quote:Iemand?
Op zondag 21 december 2003 15:39 schreef Geqxon het volgende:
THanks, het werkt.Hoe kill ik die laatste baas?
spoiler:
Ik schiet die loden pijpen eruit zodat dat ding valt, en dan? Dan staat hij op dat platvorm en gooit hij nog sneller bommen!
quote:spoiler:
Op dinsdag 23 december 2003 12:05 schreef Geqxon het volgende:[..]
Iemand?
Op dinsdag 23 december 2003 13:06 schreef jacco het volgende:[..]
spoiler:
Op dat moment hangt dat ding scheef in het raam. dan zul je hem gewoon van dat ding af moeten schietenals hij gooit ren jij en dan in bullet time. Begin jij te schieten
quote:Jah en na een paar x is ie dood
Op dinsdag 23 december 2003 16:11 schreef Geqxon het volgende:[..]
spoiler:
Ik zie hem met wat geluk en als ik goedsta echt maar een seconden, en dan vaak nog maar een mauw ofzo. Dat is het enige moment dat dat platvorm scheef hangt, daarna valt het naar beneden.Moet ik hem dan soms schieten?
Op dinsdag 23 december 2003 17:06 schreef Minotarumon het volgende:[..]
Jah en na een paar x is ie dood
quote:Ben je er al langs?
Op dinsdag 23 december 2003 20:40 schreef Geqxon het volgende:[..]
spoiler:
Ik kan, als hij scheefhangt, met geluk hem 2 keer raken, laats staan DAT ik hem kan raken.
spoiler:
weet iemand hoe je dat kan verhelpen?
Voor:
Vette gfx
Redelijke gameplay (bullettime)
Redelijk goede AI
Tegen
Véél te kort (+/- 6 uur)
Heel erg irritant dat je vaak in de zelfde maps terug komt
Verhaal is máger
Noir style is van het calliber Danielle Steel
* chocolatemoeze Verdict
quote:Hahahahaha
Op zaterdag 10 januari 2004 14:38 schreef chocolatemoeze het volgende:
MyLord!.....
Noir style is van het calliber Danielle Steel* chocolatemoeze Verdict
![]()
Op zondag 18 januari 2004 22:31 schreef kootje het volgende:
spoiler:
Ik kom niet voorbij die laatste kerel. Platform heb ik al naar beneden geschoten, tijdens de val kan ik em nog zien, daarna niet meer, en hij gooit maar bommen...na een tijdje heeft max het erover dat die kerel onder de punt loopt ofzo...die punt krijg ik niet naar beneden geknald...hoe mot dat?
quote:ff Disorder gequote uit deel 1... Gaat over het stuk dat je als Mona vanaf het dak Max moet beschermen. Max zegt dat de deur op slot zit, en steeds op dat moment wordt Max neergeknald. Wat doe ik fout
Dat doe ik. Maar elke keer wordt Max bij de deur neergeschoten net nadat hij zegt dat die deur op slot zit.
quote:Op dit moment zit ik op hetzelfde punt vast als jou die max blijft maar dood gaan.... Grmbl
Op vrijdag 6 februari 2004 20:08 schreef Douwe het volgende:
*kick*
[..]ff Disorder gequote uit deel 1... Gaat over het stuk dat je als Mona vanaf het dak Max moet beschermen. Max zegt dat de deur op slot zit, en steeds op dat moment wordt Max neergeknald. Wat doe ik fout
Ben er al de "hele avond" mee bezig......
quote:Ja ik was er ondertussen ook al voorbij, gelukkig..
Op dinsdag 10 februari 2004 23:42 schreef Douwe het volgende:
Ben er inmiddels voorbij. Thank god. Level gaat nog een flink eind door, en je hebt je sniper ook nog vaak nodig, maar zo lastig als daar wordt het niet meer.
Kijk eerst een keer goed waar al je tegenstanders vandaan komen. Ze komen namelijk vanaf standaard plaatsen. Eerste rond gebouwtje bijvoorbeeld, later komt er een via de ingang aan de overgang en ga zo maar door. Als je de volgorde een beetje weet is het wel te doen. Nadat Max heeft gezegd dat de deur op slot zit, heb je nog +/- 4 mannetjes te gaan, dan mag je verder
Now @ : Waking Up From the American Dream ( On a Crash Course )
Maaaaaaaaaaaaar je hebt nu wel extra opties.... *FEEST* ![]()
Daar betaal je dan 50 pleuro voor, wel 3 dagen plezier.. :-/
[Dit bericht is gewijzigd door Oetrik op 11-02-2004 16:00]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |