[Dit bericht is gewijzigd door ParanoidEv op 28-10-2003 21:11]
quote:Ach tis een begin
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou ja zeg, maak je er niet eens een mooie OP bij
quote:Pleur toch op, ik vind dat zon overdreven ge-GoT
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou ja zeg, maak je er niet eens een mooie OP bij
quote:Beetje info kan geen kwaad
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:11 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Pleur toch op, ik vind dat zon overdreven ge-GoT
quote:Leuk als er geen info is en slechts geruchten
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Beetje info kan geen kwaad
quote:een probleem de info over deze game is bagger weinig
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Beetje info kan geen kwaad
Heb dubbel gelegen om die opmerking van dev/null
Christoff Pissedoff ![]()
Ik kijk al uit naar dit deel
quote:Inderdaad, helaas... maakt het opzich wel wat verrassender allemaal straks. Ben alleen meer van de RPG van de shooters dus hoop dat ze het een beetje redelijk speelbaar hebben gemaakt voor beide liefhebbers.
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:23 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
een probleem de info over deze game is bagger weinig
quote:Je bedoelt de tabletop RPG?
Op donderdag 5 februari 2004 08:39 schreef suimasen het volgende:
Ow, ik dacht dat het over de RPG ging. Zit het daar nog een beetje tegenaan of is het een schaamteloze rip?
quote:Nee hoor, blijkbaar niet
Op donderdag 5 februari 2004 08:38 schreef Forau_Diavolina het volgende:En ik hoop min of meer dat je voor je eigen clan kan kiezen als karakter. Maar dat wordt wel moeilijk...
quote:Whoa! Ruig!
Op donderdag 5 februari 2004 12:36 schreef Ang3l het volgende:[..]
Nee hoor, blijkbaar niet
Dat kun je namelijk! Heb ff wat sites afgespeurd en daar stond in dat je dus kon keizen voor een clan en dat dit invloed had op de rest van het spel (o.a. de disciplines dus).
quote:14-6-2004 (dat stond nl al in 't topic
Op donderdag 5 februari 2004 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is er al wat bekend over een de release datum?
quote:Oh.... Ja.... Nu zie ik het....
Op donderdag 5 februari 2004 18:34 schreef Ang3l het volgende:[..]
14-6-2004 (dat stond nl al in 't topic
)
ooit...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voor wanneer staat HL2 nou eigenlijk op de kalender?
Jottem...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ooit...
Oeh! Bron?quote:Op zondag 14 november 2004 22:28 schreef Ang3l het volgende:
Uhm..... ik meen (en lees steeds meer) deze maand he?Yes!!!
Eigen schuld? Leg eens uit.quote:Op zondag 14 november 2004 23:19 schreef neggix het volgende:
Hij' nu al op niet legale wijze uit
Nog voordat HL 2 uit isDat is kut voor valve. Maar jah, eigen schuld he
Hadden ze maar niet zo lang moeten wachten. Vampire was al dik een jaar bekend dat het rond deze tijd uit zou komen, terwijl hl2 allang uit had moeten komen. Als hl2 dan gewoon iets eerder geweest was, was er niets aan de hand geweest en hadden hun gewoon de eerste kunnen zijn de de engine laat zien. Nu dus niet... Maar dat is mijn mening hequote:Op maandag 15 november 2004 12:53 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Eigen schuld? Leg eens uit.
Verder, ik koop hem gewon orgineel, speel al een ruime tijd Masquerade en dit spel lijkt me mede daarom een leuke aanvulling op mijn harde schijf.
Me 2quote:Op maandag 15 november 2004 12:53 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Eigen schuld? Leg eens uit.
Verder, ik koop hem gewon orgineel, speel al een ruime tijd Masquerade en dit spel lijkt me mede daarom een leuke aanvulling op mijn harde schijf.
beetje een onzin-idee nietwaar? Wat had je liever, een spel vol bugs? Een spel dat zijn verwachtingen niet waarmaakt?quote:Op maandag 15 november 2004 15:18 schreef neggix het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet zo lang moeten wachten. Vampire was al dik een jaar bekend dat het rond deze tijd uit zou komen, terwijl hl2 allang uit had moeten komen. Als hl2 dan gewoon iets eerder geweest was, was er niets aan de hand geweest en hadden hun gewoon de eerste kunnen zijn de de engine laat zien. Nu dus niet... Maar dat is mijn mening he
jawel, uk valt ook onder europa, hoe graag ze dat ook veranderd willen zienquote:Op maandag 15 november 2004 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Me 2
Maarreh, als ie nou in de UK uitkjomt dan... is dat dan gelijk ook NL? Nee he... vast niet
Ja, maar hoe kan je dan een release datum noemen terwijl ie nog lang niet klaar is. Noem dan niets. Maar goed, even over Vampirequote:Op maandag 15 november 2004 15:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
beetje een onzin-idee nietwaar? Wat had je liever, een spel vol bugs? Een spel dat zijn verwachtingen niet waarmaakt?
Daarbij lag het grotendeels aa vivendi dat het spel niet eerder uit is gekomen.
Dus eigen schuld vind ik een beetje onzin.
ja, ik heb het nog niet heel veel gespeeld, maar ik zie er nog weinig verschil in. Maar ben ook nog niet echt ver. Je kan wel in het begin kiezen welke clan je wil, dit kan je doen dmv vragen beantwoorden of zelf kiezen. Wel leuk gedaanquote:Op maandag 15 november 2004 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Hoe zijn de verschillen tussen de Clans uitgewerkt?
Ben nl erg benieuwd, hoorde dat je kon kiezen (i.p.v. bij Redemption gewoon alleen maar Brujah als hoofdkarakter)
Zal best allemaalquote:Op maandag 15 november 2004 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind alles best, zolang ik maar op Roreador uitkom
Je moet wel begrijpen dat het een RPG is en geen shooter. Je moet dus veel praten en puzzelen.quote:Op maandag 15 november 2004 16:24 schreef neggix het volgende:
[..]
Heb em net ff gespeeldZiet er erg goed uit. Duurt alleen wel beetje lang, met al dat lullen tegen die mensen enz. Moet heel veel puzzelen, en praten met iedereen. Verder zijn er een beetje veel knoppen die je moet gebruiken, maar dat komt wel goed als je bezig bent.
Helaas bijna geen 1 ding een eigen physic, dus je kan de omgeving niet slopen ofzo. Misschien komt dat nog maar ik heb het niet gemerkt. Je kan ook in 1st person spelen, dus dat is dan ook wel weer beter. Denk wel dat ze weer uit de hl2 engine hadden kunnen halen, maar we zien morgen wel of dat klopt of niet
Toreador neem ik aan?quote:Op maandag 15 november 2004 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind alles best, zolang ik maar op Roreador uitkom
Malkavs zijn compleet gestoord. En eng. OH SHYTE!!!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:01 schreef Chevalric het volgende:
Malkavs zijn niet gek, ze zien de wereld (en/of zichzelf) alleen anders... Maar je kunt wel lol met ze hebben.
Toreadors zijn watjes en nichten, alleen maar bezig met hoe mooi en geweldig ze zijn.
Ventrue zijn verwaande, arrogante eikels die denken dat ze heel belangrijk zijn.
Tremere zijn geen vampieren, we zijn beter af zonder ze.
Gangrels? Afgezien van het feit dat ze dichter bij de weerwolven staan dan bij ons, zijn het wel goede vechters, daar heb je tenminste wat aan.
Ik geloof dat je de clans zo ook kunt omschrijven (moet eerlijk toegeven dat mijn Vampire kennis niet helemaal 100% is, weet meer van Werewolf).
Geen Followers of Seth, Lasombra, Daughters of Cacophony, Ravnos of Assamite? Da's jammerquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:10 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Er zijn trouwens nog meer clans, maar dit zijn de clans waarmee je kan spelen.
Nee, Utrechtquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:10 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Malkavs zijn compleet gestoord. En eng. OH SHYTE!!!!
Ben de geweldigste clan van allemaal vergeten; Nosferatu; kunnen onzichtbaar worden alleen zijn ze lelijker dan Mickael Jackson.
En de Gangrel staan niet dichter bij weerwolven, alleen vinden ze het wel ok dat dat gerucht er is.
Clanbook Gangrel heeft zelfs een stukje;Wherewolves, or; How to stay away from them.
Er zijn trouwens nog meer clans, maar dit zijn de clans waarmee je kan spelen.
Wherewolf... kom jij toevallig uit Delft?
