quote:Wie heeft het gisteren gezien? Ik wel en vond het erg goed. Ben eigelijk niet echt fan van Mr. Williams maar ik vond het erg indrukwekkend. Het was ook leuk om te zien dat hij zelf het ook niet kan geloven dat hij zo populair is. Erg mooi gezongen ook. Leuke sfeer.
2 delige registratie van het concert van megaster Robbie Williams in Knebworth Park. Dit landgoed, een spectaculair openlucht theater in het hart van het Engelse platteland, is het decor voor het grootste openlucht rockconcert dat Engeland ooit heeft gekend en wat Robbie ooit heeft gegeven
quote:Verschillende mensen Robbie Williams - Live At Knebworth
Op woensdag 29 oktober 2003 14:43 schreef MrAbagnale het volgende:Wie heeft het gisteren gezien?
quote:Ik heb het gezien, was best indrukwekkend zoveel mensen. Alleen de liedjes vond ik wat tegenvallen, zal wel in het 2e deel komen.
Op woensdag 29 oktober 2003 14:43 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
Wie heeft het gisteren gezien? Ik wel en vond het erg goed. Ben eigelijk niet echt fan van Mr. Williams maar ik vond het erg indrukwekkend. Het was ook leuk om te zien dat hij zelf het ook niet kan geloven dat hij zo populair is. Erg mooi gezongen ook. Leuke sfeer.
quote:dat gaat over de cd, dit gaat over de beelden die gister op yorin waren.
Op woensdag 29 oktober 2003 14:46 schreef calvobbes het volgende:[..]
Verschillende mensen Robbie Williams - Live At Knebworth
wannabe mod
quote:Lees het topic eens goed door, en dan vooral de laatste 20 reacties.
Op woensdag 29 oktober 2003 14:50 schreef MrAbagnale het volgende:dat gaat over de cd, dit gaat over de beelden die gister op yorin waren.
eigenwijs
quote:Ik heb het voor je opgenomen.
Op woensdag 29 oktober 2003 14:58 schreef DennyH het volgende:
Kheb het gister gemisthopen dat er binnenkort herhaling komt
quote:volgende week zaterdag op yorin, dacht ik dat ze zeiden gisteravond toen het afgelopen was.
Op woensdag 29 oktober 2003 15:04 schreef MrAbagnale het volgende:
weet iemand wanneer deel2 wordt uitgezonden?
quote:jammer dat je het niet gezien hebt, t was errug goed
Op woensdag 29 oktober 2003 19:00 schreef Foxxy het volgende:
Ik heb de cd ook..Maar zag dus dat het concert op tv zou komen. Had geen tijd om dinsdagavond te kijken, dus video aangezet. Zit ik vanmiddag te kijken.. opeens concert afgelopen! "Zaterdag het tweede deel!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |