quote:Kijken wie de grootste ballen heeft zeg ik maar, testoteron gehalte meten etc.
Op dinsdag 12 juni 2001 00:59 schreef RaisinGirl het volgende:
Wat een opgefokte mannetjes hier zeg, wat vinden we onszelf weer belangrijk en wat zijn de egootjes weer snel gedeukt...maar niet even de moeite nemen om gewoon inhoudelijk en ontopic te reageren?!
zucht, oeverloos ...
quote:Vernederen is niet het doel, het is een bijproduct.
Op dinsdag 12 juni 2001 00:41 schreef RaisinGirl het volgende:
Waar gaat het nou eigenlijk over?
Seksueel misbruik, verkrachtingen en aanrandingen komen overal ter wereld voor, incest vindt plaats in de meest 'beschaafde' families: misschien is het aardig om je daar eens in te verdiepen..waarom is dat? Een soort vreemd instinct om te willen overheersen? Waarom vinden mensen het nodig om een ander op die manier te vernederen?
In dit geval was het meisje een warm stuk vlees met een gat, dat d.m.v. voldoende wrijving kon resulteren als opvangbak voor hun zaad.
Ik weet het, klinkt naar en dat was het dus ook.
Dit zul je blijven zien, er zullen altijd mensen zijn die geen reet voorstellen in de wereld, en op een gegeven moment zullen pakken waar zij vinden dat ze recht op hebben.
Triest maar waar...
V.
quote:Heeee, we zijn zowaar weer ontopic!?
Op dinsdag 12 juni 2001 10:22 schreef Verbal het volgende:[..]
Vernederen is niet het doel, het is een bijproduct.
Het hoofddoel is 'instant gratification'; pakken wat je wilt, zonder je druk te maken over de gevolgen (voor anderen). Het is een vorm van egoïsme en zwakheid. Jezelf centraal stellen, de ander doet er niet toe. En geen controle over je eigen driften.In dit geval was het meisje een warm stuk vlees met een gat, dat d.m.v. voldoende wrijving kon resulteren als opvangbak voor hun zaad.
Ik weet het, klinkt naar en dat was het dus ook.
V.
quote:Ik denk dat ze niet mee wilden doen, maar ook tegelijkertijd niet het lef hadden om hun companen tegen te houden.
Op dinsdag 12 juni 2001 19:24 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
De jongens waren met z'n vieren (of zessen? is me nu niet helemaal duidelijk), het meisje is door twee van hen verkracht. Terwijl die anderen er wel bij betrokken waren. Wat was hun 'gratification'?
Of de trein kwam aan op het station voordat zij aan de beurt waren?
quote:
Op maandag 11 juni 2001 23:12 schreef MacBeth het volgende:
Arrogantie ben je ook niet vies van, eerder maakte je mijn mening al voor minderwaardig uit omdat ik jonger ben, nu ook omdat ik dom zou zijn.
Tja wat moet ik dan. Als je nou eens zou goed zou leren lezen dan zou de discussie er een stuk makkelijker op worden. Maar goed, jij voelt je weer op je pikkie getrapt en zoals altijd ligt dat aan de ander.Knap hoor, eerst subtiel anderen in een extremistisch hoekje duwen, en dan als dat op tafel gebracht wordt snel roepen dat je het allemaal niet zo bedoelde.
Zoals eerder gezegd heb jij een probleem met lezen en interpreteren van tekst, maar op de een of andere manier bracht jouw interpretatie van criminaliteits cijfers onder allochtonen dat al naar voren.
Ohja en WEER die situatie he: IK heb kritiek op jou en je eerste reactie is zoiets als: "Ach man, wat je zegt ben je zelf". Goed betoog man!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |