quote:Eh...geen bullshit. Hij trapt misschien tegen een zeer been, maar het is zeker geen bullshit. Daarom trap ik misschien ook tegen een zeer been als ik twijfel aan een burnout.
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:13 schreef SunChaser het volgende:[..]
Bullshit. Dit komt overal voor, in elke laag van de maatschappij.
quote:Vind je het niet een heel klein beetje onzin om te roepen: had je maar een vak moeten leren, dan was dat niet gebeurd?
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:[..]
Eh...geen bullshit. Hij trapt misschien tegen een zeer been, maar het is zeker geen bullshit. Daarom trap ik misschien ook tegen een zeer been als ik twijfel aan een burnout.
het enige feit is dat Danny ZELF aangeeft erdoorheen te zitten, meer en minder weten we niet.
Steun betuigen? Prima, ga je gang .
Iets anders? Doe dat lekker ergens anders dan op ZIJN eigen forum ok?
Verder offtopic geneuzel zal niet eens meer ge-edit worden als het aan mij ligt.
quote:Mensen die hebben gestudeerd, al is het 15 jaar, hebben zulke problemen van kutbazen ook. Dus stellen dat iemand een vak had moeten leren is gewoon onzin.
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:[..]
Eh...geen bullshit.
quote:Aha. Wat moeten we dan met die column of dit soort topics ??? Waar is dan die reply knop voor ???
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:26 schreef HeatWave het volgende:
Je bent er niet bij, je kent de situatie niet en je hebt ook nog eens geen recht van spreken.
Mafketel.
quote:Toch in mindere mate denk ik, want voor een hogere functie is het moeilijker een geschikte vervanger te vinden.
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:26 schreef SunChaser het volgende:[..]
Mensen die hebben gestudeerd, al is het 15 jaar, hebben zulke problemen van kutbazen ook.
quote:Punt 1. Een vak leren is nooit onzin!
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:26 schreef SunChaser het volgende:[..]
Mensen die hebben gestudeerd, al is het 15 jaar, hebben zulke problemen van kutbazen ook. Dus stellen dat iemand een vak had moeten leren is gewoon onzin.
Maar zoals ik al eerder zei: hoe het beestje ook heet, zonder plezier naar je werk gaan is nooit leuk.
quote:je mag best je mening geven, maar omdat je geen flauw idee hebt hoe het echt zit heeft het geen nut om maar blindelings te blaten dat JIJ het wel ff beter weet dan Danny zelf.
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:29 schreef Furby het volgende:[..]
Aha. Wat moeten we dan met die column of dit soort topics ??? Waar is dan die reply knop voor ???
Mafketel.
Dat bedoel ik, flame-konijn.
[Dit bericht is gewijzigd door StrayDog op 28-10-2003 19:33]
quote:Je mag best wel zeggen dat er aan elke zaak 2 kanten kleven, en dat zal ik dit geval ook zo zijn. Ander verplaats je het ff naar R&P, kan iedereen een
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:31 schreef HeatWave het volgende:[..]
je mag best je mening geven, maar omdat je geen flauw idee hebt hoe het echt zit heeft het geen nut om maar blindelings te blaten dat JIJ het wel ff beter weet dan Danny zelf.
Dat bedoel ik, flame-konijn.
Igg, kop op Danny.
Sterkte in ieder geval
quote:Dat is misschien ook zo. Alleen dit is een "beterschap etc" topic, dus is het offtopic om geen beterschap te wensen
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:33 schreef gelly het volgende:[..]
Je mag best wel zeggen dat er aan elke zaak 2 kanten kleven, en dat zal ik dit geval ook zo zijn. Ander verplaats je het ff naar R&P, kan iedereen een
als reactie geven.
Igg, kop op Danny.
Zo goed?
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:26 schreef HeatWave het volgende:
het enige feit is dat Danny ZELF aangeeft erdoorheen te zitten, meer en minder weten we niet.
quote:Hij schrijft een complete column, sommige stellen vragen en dan zijn WIJ het flame konijn ? Schrijf dan duidelijker of NIET. (let op , je HOEFD het niet als column neer te zetten voor knuffelen ga je maar naar R&P)
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:31 schreef HeatWave het volgende:maar omdat je geen flauw idee hebt hoe het echt zit
Wel wens ik hem beterschap en het beste toe natuurlijk.
quote:En Knorreke natuurlijk
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:35 schreef Furby het volgende:Wel wens ik hem beterschap en het beste toe natuurlijk.
sterkte, kale knakker ;-)
en denk idd. eens na over die suggesties in de trant van 'begin voor jezelf'... als je filialen en populaire websites weet op te zetten, je lijkt 't in je te hebben
quote:Zeg ik dat dan? Ik zeg dat het onzin is dat je stelt dat Danny geen heibel had gehad als hij een vak had geleerd.
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:[..]
Punt 1. Een vak leren is nooit onzin!
Toch sterkte uiteraard.
Misschien moet je gewoon een bedrijfje voor jezelf beginnen.
Je zou denken dat even vrij nemen nu niet kan, gevoelsmatig, want weer een reden om je te naaien, maar volgens mij is dat wel heel belangrijk nu.
Ik ga je geen burnout aanlullen, maar neem jezelf hierin ajb wel serieus voor het erger wordt, okee?
Doe op je werk wat je moet doen en laat het daar verder bij, de verhoudingen zijn toch al compleet verstoord en voor een bedrijf dat jou zo te grazen neemt hoef je jezelf niet nog verder in de shit te werken.
En dat eigen bedrijfje klinkt, als ik jou een beetje ken, helemaal zo slecht nog niet.
Sterkte, Danny.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |