abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15553695
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 22:44 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ga bij mijn vriendje gourmetten (=pannenkoekjes maken, uitjes bakken, allemaal dingetjes in pannetje) en een dag geloof ik broodjes eten. Weinig origineel..

Iemand nog suggesties wat je bij het gourmetten kan eten als veggie?

Inkoppertje
Popcorn?

probeer eens gefrituurde brie (als je tenminste niet helemaal veganistisch bent)

stukje brie eiwit er om en dan goed door de paneermeel halen (zodat alles bedekt wordt anders wordt het een zooitje want dan loopt hij leeg)
en dan niet met een prikkertje maar met een tangetje het vet in

pi_15561136
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 22:44 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ga bij mijn vriendje gourmetten (=pannenkoekjes maken, uitjes bakken, allemaal dingetjes in pannetje) en een dag geloof ik broodjes eten. Weinig origineel..

Iemand nog suggesties wat je bij het gourmetten kan eten als veggie?

Mijn ouders zijn dol op gourmet, dus ik mag ook weer met de kerst ....

Bij de Albert Heijn, waar ze sowieso heel goede vega producten verkopen, heb je met de feestdagen kleine porties van hun burgertjes. Heel smakelijk en makkelijk voor de gourmet.

Verder: pannenkoekjes maken, verschillende paddestoelen, dat soort dingen.

woensdag 24 december 2003 @ 15:27:38 #78
78196 Russel
The meromorphic mouse
pi_15670098
quote:
Op maandag 8 december 2003 00:59 schreef MariekeP het volgende:
gezien de hoeveelheid reacties lijkt het erop dat de meeting zo omstreeks 2007 gaat komen
Tegen die tijd ben ik allang dood.
  woensdag 24 december 2003 @ 15:34:03 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15670216
moet ik mijn worst thuislaten?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 24 december 2003 @ 15:39:55 #80
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15670346
sorry. even wat gourmet suggesties om het goed te maken. falafel, zoet pastadeeg (maak tagliatella). kroketjes geitenkaas of walnotenvulling (op lowlands, was jummie) liefst gebakken in de arachide. veel eetplezier want ik kan nog duizend vegetarische dingen opnoemen die heerlijk zijn.
pi_15670418
quote:
Op woensdag 24 december 2003 15:39 schreef zoalshetis het volgende:
kroketjes geitenkaas of walnotenvulling (op lowlands, was jummie) liefst gebakken in de arachide.
Ik verlees dit altijd automatisch naar arachnide, compleet met visioenen vol platgeperste spinnen .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_15691649
Ik vind de groentekroketten van Van Dobbe lekker! ben ook vegetarier maar geitenkaas en zo lijkt me niet echt te vreten..
Ik gourmet altijd met dingen van Quorn.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_15807654
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 22:44 schreef Unstable_Element het volgende:wasda?! (kan ik het ook een keer proberen als part-time veggie)
Is nie moeilijk zenne:
Voor 6 personen:
½ l appelsap
1 zakje agar agar (5 gr)
6 kiwis
bloemsuiker
1 potje soyaroom

Appelsap verwarmen op het vuur en de agar agar erin oplossen als het kookt, goed roeren.
Verdelen over 6 glazen potjes en een half uur de koelkast in.

6 kiwis schillen, doormidden snijden en het wit eruit halen. Deze kiwis mixen in een kom samen met een paar eetlepels bloemsuiker. De kiwicoulis over het appelsap (dat ondertussen reeds hard is) gieten in de potjes. Dit weer een half uur in de koelkast zetten.

Soyaroom opwarmen in een pan en er een paar eetlepels bloemsuiker bijdoen, goed roeren (met klopperke), laten koken voor ff. Dit ook weer in de potjes gieten. En weer een half uur de koelkast in!

Krijg je een glazen potje met drie lagen in

vrijdag 13 februari 2004 @ 22:22:46 #84
70703 MariekeP
troetelbeertje
pi_17158574
quote:
Op maandag 8 december 2003 00:59 schreef MariekeP het volgende:
gezien de hoeveelheid reacties lijkt het erop dat de meeting zo omstreeks 2007 gaat komen
Misschien was ik zelfs nog iets te optimistisch hier.
pi_17158654
Ik had ooit een topic over gourmetten:

Vegetarisch gourmetten

pi_17158729
gezellig.. mag ik mee?
  vrijdag 13 februari 2004 @ 22:48:38 #87
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17159335
jullie hoeven je helemaal niet te verenigen. iedereen weet hoe lekker kaasfondue of ander vegetarische dingen zijn. iedereen weet hoe ontzettend verschrikkelijk zielig het is om dieren na te jagen, al zit het in onze genen. dus geen nood, geen paniek, gewoon lekker rustig blijven. je kan beter kleinschalig, familie, vrienden, gezin overtuigen. ik kan net zo makkelijk vegetarisch koken als niet. ik moet zeggen dat de italiaanse keuken een uitkomst is voor iedereen in mijn omgeving. voor elk wat wils zeg maar. succes vegetariers en voel je alsjeblieft niet zo ontzettend onbegrepen en zielig. meestal, als je al te eten wordt gevraagd met je gezeik, dat past iedereen zich aan: "en dan is het nog lekker ook"
pi_17159462
Ow,wat jammer nou ben net weer een paar maanden geleden begonnen met vlees eten
pi_17170678
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 22:25 schreef Toeps het volgende:
Ik had ooit een topic over gourmetten:

Vegetarisch gourmetten

Gourmetten of barbecuen, we kunnen het wel allebei gaan doen. Kom je ook?
pi_17170776
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 14:39 schreef thabit het volgende:

[..]

Gourmetten of barbecuen, we kunnen het wel allebei gaan doen. Kom je ook?

Misschien.
Ik doe ook nog het Atkins-dieet, vanwege mijn hypoglykemie. Dus... Maar ik kan zelf vanalles meenemen. Wanneer is het?
pi_17170805
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 14:44 schreef Toeps het volgende:

[..]

Misschien.
Ik doe ook nog het Atkins-dieet, vanwege mijn hypoglykemie. Dus... Maar ik kan zelf vanalles meenemen. Wanneer is het?

De datum moet nog steeds geprikt worden.
pi_17175619
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 22:48 schreef zoalshetis het volgende:
vegetariers en voel je alsjeblieft niet zo ontzettend onbegrepen en zielig. meestal, als je al te eten wordt gevraagd met je gezeik, dat past iedereen zich aan: "en dan is het nog lekker ook"
Benevens je totale gebrek aan interpunctie: Heb je dit topic wel gelezen voordat je er je niet zo bijster van naastenliefde getuigende post neerzette?

Wijs mij eens aan waar de vegetariers in dit topic onbegrepen en zielig aan het doen zijn, want ik heb er nog geen gefrustreerde post in gezien.

pi_17177145
ik ben ook vegetarisch, maar ik vind het vaak niet zo lekker
  zaterdag 14 februari 2004 @ 19:08:27 #94
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17177259
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:07 schreef marsterretje het volgende:

[..]

Benevens je totale gebrek aan interpunctie: Heb je dit topic wel gelezen voordat je er je niet zo bijster van naastenliefde getuigende post neerzette?

Wijs mij eens aan waar de vegetariers in dit topic onbegrepen en zielig aan het doen zijn, want ik heb er nog geen gefrustreerde post in gezien.

vertel mij, ooh groot taalwonder, wat er mis is met de interpuncties?
pi_17196498
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 22:27 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
gezellig.. mag ik mee?
Uiteraard!
pi_17900921
Kan deze naar CUL geschopt worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties