Heb vandaag na een lange tijd (meer dan 3 maanden denk ik) m'n electische unit weer eens uit de kast getrokken, en speelde met 'n liedje mee waar ik die hendel bij nodig heb Daar begint 't gezeik al, ik ben niet zo thuis in al die gitaartermen. Ik bedoel dus de hendel die je aan het metalen ding aan 't eind van de snaren kunt vastmaken (niet de brug op je hals, maar aan de andere kant dus.) En nou merkte ik dus, dat ik in de 4 of 5 jaar dat ik dit ding heb, op de een of andere manier de schroefdraad heb gesloopt waar die hendel in moet
Ik heb dat stomme ding nog nooit gebruikt maargoed. Ik kan die hendel op de een of andere manier gewoon er in en er uit trekken zonder te draaien Hoe ga ik dit oplossen??
edit: o, de schroefdraad in de gitaar zelf is stuk? dan weet ik het ook niet
quote:precies,. je moet wel erg goed je best doen, wil je dat zo ff naar de kloten draaien.
Op woensdag 29 oktober 2003 00:04 schreef ixi het volgende:
Je hebt tig soorten tremolo systemen. Plaats anders eens een foto, misschien zijn er nog andere oplossingen
Heb dit ding toch ècht bij aankoop van de gitaar mee gekregen
Of het tremoloblok doorboren en een iets langere pook erop met een segerring onder en boven,ben je voor altijd van het probleem af.
Kijk gelijk hoeveel veren erop zitten drie is meer dan zat en scheelt torsie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |