abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20826976
Voor wanneer staat HL2 nou eigenlijk op de kalender?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Eindredactie Games zaterdag 24 juli 2004 @ 14:06:48 #27
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_20827191
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voor wanneer staat HL2 nou eigenlijk op de kalender?
ooit...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_20827312
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 14:06 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ooit...
Jottem...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 24 juli 2004 @ 15:59:10 #29
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_20828895
Meest definitieve is volgens mij zomer 2004... Dus zou 31 oktober voor dit spel haalbaar moeten zijn...
  zondag 14 november 2004 @ 22:28:32 #30
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_23317540
Uhm..... ik meen (en lees steeds meer) deze maand he? Yes!!!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_23317857
quote:
Op zondag 14 november 2004 22:28 schreef Ang3l het volgende:
Uhm..... ik meen (en lees steeds meer) deze maand he? Yes!!!
Oeh! Bron?
  zondag 14 november 2004 @ 22:52:57 #32
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_23318172
Vampire: The Masquerade - Bloodlines
http://games.fok.nl/gameinfo.php?gameid=3318

US-Release: 16-11-2004
UK-Release: 19-11-2004

Hmmz... a's nog geen NL he....
L'Amour menaçant:
pi_23318880
Hij' nu al op niet legale wijze uit

Nog voordat HL 2 uit is Dat is kut voor valve. Maar jah, eigen schuld he
O+ BlaBlub O+
pi_23326582
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:19 schreef neggix het volgende:
Hij' nu al op niet legale wijze uit

Nog voordat HL 2 uit is Dat is kut voor valve. Maar jah, eigen schuld he
Eigen schuld? Leg eens uit.

Verder, ik koop hem gewon orgineel, speel al een ruime tijd Masquerade en dit spel lijkt me mede daarom een leuke aanvulling op mijn harde schijf.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_23329510
quote:
Op maandag 15 november 2004 12:53 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Verder, ik koop hem gewon orgineel, speel al een ruime tijd Masquerade en dit spel lijkt me mede daarom een leuke aanvulling op mijn harde schijf.
Hadden ze maar niet zo lang moeten wachten. Vampire was al dik een jaar bekend dat het rond deze tijd uit zou komen, terwijl hl2 allang uit had moeten komen. Als hl2 dan gewoon iets eerder geweest was, was er niets aan de hand geweest en hadden hun gewoon de eerste kunnen zijn de de engine laat zien. Nu dus niet... Maar dat is mijn mening he
O+ BlaBlub O+
  maandag 15 november 2004 @ 15:50:23 #36
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_23330094
quote:
Op maandag 15 november 2004 12:53 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Me 2

Maarreh, als ie nou in de UK uitkjomt dan... is dat dan gelijk ook NL? Nee he... vast niet
L'Amour menaçant:
pi_23330248
quote:
Op maandag 15 november 2004 15:18 schreef neggix het volgende:

[..]

Hadden ze maar niet zo lang moeten wachten. Vampire was al dik een jaar bekend dat het rond deze tijd uit zou komen, terwijl hl2 allang uit had moeten komen. Als hl2 dan gewoon iets eerder geweest was, was er niets aan de hand geweest en hadden hun gewoon de eerste kunnen zijn de de engine laat zien. Nu dus niet... Maar dat is mijn mening he
beetje een onzin-idee nietwaar? Wat had je liever, een spel vol bugs? Een spel dat zijn verwachtingen niet waarmaakt?
Daarbij lag het grotendeels aa vivendi dat het spel niet eerder uit is gekomen.
Dus eigen schuld vind ik een beetje onzin.
~Leonard Cohen
pi_23330314
quote:
Op maandag 15 november 2004 15:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Me 2

Maarreh, als ie nou in de UK uitkjomt dan... is dat dan gelijk ook NL? Nee he... vast niet
jawel, uk valt ook onder europa, hoe graag ze dat ook veranderd willen zien
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_23330851
quote:
Op maandag 15 november 2004 15:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

beetje een onzin-idee nietwaar? Wat had je liever, een spel vol bugs? Een spel dat zijn verwachtingen niet waarmaakt?
Daarbij lag het grotendeels aa vivendi dat het spel niet eerder uit is gekomen.
Dus eigen schuld vind ik een beetje onzin.
Ja, maar hoe kan je dan een release datum noemen terwijl ie nog lang niet klaar is. Noem dan niets. Maar goed, even over Vampire

Heb em net ff gespeeld Ziet er erg goed uit. Duurt alleen wel beetje lang, met al dat lullen tegen die mensen enz. Moet heel veel puzzelen, en praten met iedereen. Verder zijn er een beetje veel knoppen die je moet gebruiken, maar dat komt wel goed als je bezig bent.
Helaas bijna geen 1 ding een eigen physic, dus je kan de omgeving niet slopen ofzo. Misschien komt dat nog maar ik heb het niet gemerkt. Je kan ook in 1st person spelen, dus dat is dan ook wel weer beter. Denk wel dat ze weer uit de hl2 engine hadden kunnen halen, maar we zien morgen wel of dat klopt of niet
O+ BlaBlub O+
  maandag 15 november 2004 @ 16:32:49 #40
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_23331067
Hoe zijn de verschillen tussen de Clans uitgewerkt?
Ben nl erg benieuwd, hoorde dat je kon kiezen (i.p.v. bij Redemption gewoon alleen maar Brujah als hoofdkarakter)
L'Amour menaçant:
pi_23332246
quote:
Op maandag 15 november 2004 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Hoe zijn de verschillen tussen de Clans uitgewerkt?
Ben nl erg benieuwd, hoorde dat je kon kiezen (i.p.v. bij Redemption gewoon alleen maar Brujah als hoofdkarakter)
ja, ik heb het nog niet heel veel gespeeld, maar ik zie er nog weinig verschil in. Maar ben ook nog niet echt ver. Je kan wel in het begin kiezen welke clan je wil, dit kan je doen dmv vragen beantwoorden of zelf kiezen. Wel leuk gedaan
O+ BlaBlub O+
  maandag 15 november 2004 @ 17:20:48 #42
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_23332287
Ik vind alles best, zolang ik maar op Roreador uitkom
L'Amour menaçant:
pi_23332348
quote:
Op maandag 15 november 2004 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Zal best allemaal Enige minpunt van dit spel is toch weer dat de omgeving niet los staat enz
Verder is het zeker wel oke
O+ BlaBlub O+
  dinsdag 16 november 2004 @ 06:19:33 #44
7957 Chevalric
pi_23345774
Ik heb gisteravond even een klein stukje van de intro gekeken, maar het viel mij op dat ik stukjes leek te missen (met name de geweldadigere stukken). Is dit bewust zo, of trekt m'n pc het allemaal niet meer?
pi_23347780
quote:
Op maandag 15 november 2004 16:24 schreef neggix het volgende:

[..]
Heb em net ff gespeeld Ziet er erg goed uit. Duurt alleen wel beetje lang, met al dat lullen tegen die mensen enz. Moet heel veel puzzelen, en praten met iedereen. Verder zijn er een beetje veel knoppen die je moet gebruiken, maar dat komt wel goed als je bezig bent.
Helaas bijna geen 1 ding een eigen physic, dus je kan de omgeving niet slopen ofzo. Misschien komt dat nog maar ik heb het niet gemerkt. Je kan ook in 1st person spelen, dus dat is dan ook wel weer beter. Denk wel dat ze weer uit de hl2 engine hadden kunnen halen, maar we zien morgen wel of dat klopt of niet
Je moet wel begrijpen dat het een RPG is en geen shooter. Je moet dus veel praten en puzzelen.
quote:
Op maandag 15 november 2004 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Toreador neem ik aan?
Even de clans nader gezien met hun specialiteiten en zwakheden;

Toreador; dichtste bij de "mortals" krachten om emoties te beinvloeden. Nadeel; addicted to art.
Brujah; Sterke streetpunks die snel en hard kunnen vechten. Nedeel; sneller in frenzy te krijgen
Gangrel; Outsiders die het dichtste bij "the beast" staan, van nature jagers die in het wild leven. Kunnen in wolven veranderen en klauwen groeien(aggravated damage met die klauwen!). Nadeel; Na een frenzy heb je de kans om "beestachtige" kenmerken te krijgen(katachtige ogen, haar op je oren, er is zelfs een gangrel met een snavel meen ik etc.)
Malkavian; Collectief gek. Kracht om andere om hun heen ook gek te laten worden. Wanneer je deze clan kiest krijg je andere conversatiemogelijkheden.Nadeel; eh, ze zijn gek.
Ventrue; Aristocraten, kracht om gedrag te beinvloeden door de dominate discipline. Nadeel; Kunnen alleen van adel voeden.
Tremere; Bloed-tovenaars(k-woord) met Taumathurgy krijg je een hoop voor elkaar. Nadeeltje, wordt door vrijwel iedere andere clan gewantrouwd(als je de rede wil weten, vraag maar).

Als er vragen zijn, roep maar.
~Leonard Cohen
  dinsdag 16 november 2004 @ 11:01:48 #46
7957 Chevalric
pi_23348158
Malkavs zijn niet gek, ze zien de wereld (en/of zichzelf) alleen anders... Maar je kunt wel lol met ze hebben.
Toreadors zijn watjes en nichten, alleen maar bezig met hoe mooi en geweldig ze zijn.
Ventrue zijn verwaande, arrogante eikels die denken dat ze heel belangrijk zijn.
Tremere zijn geen vampieren, we zijn beter af zonder ze.
Gangrels? Afgezien van het feit dat ze dichter bij de weerwolven staan dan bij ons, zijn het wel goede vechters, daar heb je tenminste wat aan.

Ik geloof dat je de clans zo ook kunt omschrijven (moet eerlijk toegeven dat mijn Vampire kennis niet helemaal 100% is, weet meer van Werewolf ).
pi_23348310
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 11:01 schreef Chevalric het volgende:
Malkavs zijn niet gek, ze zien de wereld (en/of zichzelf) alleen anders... Maar je kunt wel lol met ze hebben.
Toreadors zijn watjes en nichten, alleen maar bezig met hoe mooi en geweldig ze zijn.
Ventrue zijn verwaande, arrogante eikels die denken dat ze heel belangrijk zijn.
Tremere zijn geen vampieren, we zijn beter af zonder ze.
Gangrels? Afgezien van het feit dat ze dichter bij de weerwolven staan dan bij ons, zijn het wel goede vechters, daar heb je tenminste wat aan.

Ik geloof dat je de clans zo ook kunt omschrijven (moet eerlijk toegeven dat mijn Vampire kennis niet helemaal 100% is, weet meer van Werewolf ).
Malkavs zijn compleet gestoord. En eng. OH SHYTE!!!!
Ben de geweldigste clan van allemaal vergeten; Nosferatu; kunnen onzichtbaar worden alleen zijn ze lelijker dan Mickael Jackson.
En de Gangrel staan niet dichter bij weerwolven, alleen vinden ze het wel ok dat dat gerucht er is.
Clanbook Gangrel heeft zelfs een stukje;Wherewolves, or; How to stay away from them.

Er zijn trouwens nog meer clans, maar dit zijn de clans waarmee je kan spelen.
Wherewolf... kom jij toevallig uit Delft?
~Leonard Cohen
  dinsdag 16 november 2004 @ 11:14:21 #48
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_23348388
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 11:10 schreef Forau_Diavolina het volgende:

Geen Followers of Seth, Lasombra, Daughters of Cacophony, Ravnos of Assamite? Da's jammer
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 16 november 2004 @ 11:29:15 #49
7957 Chevalric
pi_23348650
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 11:10 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Malkavs zijn compleet gestoord. En eng. OH SHYTE!!!!
Ben de geweldigste clan van allemaal vergeten; Nosferatu; kunnen onzichtbaar worden alleen zijn ze lelijker dan Mickael Jackson.
En de Gangrel staan niet dichter bij weerwolven, alleen vinden ze het wel ok dat dat gerucht er is.
Clanbook Gangrel heeft zelfs een stukje;Wherewolves, or; How to stay away from them.

Wherewolf... kom jij toevallig uit Delft?
Nee, Utrecht
pi_23348676
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 11:14 schreef Elegy het volgende:

[..]

Geen Followers of Seth, Lasombra, Daughters of Cacophony, Ravnos of Assamite? Da's jammer
Die kan je niet spelen nee, of ze voorkomen weet ik niet.
Maar waarom zou je in godsnaam een daughter willen spelen
~Leonard Cohen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')