abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_968555
quote:
Op maandag 04 juni 2001 15:55 schreef jerney het volgende:
maar ik vind uitspraken als 99 van de 100 keer is het een allochtoon ook misselijk
Ik sympathiseer Maar goed, als iemand zo lomp is om dat te schrijven kun je ook gewoon accepteren dat het niet zoveel zin heeft om daarop in te gaan.
Wittgenstein
  maandag 4 juni 2001 @ 15:57:23 #27
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_968562
quote:
Op maandag 04 juni 2001 15:55 schreef jerney het volgende:

[..]

maar ik vind uitspraken als 99 van de 100 keer is het een allochtoon ook misselijk

waarheid is hard...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_968616
quote:
Op maandag 04 juni 2001 15:51 schreef Qarinx het volgende:

[..]

helemaal gelijk..
idioten dat het zijn.. ik zou echt zwaar alarm slaan..hele trein bijelkaar schreeuwen en gezorgd hebben dat ze de rest van hun leven impotent zouden zijn...

kan hier echt super slecht tegen..

Wie zegt dat ze dat misschien niet gedaan heeft , maar denk gewoon dat de meesten treinpassagiers dachten :hear no evil , see no evil en dus lekker de oogkleppen opdeden .
We are the weirdo's mr - The Craft
  maandag 4 juni 2001 @ 16:01:49 #29
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_968622
quote:
Op maandag 04 juni 2001 15:56 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Ik sympathiseer Maar goed, als iemand zo lomp is om dat te schrijven kun je ook gewoon accepteren dat het niet zoveel zin heeft om daarop in te gaan.

weet ik ook wel, maar moest het ff kwijt
die omstanders mogen ze van mij ook echt zwaar straffen tis toch niet normaal dat je geen poot uitsteekt kom op! het zijn 4 minderjarige gozertjes. Die gooi je toch met z'n allen het raam uit?
  maandag 4 juni 2001 @ 16:01:57 #30
6167 WarriorNL
Life is short
pi_968625
Waarom toch weer de discussie over de vermeende nationaliteit van de daders? Daar heeft het slachtoffer iets aan?

(Wat is de nationaliteit van het slachtoffer, daar gaan we toch ook geen discussie over voeren?)

Dat de daders uit een migrantenwijk komen wil nog niet voor 100% zeggen dat het allochtonen zijn.
Trouwens als de daders Nederlanders zouden zijn, zijn het in dit geval ook allochtonen

Maar ff on-topic: het is en blijft een AFSCHUWELIJKE daad (ongeacht kleur en/of nationaliteit)

[Dit bericht is gewijzigd door WarriorNL op 04-06-2001 16:13]

maandag 4 juni 2001 @ 16:02:42 #31
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_968636
quote:
Op maandag 04 juni 2001 15:56 schreef Koekepan het volgende:
Lomp nog wel? Kan je dat niet anders formuleren? Dat is gewoon mijn mening, wat ik zie en in de kranten lees en als ik weer eens Opsporing Verzocht ofzo kijk. Moet je maar eens goed luisteren naar die signalementen. Ik zit niet met een kladblok te turven en natuurlijk is het niet altijd zo, maar ga de problemen nou niet ontkennen, en mij niet voor lomp uitmaken. Dank je wel.

Of zoals Theo Maassen zei, "Ik discrimineer niet, ik constateer alleen feiten".

-edit- veel typo's

[Dit bericht is gewijzigd door Dagootje op 04-06-2001 16:10]

De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
  maandag 4 juni 2001 @ 16:02:58 #32
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_968639
quote:
Op maandag 04 juni 2001 16:01 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze dat misschien niet gedaan heeft , maar denk gewoon dat de meesten treinpassagiers dachten :hear no evil , see no evil en dus lekker de oogkleppen opdeden .

ik bedoelde als treinpassagier zijnde... had ik 'r bovenop gesprongen ...
  maandag 4 juni 2001 @ 16:03:54 #33
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_968652
Ik laat me trouwens weer afleiden, wat die treinpassagiers (niet) hebben gedaan, is natuurlijk niet goed te praten, maar daar is iedereen het mee eens, dat is geen discussie
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
  maandag 4 juni 2001 @ 16:04:28 #34
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_968661
quote:
Op maandag 04 juni 2001 16:01 schreef WarriorNL het volgende:

[..]

Daar heeft het slachtoffer iets aan?

waar gaat dit over..?
pi_968677
Vind ik nou eigenlijk wel een goed punt een verkrachter is een verkrachter en dan maakt huidskleur niet veel uit , ze voelt zich er heus niet beter om dat het geen nederlanders waren ofzo , zelfde geld voor een nederlander die haar had verkracht van pfff het is gelukkig geen buitenlander .
Het is gewoon botweg verkrachting .
We are the weirdo's mr - The Craft
  Trouwste user 2022 maandag 4 juni 2001 @ 16:14:26 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_968712
Dit soort situaties is al zo vaak voor gekomen.

Iedereen is een held, achteraf.

Er zijn veel experimenten mee gedaan, het is schokkend om te zien hoe weinig initiatief mensen nemen tijdens deze omstandigheden.

Iedereen is een held, achteraf.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 4 juni 2001 @ 16:14:48 #37
4593 Marty
Digi-babe
pi_968716
Ik weet niet hoe het in Frankrijk zit, maar hier in Italie hebben heel veel treinen nog van die coupe's, van die hokjes met 6 zitplaatsen waarvan je de deur kunt dichttrekken en gordijntjes er voor kunt schuiven.
Als dit meisje met die jongens in zo'n coupe heeft gezeten, dan kan het heel goed dat niemand iets heeft gezien..
Ik wil hiermee niet de omstanders verdedigen, maar ik vertel alleen wat er kan zijn gebeurd..
Forza Juve!
pi_968735
quote:
Op maandag 04 juni 2001 16:02 schreef Dagootje het volgende:
Lomp nog wel? Kan je dat niet anders formuleren?
Niet zo aardig

Nee eh sorry je hebt gewoon gelijk wat de cijfers betreft, maar 99 op 100 is overdreven en vond ik kenmerkend voor een laag sympathiegehalte.

Wittgenstein
  maandag 4 juni 2001 @ 16:22:56 #39
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_968759
quote:
Op maandag 04 juni 2001 16:17 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Niet zo aardig

Nee eh sorry je hebt gewoon gelijk wat de cijfers betreft, maar 99 op 100 is overdreven en vond ik kenmerkend voor een laag sympathiegehalte.

Tuurlijk is het overdreven, ik weet ook nog wel dat 99/100 geen 50% maakt. Het is echt om aan te geven dat er een probleem is en soms moet je dan even naar extremen grijpen en wat overdrijven om mensen wakker te schudden.
pi_968785
Het is een bekend feit dat je meer kans hebt om te verzuipen (bijvoorbeeld) als er 1000 mensen staan te kijken, dan als er 1 persoon staat te kijken. Mensen wachten in het eerste geval allemaal tot een ander iets doet. Pas als ze de enige zijn, voelen ze zich verantwoordelijk om te helpen. Heel triest.
  maandag 4 juni 2001 @ 16:30:37 #41
6167 WarriorNL
Life is short
pi_968808
quote:
Op maandag 04 juni 2001 16:27 schreef Xenia het volgende:
Het is een bekend feit dat je meer kans hebt om te verzuipen (bijvoorbeeld) als er 1000 mensen staan te kijken, dan als er 1 persoon staat te kijken. Mensen wachten in het eerste geval allemaal tot een ander iets doet. Pas als ze de enige zijn, voelen ze zich verantwoordelijk om te helpen. Heel triest.
Triest maar inderdaad wel waar, het is een bekend psychologisch verschijnsel.
Een aantal jaren geleden in Barendrecht gebeurde het dat er iemand verzoop onder de ogen van vele mensen.
Misschien is dat nog wel het allerergste om als slachtoffer te moeten constateren .....
pi_968824
Ik zou die honden gelijk de trein uitschoppen , als ik dat zou zien , maakt me niet uit met hoeveel man ze zijn en/of de trein nog rijdt !! ...... hier word ik toch zo moe van de laatste tijd ..... word steeds erger !!

Ik leef met dat meisje meeeeeeeeeeee..........

[url=http://www.rvhflashdesign.nl/]RVHFlashDesign.nl[/url] | [url=http://www.pimforpresident.net]PimforPresident.net[/url]
  maandag 4 juni 2001 @ 16:41:01 #43
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_968867
Het schijnt dat hoe groter het aantal omstanders is hoe kleiner de kans is dat iemand gaat helpen. Maar dit is wel een heel kwalijke zaak
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  maandag 4 juni 2001 @ 16:43:34 #44
8372 Bastard
Persona non grata
pi_968886
Hier heb ik geen woorden voor
quote:
De jonge vrouw, studente Engels aan de universiteit in Lille, had op de bewuste dag haar ouders in Duinkerken bezocht. In het rijtuig hield zich ook een groep jongeren op, afkomstig uit een immigrantenwijk in Lille. De knapen waren naar het strand geweest en vielen van het begin af aan reizigers lastig. Het slachtoffer moest het het meest ontgelden.
Valt het nou alleen mij weer op wat er staat? Immigranten? O nee, ik mag niet gaan generaliseren he?
Ik op die gasten weet je dat!
The truth was in here.
  maandag 4 juni 2001 @ 19:16:26 #45
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_969610
Grappig hoe iedere huis-, tuin en -keukenracist zo'n topic oppakt om uitspraken te doen als: "het land uit", "immigranten" en "wijs die Marokkanen aan en ik sla ze in elkaar" (<-van de Frontpage).

Voordat je stomme dingen typt moet je je een ding even afvragen: alle 'rasechte Ariërs' doen dat nooit he... Die doen allemaal welzijnswerk en bidden netjes voor het slapengaan. Ik hoor ook nooit iemand zeggen: "Stelletje kutblanken, allemaal het land uit." Oeps.. daar blijkt maar weer even hoe stom het is als je generaliseert. En rot alsjeblieft op met "zo zijn de cijfers" en "ik discrimineer niet, zo zijn de feiten" want NIEMAND die zoiets post heeft er ook maar enige onderbouwing van bijvoorbeeld het CBS bij, dus waar anders dan op je eigen fantasie baseer je dit? Omdat het vaak in het nieuws is? Selectieve waarneming en Oostindische doof/blindheid. Ik word onderhand echt goed van dat soort ondoordachte posts.

Ow en wat betreft die eikels in die trein: ik zou er in ieder geval een paar goed hard onder de kloten geschopt hebben Castreren is beter dan genezen. Waarschijnlijk had dat stelletje schijnheilige sufferds dan ook geen poot uitgestoken als ik vervolgens in elkaar geramd zou worden, maar ik heb er graag een paar blauwe plekken voor over om zo'n meisje van zo'n traumatische ervaring te verlossen.

pi_969635
quote:
Op maandag 04 juni 2001 19:16 schreef Jethro het volgende:
`Ow en wat betreft die eikels in die trein: ik zou er in ieder geval een paar goed hard onder de kloten geschopt hebben Castreren is beter dan genezen. Waarschijnlijk had dat stelletje schijnheilige sufferds dan ook geen poot uitgestoken als ik vervolgens in elkaar geramd zou worden, maar ik heb er graag een paar blauwe plekken voor over om zo'n meisje van zo'n traumatische ervaring te verlossen.
Ik heb gelezen dat veel marokkaanse jongens nogal een anale obsessie hebben, dus misschien was jij dan zelf ook wel aan hun lusten ten prooi gevallen.

Wittgenstein
  maandag 4 juni 2001 @ 19:27:42 #47
3767 Herald
Come get some
pi_969659
quote:
Op maandag 04 juni 2001 16:27 schreef Xenia het volgende:
daarom moet je altijd specifiek zijn
niet "help" roepen, maar specifiek iemand aanwijzen. "Help, he jij daar met die c-cup en wit t-shirt, help me". Dan kijkt iedereen die persoon aan en kan die het niet meer maken om je niet te helpen als je verzuipt.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 4 juni 2001 @ 19:31:44 #48
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_969676
quote:
Op maandag 04 juni 2001 19:27 schreef Herald het volgende:

[..]

daarom moet je altijd specifiek zijn
niet "help" roepen, maar specifiek iemand aanwijzen. "Help, he jij daar met die c-cup en wit t-shirt, help me". Dan kijkt iedereen die persoon aan en kan die het niet meer maken om je niet te helpen als je verzuipt.

dat moet ik onthouden
  maandag 4 juni 2001 @ 19:32:04 #49
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_969680
quote:
Voordat je stomme dingen typt moet je je een ding even afvragen: alle 'rasechte Ariërs' doen dat nooit he... Die doen allemaal welzijnswerk en bidden netjes voor het slapengaan. Ik hoor ook nooit iemand zeggen: "Stelletje kutblanken, allemaal het land uit." Oeps.. daar blijkt maar weer even hoe stom het is als je generaliseert. En rot alsjeblieft op met "zo zijn de cijfers" en "ik discrimineer niet, zo zijn de feiten" want NIEMAND die zoiets post heeft er ook maar enige onderbouwing van bijvoorbeeld het CBS bij, dus waar anders dan op je eigen fantasie baseer je dit? Omdat het vaak in het nieuws is? Selectieve waarneming en Oostindische doof/blindheid. Ik word onderhand echt goed van dat soort ondoordachte posts.
Owjee, daar hebben we de ontkenner.

Face it dan. Het percentage allochtone gevangeniszitters is enorm hoger dan het percentage allochtonen in de samenleving. Turken en marokanen plegen gemiddeld 3x zoveel misdaden als Nederlanders, Surinamers en Antillianen nog meer (lees de Elsevier erop na, niks fantasie).

Autochtonen begaan natuurlijk ook walgelijke misdaden, maar allochtonen zijn gemiddeld aanzienlijk crimineler dan Nederlanders. Als je dat niet erkent, sluit je je ogen voor de feiten...

Down[br]Under
  maandag 4 juni 2001 @ 19:33:11 #50
8369 speknek
Another day another slay
pi_969686
quote:
Ik hoor ook nooit iemand zeggen: "Stelletje kutblanken, allemaal het land uit."
Je hebt zeker niet op een zwarte school gezeten.

Maar je hebt gelijk hoor, mensen die zeggen kut Marokkanen zijn bevooroordeelde racisten. Het waren namelijk waarschijnlijk Algerijnen.

Oeps ik word cynisch.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')