quote:En dat noemt zich netwerkbeheerder
Op dinsdag 4 november 2003 09:12 schreef Gellius het volgende:[..]
Ik bedoel dus ècht: sommige m_e_n_s_e_n zouden daar nu eens wat aan moeten doen. Grmbl.
Tsk.
Ik leef in het stenen tijdperk. Ik rammel met mijn ketenen van koperdraad.
Grmbl.
Enfin, bij nader inzien blijkt het op deze plaats ook toegestaan om te grmblen ( ) dus vandaar even, bij wijze van ausputzer, een welgemeende en goedgeplaatste grmbl van mij. GRMBL
. En wie wil weten waarom (ofschoon ik niet verwacht dat iemand dat wil weten), die weet mij te vinden per e-mail, MSN, IRC of ICQ.
quote:Lucht je hart in R&P zou ik zeggen.
Op dinsdag 11 november 2003 16:26 schreef Ryan3 het volgende:
Ik bedoel, het is niet zomaar één of ander kutredentje waarom ik grmbl, zoals bij de sprekers boven mij, die al hel en verdoemenis grmblen zodra er één blaadje van de boom valt...
quote:Ik zie dit nu pas, Ryan, dat betekent dat je grmbl dag allang voorbij is, en ik weer twee jaar zal moeten wachten. Dat is natuurlijk een flauwe reden om te grmblen, aangezien het ongetwijfeld in het niet valt bij jou zeer gefundeerde en grote GRMBL, maar ik wil het toch even gezegd hebben. Grmbl.
Op dinsdag 11 november 2003 16:26 schreef Ryan3 het volgende:
Ik bedoel, het is niet zomaar één of ander kutredentje waarom ik grmbl, zoals bij de sprekers boven mij, die al hel en verdoemenis grmblen zodra er één blaadje van de boom valt...
Wel zo lekker dus,
en met recht "géén grmbl dag". .
quote:het is wel een grmbl-dag ja
Op zondag 16 november 2003 00:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
en met recht "géén grmbl dag"..
quote:Kop op!
Op zondag 16 november 2003 00:03 schreef Tiemie het volgende:[..]
het is wel een grmbl-dag ja
grmbl
Voor de rest alles gnffl.
.
Alweer géén grmbl-dag dus vandaag.
Een studie geneeskunde kan je tegewoordig ook binnen 4 jaar afronden in plaats van zes jaar
. Je leest verder en vraagt je af:: 'Waar kan ik me inschrijven? Wat is de procedure?'. En dan staat er in het klein ergens geschreven:
Inschrijving voor 2004-2005 is gesloten
Er volstaat een gedachte, die je gevoelens kunnen weergeven: GRRRRRRRRRRMMMMBBLL!!!!
Grmbl.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:00 schreef RaisinGirl het volgende:
zijn gedrag naar mij toe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |