bij kippen is het wat anders...maar zo'n paard, och.

Kan me er niet druk over maken. En het zijn trouwens echt niet altijd lelijke meisjes (of jongens, want die zijn er ook) die anders helemaal geen seks krijgen hoor. Zitten best fraaie dames bij.

Als ik het me goed kan herinneren bleek uit een onderzoek van een paar jaar geleden één op de zeven mensen wel eens iets seksueels had gedaan met een dier. Dat is een behoorlijk hoog percentage. Dus wanneer je de volgende keer je buurmeisje met Bello de deense dog over straat ziet lopen, bedenk dan dat ze in feite met een grote lul aan een touwtje rondloopt. (vrij naar Midas Dekkers, Lief dier)

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_14236528
quote:
Ik ook! Pervers vind ik het!
  woensdag 29 oktober 2003 @ 22:45:06 #18
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_14236600
quote:

[..]

Wellicht gaat haar kind harder lopen later
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 29 oktober 2003 @ 22:49:10 #19
71741 flubz
zieke geest
pi_14236703
ik vind dat vrouwen die sex hebben met een paard bijvoorbeeld nog niet zo erg dat paard vind het immers wel lekker maar om nu een paling in een poes te zien gaan gaat me een beetje te ver ver of een kerel een kip of eend te zien neuken gaat mij te ver en dat valt bij mij in de dieren mishandeling categorie
  donderdag 30 oktober 2003 @ 00:02:10 #20
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_14238708
valt 't jullie niet op dat er verschil gemaakt word tussen mannelijke en vrouwelijke dieren... paard word gepraat over pijpen, hond ook... word niet erg gevonden maar een kip/poes wel... beetje logisch ook want die kip of teef-hond heeft er pijn van, mannelijk dier "plezier"... en ja een paling of is moeilijk te zeggen wat die ervan denkt misschien denkt ie wel, hey een nieuw verwarmt lekker vochtig huisje
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
pi_14238773
Een vrouw, door een paard genomen,
wat zou daar nou uit zijn gekomen...

pi_14238802
Bah
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_14239241
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 00:04 schreef DemonRage het volgende:
Een vrouw, door een paard genomen,
wat zou daar nou uit zijn gekomen...

[afbeelding]

dat is een centaur, een mytisch wezen, wat de mensen in het vroegere Amerika verzonnen hebben toen ze de Europenanen op paarden zagen aankomen en zij dachten dat die lichamen aan elkaar hoorde
That's The Way Things Go
  donderdag 30 oktober 2003 @ 00:31:42 #24
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_14239287
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 00:27 schreef Nitro_YE het volgende:
dat is een centaur, een mytisch wezen, wat de mensen in het vroegere Amerika verzonnen hebben toen ze de Europenanen op paarden zagen aankomen en zij dachten dat die lichamen aan elkaar hoorde
Lal niet zo... de centaur stamt uit de Griekse mythologie.

De grieken hadden trouwens opvallend veel half dier/half mens monsters en mythen... dit waarschijnlijk gedeeltelijk om te waarschuwen tegen seks met dieren. (de grieken namen het niet zo nauw met seksuele taboes)

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  donderdag 30 oktober 2003 @ 00:34:12 #25
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_14239314
ach lul niet... t komt gewoon uit de serie Hercules
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: