[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 29-10-2003 21:39]
quote:Hoe weet jij dat?
Op woensdag 29 oktober 2003 21:10 schreef KonnieKipke het volgende:
Op internet is er zeer veel over te vinden voor de bedreven zoeker.
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 21:12 schreef qntal het volgende:
Ik vind het ziek en dierenmishandeling
Beetje hypocriet dan dat dierenseks niet zou mogen he?
quote:Tja...dat is nog maar de vraag. Bij dierenmishandeling gaat het erom dat het dier aan pijn leidt. Zolang de persoon die de handelingen uitvoert niet per ongeluk haar tanden in een velletje zet zal het dier het alleen maar lekker vinden.
Of heeft een dier geen fijn gevoel als het klaar komt??? Wie het weet mag het zeggen....
quote:Tuurlijk wel, evolutietheorie enzo
Op woensdag 29 oktober 2003 21:28 schreef Athlonnetje_XP het volgende:[..]
Of heeft een dier geen fijn gevoel als het klaar komt??? Wie het weet mag het zeggen....
quote:wat heeft paardenzaad in een vrouwenmondje te maken met de evolutie van de mens?
Op woensdag 29 oktober 2003 21:32 schreef Sorcerer8472 het volgende:[..]
Tuurlijk wel, evolutietheorie enzo
quote:ff terzijde, de evolutietheorie omhelst iets meer dan slechts de menselijke evolutie
Op woensdag 29 oktober 2003 21:32 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
wat heeft paardenzaad in een vrouwenmondje te maken met de evolutie van de mens?
quote:Ik reageerde ergens op
wat heeft paardenzaad in een vrouwenmondje te maken met de evolutie van de mens?
quote:Ik vind het wel geinig eigenlijk. Zo ga je toch heel anders kijken naar al die meisjes die op paardrijden zitten, de hond uitlaten en dergelijke
Op woensdag 29 oktober 2003 21:10 schreef KonnieKipke het volgende:
Een van de eerste ranizge filmpjes die ik op internet vooral via ********* downloadde, was er eentje met een paard die door een meisje gepijpt werd. Het beest vond het heerlijk en beloonde haar met een ferme ejaculatie in mond en gezicht.
Zelf kijk ik hooguit met verbazing en open mond naar die meiden die dat doen. Hoe kom je tot zoiets? Je paard of je hond pijpen?
Getuigt het van dierenliefde? Op internet is er zeer veel over te vinden voor de bedreven zoeker.
Download jij wel eens zulk soort fimpjes? Waarom? Is het uit verbazing of schokkering of windt het je misschien wel op?
Bedreven zoeker? Nou, zo moeilijk is het toch echt niet hoor. Ik heb er al redelijk wat van gezien, en ik kan nu niet echt zeggen dat het dier in kwestie het nu erg vervelend vindt. Okee, bij kippen is het wat anders...maar zo'n paard, och.
Kan me er niet druk over maken. En het zijn trouwens echt niet altijd lelijke meisjes (of jongens, want die zijn er ook) die anders helemaal geen seks krijgen hoor. Zitten best fraaie dames bij.
Als ik het me goed kan herinneren bleek uit een onderzoek van een paar jaar geleden één op de zeven mensen wel eens iets seksueels had gedaan met een dier. Dat is een behoorlijk hoog percentage. Dus wanneer je de volgende keer je buurmeisje met Bello de deense dog over straat ziet lopen, bedenk dan dat ze in feite met een grote lul aan een touwtje rondloopt. (vrij naar Midas Dekkers, Lief dier)
quote:Ik ook!
quote:Wellicht gaat haar kind harder lopen later
quote:dat is een centaur, een mytisch wezen, wat de mensen in het vroegere Amerika verzonnen hebben toen ze de Europenanen op paarden zagen aankomen en zij dachten dat die lichamen aan elkaar hoorde
Op donderdag 30 oktober 2003 00:04 schreef DemonRage het volgende:
Een vrouw, door een paard genomen,
wat zou daar nou uit zijn gekomen...
quote:Lal niet zo... de centaur stamt uit de Griekse mythologie.
Op donderdag 30 oktober 2003 00:27 schreef Nitro_YE het volgende:
dat is een centaur, een mytisch wezen, wat de mensen in het vroegere Amerika verzonnen hebben toen ze de Europenanen op paarden zagen aankomen en zij dachten dat die lichamen aan elkaar hoorde
De grieken hadden trouwens opvallend veel half dier/half mens monsters en mythen... dit waarschijnlijk gedeeltelijk om te waarschuwen tegen seks met dieren. (de grieken namen het niet zo nauw met seksuele taboes)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |