abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juni 2001 @ 07:52:55 #201
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1017331
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 00:59 schreef RaisinGirl het volgende:
Wat een opgefokte mannetjes hier zeg, wat vinden we onszelf weer belangrijk en wat zijn de egootjes weer snel gedeukt...maar niet even de moeite nemen om gewoon inhoudelijk en ontopic te reageren?!
Kijken wie de grootste ballen heeft zeg ik maar, testoteron gehalte meten etc.

zucht, oeverloos ...

The truth was in here.
  dinsdag 12 juni 2001 @ 10:22:15 #202
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_1017686
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 00:41 schreef RaisinGirl het volgende:
Waar gaat het nou eigenlijk over?
Seksueel misbruik, verkrachtingen en aanrandingen komen overal ter wereld voor, incest vindt plaats in de meest 'beschaafde' families: misschien is het aardig om je daar eens in te verdiepen..waarom is dat? Een soort vreemd instinct om te willen overheersen? Waarom vinden mensen het nodig om een ander op die manier te vernederen?
Vernederen is niet het doel, het is een bijproduct.
Het hoofddoel is 'instant gratification'; pakken wat je wilt, zonder je druk te maken over de gevolgen (voor anderen). Het is een vorm van egoïsme en zwakheid. Jezelf centraal stellen, de ander doet er niet toe. En geen controle over je eigen driften.

In dit geval was het meisje een warm stuk vlees met een gat, dat d.m.v. voldoende wrijving kon resulteren als opvangbak voor hun zaad.

Ik weet het, klinkt naar en dat was het dus ook.

Dit zul je blijven zien, er zullen altijd mensen zijn die geen reet voorstellen in de wereld, en op een gegeven moment zullen pakken waar zij vinden dat ze recht op hebben.

Triest maar waar...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_1021013
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 10:22 schreef Verbal het volgende:

[..]

Vernederen is niet het doel, het is een bijproduct.
Het hoofddoel is 'instant gratification'; pakken wat je wilt, zonder je druk te maken over de gevolgen (voor anderen). Het is een vorm van egoïsme en zwakheid. Jezelf centraal stellen, de ander doet er niet toe. En geen controle over je eigen driften.

In dit geval was het meisje een warm stuk vlees met een gat, dat d.m.v. voldoende wrijving kon resulteren als opvangbak voor hun zaad.

Ik weet het, klinkt naar en dat was het dus ook.

V.

Heeee, we zijn zowaar weer ontopic!?
Maaareh, je hebt wel gelijk V. Het zal waarschijnlijk altijd wel blijven bestaan en dat is idd erg triest.
Ik denk zelf dat de machtsfactor wel erg belangrijk is. Als we bijvoorbeeld kijken naar de verkrachting waar dit topic over gaat, dan denk ik niet dat dit alleen maar te maken had met 'instant gratification'. De jongens waren met z'n vieren (of zessen? is me nu niet helemaal duidelijk), het meisje is door twee van hen verkracht. Terwijl die anderen er wel bij betrokken waren. Wat was hun 'gratification'? Ik denk dat hun 'kick' was dat ze het meisje hulpeloos maakten, een object waarmee ze konden doen wat zij wilden. Dat heeft meer met machtswellust te maken dan met sex. Het idee dat je macht kunt uitoefenen op een persoon is voor sommige mensen blijkbaar erg aantrekkelijk. Iemand dwingen sex te hebben is in feite de ultieme manier om macht uit te oefenen op een lichaam. Bij incestplegers zie je ook dat zij macht proberen uit te oefenen op de geest van het slachtoffer: ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat het slachtoffer gaat geloven in medeverantwoordelijkheid, de schuld bij zichzelf zoekt, en het 'geheim' bewaart. Dan hebben we het over vergaande manipulatie, zowel lichamelijk als geestelijk.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  dinsdag 12 juni 2001 @ 20:24:52 #204
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_1021354
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 19:24 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

De jongens waren met z'n vieren (of zessen? is me nu niet helemaal duidelijk), het meisje is door twee van hen verkracht. Terwijl die anderen er wel bij betrokken waren. Wat was hun 'gratification'?

Ik denk dat ze niet mee wilden doen, maar ook tegelijkertijd niet het lef hadden om hun companen tegen te houden.

Of de trein kwam aan op het station voordat zij aan de beurt waren?

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  maandag 18 juni 2001 @ 14:43:45 #205
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_1045214
quote:
Op maandag 11 juni 2001 23:12 schreef MacBeth het volgende:
Arrogantie ben je ook niet vies van, eerder maakte je mijn mening al voor minderwaardig uit omdat ik jonger ben, nu ook omdat ik dom zou zijn.
Tja wat moet ik dan. Als je nou eens zou goed zou leren lezen dan zou de discussie er een stuk makkelijker op worden. Maar goed, jij voelt je weer op je pikkie getrapt en zoals altijd ligt dat aan de ander.

Knap hoor, eerst subtiel anderen in een extremistisch hoekje duwen, en dan als dat op tafel gebracht wordt snel roepen dat je het allemaal niet zo bedoelde.
Zoals eerder gezegd heb jij een probleem met lezen en interpreteren van tekst, maar op de een of andere manier bracht jouw interpretatie van criminaliteits cijfers onder allochtonen dat al naar voren.
Ohja en WEER die situatie he: IK heb kritiek op jou en je eerste reactie is zoiets als: "Ach man, wat je zegt ben je zelf". Goed betoog man!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')