Waarom wordt Necromantia zo weinig genoemd op fok? Houden jullie er niet van of kennen jullie het niet?
quote:IK heb er verschillende cd's van.
Op woensdag 29 oktober 2003 13:53 schreef Riert het volgende:
Laat ik de eerste reactie eens voor mn rekening nemen.Waarom wordt Necromantia zo weinig genoemd op fok? Houden jullie er niet van of kennen jullie het niet?
Scarlet Evil Witching Black
From the Past We Summon Thee (witte "hoes")
en Crossing the Fiery Path
Het is gaaf dat ze ipv een rythm gitaar, een 8 snarige basgitaar hebben.
quote:Hulde!
Op woensdag 29 oktober 2003 14:25 schreef pro_jeex het volgende:
Die Scarlet Evil Witching Black die ik heb is overigens een digipack met een enorm gave metalen pin erop!
Ik had hem in een vriendelijke bui eens aan iemand gegeven, omdat ik vond dat ze die moest hebben.
Vervolgens een paar jaar nergens meer kunnen krijgen...deleted zeiden ze bij de platenboeren. Gelukkig ondertussen wel weer een exemplaar.
Wat een megaplaat is dat!
quote:Wat vind je dan van de oude Rotting Christ?
Op woensdag 29 oktober 2003 15:03 schreef Riert het volgende:[..]
Hulde!
Ik had hem in een vriendelijke bui eens aan iemand gegeven, omdat ik vond dat ze die moest hebben.
Vervolgens een paar jaar nergens meer kunnen krijgen...deleted zeiden ze bij de platenboeren. Gelukkig ondertussen wel weer een exemplaar.
Wat een megaplaat is dat!
of de band Selefice?
quote:Rotting Christ 2 Cd's van. Een lekkere rouwe en eentje die ik minder vind.
Op woensdag 29 oktober 2003 15:10 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Wat vind je dan van de oude Rotting Christ?
Het is nu een bagger band, maar het oude werk tot en met Thy Mighty Contract is erg goed.
Of Thou Art Lordof de band Selefice?
Thou Art Lord een CD en een singeltje vanwege de voorkant gekocht (die singel dus). Vind ik wel grappig, beetje van die huppelige Necromass loopjes. Niet brilliant die CD. Dat singeltje is wel erg sterk
Selefice nooit van gehoord.
Ik twijfel even, maar was Diabolus Rising niet met leden van Necromantia en Impaled Nazarene? Die hebben ook een paar ijzersterke nummers.
quote:-terugvindpost-
Op woensdag 29 oktober 2003 13:50 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Alweer een nieuw topic.
quote:Ja klopt, was een van die I.N leden met die gast van Necromantia, Diabolus Rising ging later over in Raism, waar ik nog een promootje van heb, vrij aparte 'blackmetal', maar wel de moeite waard vond ik toen (heb het al een aantal jaren niet meer gehoord)
Op woensdag 29 oktober 2003 15:54 schreef Riert het volgende:Ik twijfel even, maar was Diabolus Rising niet met leden van Necromantia en Impaled Nazarene? Die hebben ook een paar ijzersterke nummers.
quote:Ik heb van die prima band "Crossing the Fiery Path" en "Scarlet Evil, Withing Black". Met name die laatste vind ik erg goed. Maar Necromantia blijft een beetje een onbekende band, wat zeer jammer is.
Op woensdag 29 oktober 2003 13:53 schreef Riert het volgende:
Waarom wordt Necromantia zo weinig genoemd op fok? Houden jullie er niet van of kennen jullie het niet?
Horrified wordt genoteerd, net als Raism. Klinkt boeiend.
quote:Jawel, maar al die bands die death en black metal mengen hebben een bepaald Grieks geluid wat erg herkenbaar is. In het volle gitaargeluid en de vocalen bijvoorbeeld. Wat betreft Septic Flesh: de oude platen en de laatste, "Sumerian Daemons", zijn best hard, maar een album als "Revolution DNA" juist weer niet.
Op woensdag 29 oktober 2003 16:18 schreef Riert het volgende:
Sceptic Flesh heerst inderdaad! Al twijfel ik, omdat je het Griekse stijl noemt. Knijterharde death metal toch?
quote:Die gele cd van hun is erg goed.
Op woensdag 29 oktober 2003 15:54 schreef Riert het volgende:Ik twijfel even, maar was Diabolus Rising niet met leden van Necromantia en Impaled Nazarene? Die hebben ook een paar ijzersterke nummers.
Een interessant project van leden van Septic Flesh is Chaostar, meer sfeer muziek. Darkwave-achtig.
quote:Darkwave is een afsplitsing van de Industrial. Het kent meer Elektro-invloeden, evenals dance en goth trekjes. Maar het is een beetje een vaag genre, het schijnt erg open voor interpretatie te zijn.
Op woensdag 29 oktober 2003 17:00 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb darkwave altijd zo'n vage benaming gevonden. Kan iemand wat van representatieve nummers noemen die ik dan even kan luisteren?
Probeer eens iets van Das Ich, Endraum, Diary of Dreams etc.
summoner, RIP? zijn ze al foetsie? Da's es snel zeg.
naja zit nu lekker weg te bounce op Agent Steel : order of the illuminati
trouwens Summoner... kvroeg me af jou meening over Asgaroth. Heb hier namelijk Red Shift liggen ... die ik toch erg lekker vind, terwijl de meeste dit toch een van de mindere platen vinden *zucht*
quote:Ik heb kaartjes
Op woensdag 29 oktober 2003 17:26 schreef Graveland het volgende:
Hallo Hallo!
vrijdag Deströyer 666, en ik heb zin
Ik heb alleen geen zin in Destroyer
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 17:32 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik heb kaartjes
Ik heb alleen geen zin in Destroyer
quote:Neen, maar volgens Summoner was het wel wat voor mij, dus ik ben benieuwd.
Op woensdag 29 oktober 2003 17:33 schreef Graveland het volgende:[..]
achja, Morrigan is ook gaaf, al wat van gehoord?
quote:tis Black metal, best wel snelle/harde ook nog
Op woensdag 29 oktober 2003 17:35 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Neen, maar volgens Summoner was het wel wat voor mij, dus ik ben benieuwd.
Al weet ik niet wat ik moet denken van een naam als Morrigan
-edit-
Op Barbarianwrath site staan wel wat mp3s
quote:Als ik thuis ben, ga ik wel ff luisteren.
Op woensdag 29 oktober 2003 17:36 schreef Graveland het volgende:[..]
tis Black metal, best wel snelle/harde ook nog
-edit-
Op Barbarianwrath site staan wel wat mp3s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |