abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 november 2003 @ 09:55:37 #26
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_14423970
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 09:12 schreef Gellius het volgende:

[..]

Ik bedoel dus ècht: sommige m_e_n_s_e_n zouden daar nu eens wat aan moeten doen. Grmbl.

En dat noemt zich netwerkbeheerder .

Tsk.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_14467600
. Wat ben je weer collegiaal, k_i_m. .
pi_14511216
Wachten, immer wachten.

Ik leef in het stenen tijdperk. Ik rammel met mijn ketenen van koperdraad.

Grmbl.

Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_14511266
Beetje gezeik met pa.

Grmbl.

pi_14511615
De gnfrmbl.

Copyright © 2003 zodiakk.

maandag 10 november 2003 @ 19:40:18 #31
72282 360sjors
King of the Hill
pi_14533595
Hmpf
pi_14556432
Ja, hoor, zul je altijd zien. Voor het eerst in ruim twee jaar een grmbl dag, is er nota bene geen grmbl topic meer; alleen nog een geen grmbl topic. Leuk idee zeg RG. Grmbl .

Enfin, bij nader inzien blijkt het op deze plaats ook toegestaan om te grmblen ( ) dus vandaar even, bij wijze van ausputzer, een welgemeende en goedgeplaatste grmbl van mij. GRMBL . En wie wil weten waarom (ofschoon ik niet verwacht dat iemand dat wil weten), die weet mij te vinden per e-mail, MSN, IRC of ICQ.

I´m back.
pi_14556670
Ik bedoel, het is niet zomaar één of ander kutredentje waarom ik grmbl, zoals bij de sprekers boven mij, die al hel en verdoemenis grmblen zodra er één blaadje van de boom valt...
I´m back.
  dinsdag 11 november 2003 @ 16:50:09 #34
72282 360sjors
King of the Hill
pi_14557382
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:26 schreef Ryan3 het volgende:
Ik bedoel, het is niet zomaar één of ander kutredentje waarom ik grmbl, zoals bij de sprekers boven mij, die al hel en verdoemenis grmblen zodra er één blaadje van de boom valt...
Lucht je hart in R&P zou ik zeggen.
pi_14659135
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:26 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zie dit nu pas, Ryan, dat betekent dat je grmbl dag allang voorbij is, en ik weer twee jaar zal moeten wachten. Dat is natuurlijk een flauwe reden om te grmblen, aangezien het ongetwijfeld in het niet valt bij jou zeer gefundeerde en grote GRMBL, maar ik wil het toch even gezegd hebben. Grmbl.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  zondag 16 november 2003 @ 00:02:41 #36
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_14668269
Vandaag liet zich weer eens gelden als godsgruwelijk saai en ontiegelijk ordinair.

Wel zo lekker dus,
en met recht "géén grmbl dag". .

...dass wir fliegen.
  zondag 16 november 2003 @ 00:03:15 #37
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_14668278
quote:
Op zondag 16 november 2003 00:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
en met recht "géén grmbl dag". .
het is wel een grmbl-dag ja grmbl
  zondag 16 november 2003 @ 00:06:59 #38
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_14668353
quote:
Op zondag 16 november 2003 00:03 schreef Tiemie het volgende:

[..]

het is wel een grmbl-dag ja grmbl

Kop op! .
...dass wir fliegen.
  zondag 23 november 2003 @ 14:43:05 #39
19139 plunk
einfach negieren.
pi_14862707
De Firma Borrel & Bruis heeft weer eens genadeloos hard toegeslagen.
.GRMBL. .

Voor de rest alles gnffl.

.

Alweer géén grmbl-dag dus vandaag.

Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei.
pi_17273443
Wederom zie ik jaren van mijn leven voor mijn ogen verdwijnen.

Een studie geneeskunde kan je tegewoordig ook binnen 4 jaar afronden in plaats van zes jaar . Je leest verder en vraagt je af:: 'Waar kan ik me inschrijven? Wat is de procedure?'. En dan staat er in het klein ergens geschreven:

Inschrijving voor 2004-2005 is gesloten

Er volstaat een gedachte, die je gevoelens kunnen weergeven:
GRRRRRRRRRRMMMMBBLL!!!!

Als ik Xanthippe onder de duim heb, dan heb ik geen moeite in de omgang met andere mensen
pi_18697717
Kiespijn. grmbl, .
pi_20123550
Nee, vandaag is het géén grmbl-dag.

Vandaag was mijn laatste werkdag bij de IND. De vervelende manager, met dt, hoef ik dus nóóit meer te zien. Hij heeft het overigens aan zijn eigen vervelendheid te danken dat ik, omdat hij is aangesproken op zijn gedrag naar mij toe, nu 5 weken eerder vrij ben op buitengewoon en dus betaald verlof.

Gnffl .
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_20124034
* wat een GRMBL-topic
pi_20241322
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 15:00 schreef RaisinGirl het volgende:
zijn gedrag naar mij toe
Grmbl.

Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
  zondag 7 mei 2006 @ 11:30:48 #45
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_37623470
grmbl

/zacht mompelen

GRMBL
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:53:36 #46
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_38853699
het is idd geen grmbldag. het is heerlijk koud, het regent zachtjes, ik heb geen vest of jas bij mij en mn plu ligt in de auto - ik blijf dus niet droog. ik ga zometeen naar huis. kortom,

het is geen grmbldag
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
pi_41026367
Grmbl.
I intend to live forever, or die trying.
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:27:53 #48
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_41028273
Bwehe
Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:29:50 #49
19139 plunk
einfach negieren.
pi_52050101
Alwéér geen grmbl-dag vandaag!

Er zijn van die dagen waarvan je zeker weet dat het een grmbl-dag gaat worden. En gisteravond wist ik zeker dat het vandaag zo'n dag zou zijn. Heerlijk vooruitzicht natuurlijk, want wie houdt er nou niet van een fijn potje grmbl-en op z'n tijd? De voortekenen waren in ieder geval erg gunstig.

Mijn kleine rode poes heeft namelijk de laatste weken weer eens de Kat In Haarzelf ontdekt. En dat betekent dat ze besloten heeft om het leven van een meedogenloos roofdier te leiden. Ze ligt voortdurend op de loer, af en toe vangt ze een vlieg en sinds kort sleept ze ook met muizenkarkasjes door het huis. En daarbij kijkt ze heel trots. Dus vind ik de laatste tijd regelmatig van die plakkerige opgedroogde plasjes bloed met daarin de gestolde afdrukken van veel kleine muizenpootjes. Dáár is strijd geleverd, dat is zeker - met de muis in de rol van terechte verliezer. Prachtig natuurlijk, al dat natuurgeweld in mijn huis, maar het beschaafde poezenmaagje is kennelijk niet gebouwd op al dat primitieve gedoe. En nu tref ik dus, behalve de overgebleven muizenstaarten, galblazen en de plakkerige plasjes bloed, ook nog eens hoopjes maaginhoud aan met daarin de halfverteerde resten van de ongelukkige prooimuizen.

Toen ik gisteravond vermoeid na een lange dag thuiskwam met het vooruitzicht nog uren door te moeten met Belangrijk Werk lag daar bovenop de .. stapel .. Onmisbare Papieren - jawel - een verse portie maaginhoud, mét muis. De bloedige slag heeft zich dit keer afgespeeld onder mijn werktafel, staart en galblaas ontbraken ook nu niet. Het belangrijkste papier bleek niet meer leesbaar, dus ik besloot de boel maar te kuisen en de dag van vandaag af te wachten met borrel en boek. Vanmorgen heb ik gedetailleerd verhaal gedaan aan de opdrachtgever - en uitstel gekregen tot maandag.

Gnffl.

Trouwens. Poes is inmiddels weer helemaal opgeknapt en tijgert als vanouds door haar territorium (= mijn huis), op jacht naar een nieuw slachtoffer. Ze lust ze rauw!
Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei.
pi_52050398
Het gebrek aan grmbl-dagen is op dit moment tergend. Waar ik ook ga, en ik ga een boel op dit moment; er is geen grmbl te bekennen. Af en toe duikt er zelfs een gnffl op, waar je het niet zal verwachten. Afrika is tenslotte een grmbl-continent pur sang. Maar het lukt gewoon niet. Dus, als het toch niet lukt, ga ik maar voor de gnffl. Hoewel dat lastig zal blijken want grmbl valt gemakkelijk te vinden als je het wenst maar gnffls zijn wat onvoorspelbaarder. Afgelopen vrijdag was immens gnffl en, zo ik hoop, zal vandaag eender zijn maar het valt helaas niet te voorspellen.

Hoewel ik er van overtuigd ben dat ik geen grmbl zal tegenkomen, daarvoor had ik de periode 2000-2006 gereserveerd.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')