Die kan je niet spelen nee, of ze voorkomen weet ik niet.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Geen Followers of Seth, Lasombra, Daughters of Cacophony, Ravnos of Assamite? Da's jammer
Ja ok, maar musiek componeren lijkt mij niet het meest geweldige voor een spelquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:36 schreef Elegy het volgende:
Ach ik speel wel vaker met vrouwen
En speel je eigenlijk met Sabbat of Camarilla? Ik dacht Sabbat, aangezien het zich ergens in de states afspeelt?
Uhm.. ja de T zit naast de R he, typo!quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:38 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Toreador neem ik aan?
Even de clans nader gezien met hun specialiteiten en zwakheden;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit zal wel niet in het spel zitten neem ik aan."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
Seth en Lasombra zaten dan wel weer in 1..... en dat voor eigenlijk secundaire of neutrale clansquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Geen Followers of Seth, Lasombra, Daughters of Cacophony, Ravnos of Assamite? Da's jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
Same herequote:Op dinsdag 16 november 2004 12:19 schreef Elegy het volgende:
Zou wel een idee zijn om van bepaalde clans een eigen mod te hebben/maken/uitbrengen. Een beetje zoals er nu de clanbooks zijn ook clangames uitbrengen.
Maar dat zou wel een enorme aanslag op mij budget zijn
Hij is zelfs een dag van te voren uitgelekt. Dus reken er maar op dat veel mensen hem hebben.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:08 schreef NehcslowZ het volgende:
Dit spel lijkt me erg gaaf, die dialogen enzo echt mooi gedaan. Heeft iemand hem al ?
Crap, 2,8 hier, met 1gb ram en 9800 non-pro...quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:52 schreef Demon-X het volgende:
damn dat spel is goed gemaakt, zelfde level chart van et rollenspel wel maar goed te doen, realistische quests en verder gewoon heel mooi
voor iedereen met een proc onder de 3ghz kan je wel wat chips inkopen voor de laadtijden![]()
ja oa. dankzij hem heb k cheats op moeten zoekenquote:Op woensdag 17 november 2004 03:46 schreef Elegy het volgende:
Ik vind de laadtijden wel meevallen. Erg mooi dat je aardig wat vrijheid hebt trouwens.
Die Gimble, ik krijg m maar niet doodeerst maar eens wat meer bloodpacks halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Demon-X:
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
quote:Op woensdag 17 november 2004 13:43 schreef Elegy het volgende:
Forau,I know, maar dit spel koop ik officieel. Kijk er al te lang naar uit en de ontwikkelaar kan het wel gebruiken denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Demon-X:
En als ik hem dan nog illegaal verkrijg, heb ik nog geen tijd om te spelen.
Maar toch bedankt.
Welke clans hebben jullie voor gekozen?"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
Die animalistic clan. Iets met een 'g'. Ik ben de naam even kwijt. Ik vind het uiterlijk van mijn character alleen niet zo denderend. Kan ik ergens kleren kopen in het spel?quote:Op woensdag 17 november 2004 13:53 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Welke clans hebben jullie voor gekozen?
Daar heb ik ook last van, met een behoorlijk nieuwe computer. Het lijkt soms een beetje op afgeraffeld werk hier en daar. Ik sprong net buiten een warenhuis op en neer om over de schutting te kijken. Bleek dat daar de map gewoon ophoudt en je dus gewoon een lelijk zwart vlak ziet. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:50 schreef Ang3l het volgende:
Enige nadeel bij mij was dat het openingsfilmpje in 't begin een beetje haperde qua beeld (en daardoor ook de stemmen), maar ik heb dan ook niet een enorm geweldige videokaart dus ik denk dat het daar aan ligt. Het spel zelf loopt tot nu toe nog wel vloeiend.
Ben je opnieuw in het begin geweest, bij die trappen? Loop die trappen anders even op om die kamers in te gaan.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:15 schreef Elegy het volgende:
Ik zit nu in het Beach House maar volgens mij heb ik ergens wat vergeten. Lichten werken weer enzo maar ik denk dat ik die kelder weer in moet. Alleen dat gaat dus niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donequote:Op donderdag 18 november 2004 09:27 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ben je opnieuw in het begin geweest, bij die trappen? Loop die trappen anders even op om die kamers in te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
Helemaal mee eens. Al dat lelijke gepeupel om je heen op strat is al erg genoeg, maar m'n lippen tegen zo'n nek aan? Iew.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:55 schreef Elegy het volgende:
Wij Toreadors willen vooral in stijl voeden.
Of tenminste een mooi Elysium. Niet van die plebslocaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |