abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 oktober 2003 @ 13:50:32 #1
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_14221137
Alweer een nieuw topic.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  woensdag 29 oktober 2003 @ 13:53:42 #2
16494 Riert
rrrataputata
pi_14221249
Laat ik de eerste reactie eens voor mn rekening nemen.

Waarom wordt Necromantia zo weinig genoemd op fok? Houden jullie er niet van of kennen jullie het niet?

hophop
pi_14222125
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 13:53 schreef Riert het volgende:
Laat ik de eerste reactie eens voor mn rekening nemen.

Waarom wordt Necromantia zo weinig genoemd op fok? Houden jullie er niet van of kennen jullie het niet?

IK heb er verschillende cd's van.

Scarlet Evil Witching Black
From the Past We Summon Thee (witte "hoes")
en Crossing the Fiery Path

Het is gaaf dat ze ipv een rythm gitaar, een 8 snarige basgitaar hebben.

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_14222225
Die Scarlet Evil Witching Black die ik heb is overigens een digipack met een enorm gave metalen pin erop!
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 15:03:17 #5
16494 Riert
rrrataputata
pi_14223370
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 14:25 schreef pro_jeex het volgende:
Die Scarlet Evil Witching Black die ik heb is overigens een digipack met een enorm gave metalen pin erop!
Hulde!

Ik had hem in een vriendelijke bui eens aan iemand gegeven, omdat ik vond dat ze die moest hebben.
Vervolgens een paar jaar nergens meer kunnen krijgen...deleted zeiden ze bij de platenboeren. Gelukkig ondertussen wel weer een exemplaar.
Wat een megaplaat is dat!

hophop
pi_14223617
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 15:03 schreef Riert het volgende:

[..]

Hulde!

Ik had hem in een vriendelijke bui eens aan iemand gegeven, omdat ik vond dat ze die moest hebben.
Vervolgens een paar jaar nergens meer kunnen krijgen...deleted zeiden ze bij de platenboeren. Gelukkig ondertussen wel weer een exemplaar.
Wat een megaplaat is dat!

Wat vind je dan van de oude Rotting Christ?
Het is nu een bagger band, maar het oude werk tot en met Thy Mighty Contract is erg goed.
Of Thou Art Lord

of de band Selefice?

woensdag 29 oktober 2003 @ 15:54:08 #7
16494 Riert
rrrataputata
pi_14224920
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 15:10 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Wat vind je dan van de oude Rotting Christ?
Het is nu een bagger band, maar het oude werk tot en met Thy Mighty Contract is erg goed.
Of Thou Art Lord

of de band Selefice?

Rotting Christ 2 Cd's van. Een lekkere rouwe en eentje die ik minder vind.

Thou Art Lord een CD en een singeltje vanwege de voorkant gekocht (die singel dus). Vind ik wel grappig, beetje van die huppelige Necromass loopjes. Niet brilliant die CD. Dat singeltje is wel erg sterk

Selefice nooit van gehoord.

Ik twijfel even, maar was Diabolus Rising niet met leden van Necromantia en Impaled Nazarene? Die hebben ook een paar ijzersterke nummers.

hophop
  woensdag 29 oktober 2003 @ 15:56:54 #8
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_14225002
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 13:50 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Alweer een nieuw topic.
-terugvindpost-
[......]
pi_14225213
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 15:54 schreef Riert het volgende:

Ik twijfel even, maar was Diabolus Rising niet met leden van Necromantia en Impaled Nazarene? Die hebben ook een paar ijzersterke nummers.

Ja klopt, was een van die I.N leden met die gast van Necromantia, Diabolus Rising ging later over in Raism, waar ik nog een promootje van heb, vrij aparte 'blackmetal', maar wel de moeite waard vond ik toen (heb het al een aantal jaren niet meer gehoord)
  woensdag 29 oktober 2003 @ 16:11:34 #10
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_14225520
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 13:53 schreef Riert het volgende:
Ik heb van die prima band "Crossing the Fiery Path" en "Scarlet Evil, Withing Black". Met name die laatste vind ik erg goed. Maar Necromantia blijft een beetje een onbekende band, wat zeer jammer is.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 16:13:31 #11
18413 Summoner
pi_14225571
Nog twee uitstekende bands die de originele Griekse stijl spelen: Septic Flesh (RIP) en Horrified. Check van die laatste band "Deus Diabolus Invernus".
  woensdag 29 oktober 2003 @ 16:18:47 #12
16494 Riert
rrrataputata
pi_14225718
Sceptic Flesh heerst inderdaad! Al twijfel ik, omdat je het Griekse stijl noemt. Knijterharde death metal toch?

Horrified wordt genoteerd, net als Raism. Klinkt boeiend.

hophop
  woensdag 29 oktober 2003 @ 16:23:34 #13
18413 Summoner
pi_14225850
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 16:18 schreef Riert het volgende:
Sceptic Flesh heerst inderdaad! Al twijfel ik, omdat je het Griekse stijl noemt. Knijterharde death metal toch?
Jawel, maar al die bands die death en black metal mengen hebben een bepaald Grieks geluid wat erg herkenbaar is. In het volle gitaargeluid en de vocalen bijvoorbeeld. Wat betreft Septic Flesh: de oude platen en de laatste, "Sumerian Daemons", zijn best hard, maar een album als "Revolution DNA" juist weer niet.
pi_14225864
Vergeet NAOS dan niet, ook een projectje van meneer de Vampier van Necromantia ligt in het verlengde van Diabolus Rising en Raism, maar dan iets minder elektronisch en meer 'godhik' als ik het me allemaal goed herinner, kan het niet meer controleren want ik heb die NAOS cd ooit geruild tegen een Edge of Sanity cd (Unorthodox)
pi_14225901
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 15:54 schreef Riert het volgende:

Die gele cd van hun is erg goed.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 16:26:17 #16
18413 Summoner
pi_14225941
Oké dan, Cucumber. Dat zal ik eens uitchecken.

Een interessant project van leden van Septic Flesh is Chaostar, meer sfeer muziek. Darkwave-achtig.

woensdag 29 oktober 2003 @ 17:00:11 #17
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_14226913
Ik heb darkwave altijd zo'n vage benaming gevonden. Kan iemand wat van representatieve nummers noemen die ik dan even kan luisteren?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 17:06:32 #18
18413 Summoner
pi_14227130
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 17:00 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb darkwave altijd zo'n vage benaming gevonden. Kan iemand wat van representatieve nummers noemen die ik dan even kan luisteren?
Darkwave is een afsplitsing van de Industrial. Het kent meer Elektro-invloeden, evenals dance en goth trekjes. Maar het is een beetje een vaag genre, het schijnt erg open voor interpretatie te zijn.

Probeer eens iets van Das Ich, Endraum, Diary of Dreams etc.

woensdag 29 oktober 2003 @ 17:26:00 #19
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14227659
Hallo Hallo!
vrijdag Deströyer 666, en ik heb zin
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_14227782
euhw wacht effe... sceptic flesh is toch vrij wel erg blackish.... van dat melodisch experimentele dark metal.... kvind er live vrij weinig aan eigenlijk.

summoner, RIP? zijn ze al foetsie? Da's es snel zeg.

naja zit nu lekker weg te bounce op Agent Steel : order of the illuminati

trouwens Summoner... kvroeg me af jou meening over Asgaroth. Heb hier namelijk Red Shift liggen ... die ik toch erg lekker vind, terwijl de meeste dit toch een van de mindere platen vinden *zucht*

pi_14227789
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 17:26 schreef Graveland het volgende:
Hallo Hallo!
vrijdag Deströyer 666, en ik heb zin
Ik heb kaartjes

Ik heb alleen geen zin in Destroyer

woensdag 29 oktober 2003 @ 17:33:39 #22
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14227825
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 17:32 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Ik heb kaartjes

Ik heb alleen geen zin in Destroyer

achja, Morrigan is ook gaaf, al wat van gehoord?
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_14227852
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 17:33 schreef Graveland het volgende:

[..]

achja, Morrigan is ook gaaf, al wat van gehoord?

Neen, maar volgens Summoner was het wel wat voor mij, dus ik ben benieuwd.
Al weet ik niet wat ik moet denken van een naam als Morrigan
  woensdag 29 oktober 2003 @ 17:36:06 #24
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14227882
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 17:35 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Neen, maar volgens Summoner was het wel wat voor mij, dus ik ben benieuwd.
Al weet ik niet wat ik moet denken van een naam als Morrigan

tis Black metal, best wel snelle/harde ook nog

-edit-

Op Barbarianwrath site staan wel wat mp3s

pi_14227899
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 17:36 schreef Graveland het volgende:

[..]

tis Black metal, best wel snelle/harde ook nog

-edit-

Op Barbarianwrath site staan wel wat mp3s

Als ik thuis ben, ga ik wel ff luisteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')