Om duidelijk te stellen waar we het over hebben: Links de nieuwe AH-luier (met paarse smileys), rechts de oude (gekleurde zonnetjes, bootjes en huisjes):

De elasticiteit van de nieuwe plakstrip gedemonstreerd door mijn assistent:

En tot slot: links de oude luier, rechts de nieuwe. De oude plakstrip plakt inderdaad, de nieuwe dondert onherroepelijk op de vloer. Alleen een kind dat gemaakt is van klittenband kan nog aan deze plakstrip blijven plakken:

I rest my case...
quote:Het is Ahold
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:11 schreef phileine het volgende:
*verhaaltje*
Ter informatie
quote:Wat kosten ze nu dan?
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:12 schreef babyfeet het volgende:
ik vind ze ook veel beter als de oude luiers van de AH
en nu nog goedkoper ook 2 vliegen in een dus..
quote:vrdmm, nou kan ik het niet meer verbeteren
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:33 schreef Bikkelmannetje het volgende:[..]
Het is Ahold
Ter informatie
quote:Ik heb nu ook Lidl, maar de Maxi+ wordt Christan toch echt te klein heb ik gemerkt
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:26 schreef Leah het volgende:
Freek banjert door het leven in luiers van de lidl. Hij klaagt nog niet
9,99 euri per pak.
quote:Hij wil niet
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:30 schreef Leah het volgende:
Op de pot met het kind dan, Rewimo
Als ik een stapeltje beneden heb liggen voor Jennifer en Esther kan ik ze alleen van elkaar onderscheiden door ze in de lengte en de breedte te vergelijken
Nu dus maar weer verschillende merken, de luiers van Super de boer zijn ook echt super!!
quote:Dan zit er niets anders op dan hem in de lidlluiers te proppen totdat ie daar genoeg van heeft
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:34 schreef Rewimo het volgende:[..]
Trix staat al weken stof te vangen op de wc...
quote:Dat werkte hier inderdaad perfect!! Er zit alleen een maar aan, iedereen moest van René horen dat mijn centen voor luiers op waren
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:39 schreef Leah het volgende:[..]
Ik weet nog dat Moussy op een gegeven moment tegen René gezegd heeft dat de luiers op waren, en de centjes ook. Voila.... een zindelijk kind.
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Psssst Rewimo, ik wil je 1 tip geven voor ik me terugtrek uit dit niet voor mij bedoelde topic: katoenen luiers!
Ik geef hem nog even de tijd, maar het is wel een idee inderdaad
quote:9.95 dus toch wel bijna 3 euro goedkoper
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:48 schreef moussy het volgende:[..]
Wat kosten ze nu dan?
phileine, excuses voor het in twijfel trekken van jouw aanbeveling. misschien moeten we de AHL toch nog een kansje geven. maar daar wacht ik toch maar even mee tot de oude 'nieuwe' voorraad verkocht is. tot die tijd zijn Kruidvat-luiers mijn favoriet. ![]()
enneh... mooie foto's!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |