abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2001 @ 15:22:00 #1
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_968302
Van de FP, http://www.fokzine.net/news.fok?id=7696
quote:
Verkrachting in bomvolle trein
Gepost door Chris (MrBig) - maandag 4 juni 2001 @ 12:11 - Bron: bn/de stem
eikhol had ons via de newssubmit het volgende te melden:

In Frankrijk is een 21-jarige studente uit Duinkerken op klaarlichte dag in een bomvolle trein verkracht door vier jongeren. Op het moment van de verkrachting bevonden zich zeker tweehonderd reizigers in de regionale trein die van Duinkerken naar Lille reed.

Van de reizigers heeft niemand een hand uitgestoken, niemand heeft aan de noodrem getrokken, niemand heeft met een mobiele telefoon de politie proberen te waarschuwen. De conducteur zei 'niets bijzonders' te hebben gezien.

Het drama heeft zich afgespeeld op 24 mei in de namiddag maar is pas nu in de openbaarheid gekomen omdat de politie twee van de vier daders inmiddels heeft gearresteerd. Het slachtoffer herkende hen van foto's die haar werden voorgelegd. Twee van de daders, 14 en 16 jaar, bleken al eerder met de politie in aanraking te zijn geweest vanwege seksuele intimidatie.

De jonge vrouw, studente Engels aan de universiteit in Lille, had op de bewuste dag haar ouders in Duinkerken bezocht. In het rijtuig hield zich ook een groep jongeren op, afkomstig uit een immigrantenwijk in Lille. De knapen waren naar het strand geweest en vielen van het begin af aan reizigers lastig. Het slachtoffer moest het het meest ontgelden.

Aanvankelijk 'beperkten' de daders zich tot het maken van obscene opmerkingen maar toen de studente aanstalten maakte naar een andere wagon te vertrekken, werd ze met broekriemen vastgebonden en geheel uitgekleed. Twee van de vier verkrachtten haar. De nachtmerrie duurde een half uur. Toen de trein het station van Lille binnenreed stapten de daders uit alsof er niets was gebeurd. Hun voorbeeld werd gevolgd door de medereizigers.

Volledig overstuur belde het slachtoffer haar ouders die op hun beurt de politie inlichtten. De twee verkrachters zijn inmiddels voorgeleid aan de kinderrechter. De andere twee zijn op vrije voeten gesteld omdat de studente nog geen getuigen heeft kunnen vinden die kunnen beamen dat ze medeplichtig zijn geweest aan de collectieve verkrachting.

Sjezus

Ik zou daar een mooie uitdaging in gezien hebben, "hoe bereik ik maximale verbouwing van een allochtone verkrachtersklotekop in 10 seconden?".

Echt diep triest dat die ongewenste pubertjes dit zomaar kunnen doen... Kom op, met een hele treincoupe, ter plekke lynchen die eikels.

Down[br]Under
pi_968308
Waarom doet dan niemand iets
pi_968313
Ja ik vind het ook zo stom, als je dat ziet dan haal je toch minstens iemand of bel je de politie!!
  maandag 4 juni 2001 @ 15:25:01 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_968328
Hmm en ze waren niet bewapend?
Ik had inderdaad zeker de politie gebeld!

(moet ik er wel aan denken even m'n beltegoed op te laden)

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 4 juni 2001 @ 15:26:33 #5
1358 Xhorder
He's back...
pi_968334
Echt een schokkend bericht.
Is iedereen tegenwoordig zo bang om voor lul te staan tegenover onbekenden dat ze niks durfen te doen? Ik vind het maar een enge ontwikkeling. Geen mens die een poot uitsteekt om haar te helpen en gewoon doen alsof ze niks zien. Echt belachelijk..
... na vijf jaar
pi_968337
niet te geloven. Dat niemand iets gedaan heeft, ik kan er gewoon niet bij.
pi_968341
Kunnen die reizigers dan ook niet vervolgd worden?
pi_968345
* BlackAngel is helemaal perplex

Lynchen idd...

niemand sterft aan liefde...
pi_968373
quote:
Op maandag 04 juni 2001 15:27 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Kunnen die reizigers dan ook niet vervolgd worden?
Is het niet verplicht om tenminste de politie te bellen of zoiets?

Ze moesten zich de ogen uit hun kop schamen idd.

maandag 4 juni 2001 @ 15:33:55 #10
331 Merel
Be here now.
pi_968390
Gatverdamme, word helemaal misselijk en krijg zo'n vies gevoel als ik dit lees!!

Jakkes, die mensen moesten zich rotschamen en ik hoop dat ze zich de rest van hun leven dooschuldig zullen voelen.

En hoe moet die studente zich wel niet voelen? M'n hele vertouwen in de mensheid zou in 1 klap verdwenen zijn. Gatver!

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 4 juni 2001 @ 15:36:57 #11
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_968415
van die gasten moeten in het openbaar hun lul worden afgesneden..klootzakken!
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  maandag 4 juni 2001 @ 15:38:09 #12
2860 ALTER-EGO
Otherstyle
pi_968421
Schokkend inderdaad, zo'n bericht over zo'n gruwelijke geweldpleging waarbij niemand een hulpende hand uitsteekt naar het slachtoffer. Onbegrijpelijk dat in een volle trein zoiets kan gebeuren.
Freestyle
pi_968424
Ik ga over mijn nek hiervan.

Ik kan maar niet begrijpen dat niemand dan ook maar iets heeft ondernomen om dat meisje te helpen.
Dat niemand aan de noodrem heeft getrokken of de politie gebeld heeft!?

#geen
  maandag 4 juni 2001 @ 15:42:41 #14
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_968446
Wat mij betreft mogen degenen die lekker toekeken naar het schouwspel zonder een vinger uit te steken ook vervolgd worden jah. Ronduit afschuwelijk dat je zo egoistisch bent "waarom zou ik er moeite voor doen, ik heb er toch geen last van"
Down[br]Under
  maandag 4 juni 2001 @ 15:45:09 #15
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_968461
-edit- Nevermind

op die gasten.

De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
  maandag 4 juni 2001 @ 15:47:56 #16
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_968485
quote:
Op maandag 04 juni 2001 15:45 schreef Dagootje het volgende:
Je vergeet de afkomst van deze 'mensen' te vermelden.
quote:
het rijtuig hield zich ook een groep jongeren op, afkomstig uit een immigrantenwijk in Lille
Da's de subtiele manier van de 'betere' media om allochtone afkomst te melden.
Down[br]Under
  maandag 4 juni 2001 @ 15:51:04 #17
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_968505
quote:
Op maandag 04 juni 2001 15:47 schreef MacBeth het volgende:
Da's de subtiele manier van de 'betere' media om allochtone afkomst te melden.
Ja, precies, niet dat ik het niet wist ofzo.. je kan het in 99 v/d 100 gevallen raden.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
  maandag 4 juni 2001 @ 15:51:53 #18
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_968513
quote:
Op maandag 04 juni 2001 15:42 schreef MacBeth het volgende:
Wat mij betreft mogen degenen die lekker toekeken naar het schouwspel zonder een vinger uit te steken ook vervolgd worden jah. Ronduit afschuwelijk dat je zo egoistisch bent "waarom zou ik er moeite voor doen, ik heb er toch geen last van"
helemaal gelijk..
idioten dat het zijn.. ik zou echt zwaar alarm slaan..hele trein bijelkaar schreeuwen en gezorgd hebben dat ze de rest van hun leven impotent zouden zijn...

kan hier echt super slecht tegen..

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  maandag 4 juni 2001 @ 15:52:35 #19
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_968516
pi_968524
jeetje wat walgelijk dat niemand ook maar een poot uitsteekt .
By the way ik vind het in zo'n topic totaal irrelevant of ze allochtoon zijn , het gaat er om dat zoiets gebeurd in een bomvolle trein en niemand geen poot uitsteekt om dat meisje ook maar te helpen .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_968527
:
If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_968532
quote:
Op maandag 04 juni 2001 15:53 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
By the way ik vind het in zo'n topic totaal irrelevant of ze allochtoon zijn , het gaat er om dat zoiets gebeurd in een bomvolle trein en niemand geen poot uitsteekt om dat meisje ook maar te helpen .
Andere discussie-alert.
Wittgenstein
  maandag 4 juni 2001 @ 15:55:32 #23
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_968538
quote:
precies!
het is een walgelijke actie
maar ik vind uitspraken als 99 van de 100 keer is het een allochtoon ook misselijk
pi_968539
quote:
Das waar, maar dat er bij vermeld wordt dat ze uit een immigrantenwijk kwamen is de bevestiging die iedereen er bij wil zien.
If you reincarnate, I will have to shoot you again
  maandag 4 juni 2001 @ 15:55:52 #25
6167 WarriorNL
Life is short
pi_968540
WALGELIJK!!!!!
Dit soort lieden mogen wat mij betreft ter plekke geruimd worden.
Mijn maag draait zich om bij dit soort berichten.
Had nou werkelijk waar niemand even kunnen bellen met zijn/haar mobieltje? Dat is wel het minste wat er gedaan had kunnen worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')