quote:Waar is de mooie H toch gebleven
Op woensdag 29 oktober 2003 18:44 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Ligt aan jou
![]()
Nee hoor, zou het ook niet altijd durven, heb soms wel van die buien
En wat een toepasselijke topictitel, thanx Marc
En ik was niet echt bepaald in zo'n bui, ik had van 12 tot 5 achter de compu gezeten op de Uni en ik was echt behoorlijk gaar. Hij woont blijkbaar wel vlak bij m'n oma want hij liep een heel stuk dezelfde richting als ik
en Mark heeft een oma
quote:Wat zijn sommige jongens toch makkelijk tevreden te houden, heerlijk is dat
Op woensdag 29 oktober 2003 18:57 schreef Waxxer het volgende:
![]()
en Mark heeft een oma
![]()
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 18:59 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Wat zijn sommige jongens toch makkelijk tevreden te houden, heerlijk is dat
![]()
![]()
en dan word je altijd verwend en alles
quote:Misschien was het daar gewoon mooier?
Op woensdag 29 oktober 2003 18:51 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Waar is de mooie H toch gebleven
![]()
En wat een toepasselijke topictitel, thanx Marc
En ik was niet echt bepaald in zo'n bui, ik had van 12 tot 5 achter de compu gezeten op de Uni en ik was echt behoorlijk gaar. Hij woont blijkbaar wel vlak bij m'n oma want hij liep een heel stuk dezelfde richting als ik
quote:'k Had ook een klein studieschuldje, maar met mijn Geweldig Goede Baan *kuchekuch* had ik die in een half jaar al afgelost, lang voor de verplichte terugbetaaltermijnen. En zonder dat ik er allerlei dingen voor moest laten.
Op woensdag 29 oktober 2003 18:57 schreef Waxxer het volgende:
Van je familie moet je 't hebbenzit ik te vertellen hoe belabberd ik ervoor sta qua opgebouwde studieschuld, lacht mijn vader me alleen maar uit
en hij werd bijna kortademig toen ik zei dat hij wel een huis voor me mocht kopen met de overwaarde van hun huis
Dus Waxxer zal wel tot zijn 40e 10-hoog-achter moeten wonen...
![]()
en Mark heeft een oma
![]()
Als je je maar inschrijft bij voldoende woningcorporaties in leuke steden waar je misschien ooit nog wel eens zou willen wonen & werken (of eten & neuken, net waar je voorkeur naar uit gaat) dan zal het allemaal heus wel meevallen. .
Tsjeee, * G_E is in een optimistische bui. Hoeveel miliseconden zal het wel niet duren? .
.
quote:Dat is een afschriksymbool voor hetero's
Op woensdag 29 oktober 2003 19:21 schreef DarkGangster het volgende:
wat zijn dit voor topics?
en wat beteken al die avatars in die eerste post
quote:Hier wordt over van alles en nog wat gebabbelt en iedereen is welkom. De avatars zijn van de echte homo-topic verslaafden.
Op woensdag 29 oktober 2003 19:21 schreef DarkGangster het volgende:
wat zijn dit voor topics?
en wat beteken al die avatars in die eerste post
quote:ok
Op woensdag 29 oktober 2003 19:24 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Hier wordt over van alles en nog wat gebabbelt en iedereen is welkom. De avatars zijn van de echte homo-topic verslaafden.
voorgerecht 1 = Hongaarse Paprika Creme Soep
voorgerecht 2 = carpaccio op een bedje van veldsla gegarneerd met geraspte worteltjes, pesto, geroosterde pijnboompitten en geraspte oude kaas
hoofdgerecht = notenrijst metstukjes amandel papaya etc, en oma's runderlapjes met saus en gebakken tomaten, en paprika, tomaat en komkommer d'rbij
nagerecht = ijs met chocosaus en aardbeien
Pfffffffffffff.....
[Dit bericht is gewijzigd door Ang3l op 29-10-2003 19:30]
quote:Excusez-moi????
Op woensdag 29 oktober 2003 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
'k Had ook een klein studieschuldje, maar met mijn Geweldig Goede Baan *kuchekuch* had ik die in een half jaar al afgelost, lang voor de verplichte terugbetaaltermijnen. En zonder dat ik er allerlei dingen voor moest laten.
.
Als je je maar inschrijft bij voldoende woningcorporaties in leuke steden waar je misschien ooit nog wel eens zou willen wonen & werken (of eten & neuken, net waar je voorkeur naar uit gaat) dan zal het allemaal heus wel meevallen.
.
Tsjeee, * G_E is in een optimistische bui. Hoeveel miliseconden zal het wel niet duren?
.
.
Wat grof zomaar inene!!
Maar van mijn studieschuld kan ik een nieuw autootje kopen op dit moment Met velgjes en een snelle motor... en dan ben ik nog niet eens klaar!! Ik denk dat ik die stufi maar stopzet ofzo... maarja, dan mag ik weer een studentenrekening hebben en moet ik de boel weer omzetten...
Als ik me overal maar lukraak inschrijf, dan moet ik ook overal inschrijfgeld betalen als ik ergens moet werken, krijg ik vast wel urgentie ergens... hoop ik... Maargoed daar durf ik nu niet eens over na te denken. Ik maak me ernstige zorgen over mijn studievoortgang en de bijbehorende schuld. Wat dat betreft KAN ik niet eens stoppen... Maar het is misschien toch wel een goed idee,m of ik wat terug kan krijgen ivm mijn overmacht in het tweede jaar.
quote:aaaaawwwwww die heb je natuurlijk gekregen vanmiddag
Op woensdag 29 oktober 2003 19:25 schreef Markie-Mark het volgende:
De nieuwe Sugababes cd is trouwens echt geweldig
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 19:30 schreef Ang3l het volgende:
Koken voor schoonbroer en aanhang....voorgerecht 1 = Hongaarse Paprika Creme Soep
voorgerecht 2 = carpaccio op een bedje van veldsla gegarneerd met geraspte worteltjes, pesto, geroosterde pijnboompitten en geraspte oude kaas
hoofdgerecht = notenrijst metstukjes amandel papaya etc, en oma's runderlapjes met saus en gebakken tomaten, en paprika, tomaat en komkommer d'rbij
nagerecht = ijs met chocosaus en aardbeien
Pfffffffffffff.....
*maag rommelt*
dat krijg je in Dinxperlo niet eens bij de traiteur
quote:en een zwarte boef kan de boel hier vast wel opfleuren
Op woensdag 29 oktober 2003 19:26 schreef DarkGangster het volgende:[..]
ok
naja, dan ga ik mijn bij elkaar gespaarde pan (van de konmar ) maar uitproberen
quote:In veldhoven krijg je dat bij de homo's
Op woensdag 29 oktober 2003 19:33 schreef Waxxer het volgende:dat krijg je in Dinxperlo niet eens bij de traiteur
Oooow Cute!
Ben aan het Neopetten Leuke verslaving
Di's de mijne:
Een Kacheek genaamd ILYpuppy (ILY = I Love You)
quote:wtf is neopetten??
Op woensdag 29 oktober 2003 19:42 schreef Ang3l het volgende:[..]
In veldhoven krijg je dat bij de homo's
Oooow Cute!
[afbeelding]
Ben aan het NeopettenLeuke verslaving
Di's de mijne:
[afbeelding]
Een Kacheek genaamd ILYpuppy (ILY = I Love You)
quote:www.neopets.com
Op woensdag 29 oktober 2003 19:46 schreef DarkGangster het volgende:[..]
wtf is neopetten??
Soort van ...ehm... pokemon gedoe met spellen en dat je dat beest kan laten vechten en moet voeren enzo. Tamagochi, pokeman, spelletjesmachine
quote:kool
Op woensdag 29 oktober 2003 19:48 schreef Ang3l het volgende:[..]
Soort van ...ehm... pokemon gedoe met spellen en dat je dat beest kan laten vechten en moet voeren enzo. Tamagochi, pokeman, spelletjesmachine
quote:JubJub is cool!!
Op woensdag 29 oktober 2003 20:04 schreef DarkGangster het volgende:[..]
kool
keb me ook aangemeld
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |