quote:kung fu mod was een belangrijke, waarmee je ook martial arts kon gebruiken.
Op zaterdag 8 november 2003 23:41 schreef static het volgende:[..]
Wat was er voor deel 1 dan?
quote:Kort he.
Op zondag 9 november 2003 15:12 schreef jacco het volgende:
Heb hem gisteren uitgespeeld.
Ik begin nu maar aan Chrome.
quote:Je doet je best maar, overdreven gedoe
Op zaterdag 8 november 2003 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarschuwing. Gelul over Downloaden laat je maar achterwege !Posts worden gedelete en benote.
quote:hoe moet je die customize game doen
Op zaterdag 8 november 2003 23:51 schreef Evil_Jur het volgende:[..]
kung fu mod was een belangrijke, waarmee je ook martial arts kon gebruiken.
quote:Hij is idd best kort............
Op maandag 10 november 2003 16:02 schreef static het volgende:
Die extra levels voor MP2 zijn niet te doen zonder cheat.
Maar welke levels bedoel je precies. Heb gisteren die van de Chateau gedowned. En daarbij is het gewoon zo lang mogelijk in leven blijven. Die is wel gaaf gemaakt btw. Had alleen wel wat meer van het interieur kapot willen schieten.
quote:Ik bedoel deze:
Op maandag 10 november 2003 19:00 schreef jacco het volgende:[..]
Hij is idd best kort............
Maar welke levels bedoel je precies. Heb gisteren die van de Chateau gedowned. En daarbij is het gewoon zo lang mogelijk in leven blijven. Die is wel gaaf gemaakt btw. Had alleen wel wat meer van het interieur kapot willen schieten.
quote:Enne Chateau ?
Op maandag 3 november 2003 20:24 schreef static het volgende:
Er zijn bonuslevels beschikbaar ondertussen. http://www.rockstargames.com/maxpayne2 ff naar 'downloads' gaan.
quote:Matrix Scene nagemaakt toch?
Op maandag 10 november 2003 19:25 schreef static het volgende:[..]
Enne Chateau ?Welke is dat?
Anyway, ik heb het spel, maar nog niet veel gespeeld... maar het zit in ieder geval weer heel goed met de sfeer... ik krijg soms echt rillingen van de geluidseffecten.
quote:Die van de Chateau kan je hier downen. En die is als in Reloaded waarin Neo met die goons van de Merovingian gaat vechten . En kon die bonus levels dus niet vinden want keek steeds bij mods. Maar ben ze nu aan het downen.
Op maandag 10 november 2003 19:25 schreef static het volgende:[..]
Ik bedoel deze:
[..]Enne Chateau ?
Welke is dat?
So i'll get back to you
quote:Ja hij is en blijft echt mooi, gewoon het hele verhaal en de manier waarop de doden vallen is echt mooi gemaakt. zowiezo slomo een keuken binnen vligen en alles en iedereen overhoop schieten geeft toch een enorme kik
Op maandag 10 november 2003 19:27 schreef sweek het volgende:[..]
Matrix Scene nagemaakt toch?
Anyway, ik heb het spel, maar nog niet veel gespeeld... maar het zit in ieder geval weer heel goed met de sfeer... ik krijg soms echt rillingen van de geluidseffecten.
quote:Had wel met spoiler tags gekund denk ik (voor de mensen die daar nog niet zijn is het toch een aangename verrassing om dat lekkere kontje door je beeldscherm te zien hobbelen
Op maandag 10 november 2003 20:43 schreef N_GAMER_ het volgende:
Ik ben nu bij de missie dat je met mona moet spelen
MP 2 rulezzz
spoiler:
quote:Ik kan het je helaas niet vertellen. Ik ben heel toevallig in 1x paniekerig goed gerend
Op maandag 10 november 2003 22:04 schreef Komakie het volgende:[..]
Had wel met spoiler tags gekund denk ik (voor de mensen die daar nog niet zijn is het toch een aangename verrassing om dat lekkere kontje door je beeldscherm te zien hobbelen
hahaha)
spoiler:Ik ben nou bij het stuk dat je in het ziekenhuis bent, zonder gun en dat je die moet gaan zoeken en dan die "cleaners" achter je aan zitten.
Heeft iemand enig id waar ik heen moet
Kan zo'n beetje naar elke verdieping en daar staat dan wel zo'n ventje maar een gun vinden (of een uitgang uit het level) vind ik niet.
spoiler:
helaas kan ik je niet verder helpen.
quote:spoiler:
Op maandag 10 november 2003 22:04 schreef Komakie het volgende:[..]
Had wel met spoiler tags gekund denk ik (voor de mensen die daar nog niet zijn is het toch een aangename verrassing om dat lekkere kontje door je beeldscherm te zien hobbelen
hahaha)
spoiler:Ik ben nou bij het stuk dat je in het ziekenhuis bent, zonder gun en dat je die moet gaan zoeken en dan die "cleaners" achter je aan zitten.
Heeft iemand enig id waar ik heen moet
Kan zo'n beetje naar elke verdieping en daar staat dan wel zo'n ventje maar een gun vinden (of een uitgang uit het level) vind ik niet.
quote:hoeft niet, ik heb win xp en geen sp1 en hij draait perfect.
Op vrijdag 7 november 2003 23:12 schreef static het volgende:
Oeps, staat op de bodem, niet de achterkant.Over XP staat dat je wel SP1 nodig hebt.
quote:wat is eigenlijk SP1
Op maandag 10 november 2003 22:10 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
hoeft niet, ik heb win xp en geen sp1 en hij draait perfect.
Ik heb ben namelijk op het einde van Chapter 2, maar als hij chapter 3 aan het laden is, gaat hij ineens zonder foutmelding terug naar Windows. Heb al vanalles geprobeerd, maar niks helpt
Kan iemand mij uit de brand helpen ??
quote:Iemand
Op dinsdag 11 november 2003 20:03 schreef RaTz het volgende:
Heeft er iemand een savegame voor Part II , Chapter 3 of 4 ??Ik heb ben namelijk op het einde van Chapter 2, maar als hij chapter 3 aan het laden is, gaat hij ineens zonder foutmelding terug naar Windows. Heb al vanalles geprobeerd, maar niks helpt
![]()
Kan iemand mij uit de brand helpen ??
-- Done --
[Dit bericht is gewijzigd door Goliath_82 op 11-11-2003 22:47]
quote:spoiler:
Op maandag 10 november 2003 22:08 schreef static het volgende:[..]
spoiler:
Je moet heel hard tegen de deur aanrennen, die krijgt die bewaker tegen zijn snoet en valt (even) om, dan heel hard door die dubele deuren rennen, elke deur proberen tot je in een donker kantoortje komt, je daar verschuilen, dan schiet de ene bewaker per ongeluk de andere dood en kun je dat pistool pakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |