abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14627353
quote:
Op donderdag 13 november 2003 23:36 schreef Spindizzy het volgende:
Matt Damon: "[...] and i'm in a long term relationship"
Jack: "Oh yeah? What's his name?"
Matt Damon: "Ben"

Ik hou wel van mensen met zelfspot

Ik zit niet in die showwereld maar iets met Ben affleck??
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  vrijdag 14 november 2003 @ 11:22:40 #102
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_14627358
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 11:22 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Die zijn beste vriendjes .
  vrijdag 14 november 2003 @ 11:23:26 #103
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_14627379
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 11:22 schreef Hakkert het volgende:

[..]

En er gaan al jarenlang geruchten dat Ben en Matt een verhouding met elkaar hebben...
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_14627438
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 11:22 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Die zijn beste vriendjes .

quote:
Op vrijdag 14 november 2003 11:23 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

En er gaan al jarenlang geruchten dat Ben en Matt een verhouding met elkaar hebben...

Proest Dan was tie zeker leuk!
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_14653898
Verdomme!! ik heb het gister gemist omdat ik vertraging had met de trein doordat even 2 jongelui niet oplette bij een spoorweg overgang. tussen roermond en sittard . had over een reis van 2 uur , 5 uur over gedaan.!! Als het meezat zat ik pcies om 21:30 voor de buis

Was ie leuk de 2 afleveringen???

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zaterdag 15 november 2003 @ 13:45:49 #106
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_14654780
Karen klopt op de deur bij Will en Grace: ''Is there anybody hom..ooo''
  zaterdag 15 november 2003 @ 13:48:41 #107
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_14654838
Ze waren beide geniaal.
  zaterdag 15 november 2003 @ 14:34:40 #108
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_14655689
Ze hebben wel vaker van die geniepige verwijzingen naar collega-acteurs. Will: 'like Heather Graham is a serious actress'...hehe.
  zaterdag 15 november 2003 @ 17:58:36 #109
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_14659782
Ik heb hem gisteren gemist . Vergeten op te nemen.

Weet iemand of ze om 19:30 na de laatste aflevering doorgaan met het nieuwe seizoen (dat dus vrijdag komt)?

There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_14660650
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 17:58 schreef mamamiep het volgende:
Ik heb hem gisteren gemist . Vergeten op te nemen.

Weet iemand of ze om 19:30 na de laatste aflevering doorgaan met het nieuwe seizoen (dat dus vrijdag komt)?

De afleveringen van vrijdagavond zijn niet van het nieuwe seizoen (wat NET5 ons wel wil doen geloven) maar, net als de afleveringen van 19:30 van seizoen 4.

Kijk maar hier: http://www.durfee.net/will/. Hier kan je ook alle scripts vinden. Leuk om es een keertje na te lezen ofzo

pi_14664043
Volgens mij gooit net 5 ze door elkaar...... Want die volgorde die op die prachtige site staat klopt niet ivm NL. KLote zooi.

Kan iemand zeggen welke afleveringen er vrijdag te zien waren?

Wel een top site zeg. Echt alles staat erop...op die WAVjes lig ik soms echt in een scheur.

pi_14665323
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 21:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Volgens mij gooit net 5 ze door elkaar...... Want die volgorde die op die prachtige site staat klopt niet ivm NL. KLote zooi.
Tja, what's new
quote:
Kan iemand zeggen welke afleveringen er vrijdag te zien waren?

Wel een top site zeg. Echt alles staat erop...op die WAVjes lig ik soms echt in een scheur.

Goed he.

Afgelopen donderdag heeft NET5 aflevering 4.15 uitgezonden. Gisteren 9:30 weet ik niet, die heb ik ook gemist maar om 21:30 aflevering 4.23

zondag 16 november 2003 @ 20:14:40 #113
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_14682944
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 18:32 schreef GaF het volgende:

[..]

Kijk maar hier: http://www.durfee.net/will/. Hier kan je ook alle scripts vinden. Leuk om es een keertje na te lezen ofzo

Wat een goeie site zeg!

Heb meteen het script kunnen vinden van mijn favo Will & Grace scene.

quote:
"To Serve and Disinfect"
Episode #2.07
Original Airdate 11/23/1999
SCENE IV: Grace's Office

(GRACE is watching a video on the VCR.)

KAREN'S VOICE [ON VIDEOTAPE]: This room is a pigsty, and you're a dirty pig boy.

MAN'S VOICE [ON VIDEOTAPE]: But, mommy--

KAREN'S VOICE [ON VIDEOTAPE]: Don't "mommy" me! Here's what happens to dirty pig boys. [SMACK!]

[GRACE GASPS]

KAREN: [ENTERING] Oh! Sorry I'm late. Oh, god, that sounded insincere. I'm late. Ha ha ha! Honey, what's going on? What's happening? What's with the TV?

GRACE: Oh, I'm watching what I would call... the feel-good movie of my life.

KAREN: Did you rent Pretty Woman again? Come on. Give it up, honey. The only thing you two have in common is horse teeth and bad taste in men. Ha ha ha ha!

GRACE: Ha ha ha.

[KAREN PULLS OUT HER COMPACT AND BEGINS TO APPLY. GRACE PRESSES PLAY ON THE VCR.]

KAREN'S VOICE [ON VIDEOTAPE]: You're a filthy little piggy! [SMACK!]

KAREN: Wha--! [KAREN BLOWS HER FACE POWDER ALL OVER]

GRACE: Karen... something you want to tell me?

KAREN: That's not me.

KAREN'S VOICE [ON VIDEOTAPE]: What's going on, honey? What's happening? Why aren't you licking that floor?

KAREN: Oh, all right! It is me! But it's not what you think!

GRACE: Really? 'Cause I think it's you in a maid's uniform, whipping some old guy's ass! [HOLDS UP THE VIDEO BOX] Am I wrong?

KAREN: Come on. It's just a little fetish film. [GRABS THE VIDEO BOX] Oh, my god. How did this thing get into circulation? [BEAT] Oh, my god. [DROPS THE BOX] This is the end of me. I don't think I can go on. [KAREN BEGINS TO CRAWL OUT THE WINDOW.]

GRACE: Karen, what are you doing?

KAREN: No, don't stop me!

GRACE: Karen, don't be ridiculous!

KAREN: [KAREN PULLS A BOTTLE OF VODKA OFF THE WINDOW LEDGE] There we go. Nice and cold. [KAREN DUMPS GRACE'S PENCIL GLASS AND POURS HERSELF A DRINK] Oh, boy.

GRACE: Just one question.

KAREN: Yeah.

GRACE: Is dirty little pig boy the other white meat? Come on, spill it.

KAREN: Well, I was just out of college. I was broke. It's the oldest story in the world. Boy meets girl, boy wants girl to do dominatrix film, girl says, "naked?" Boy says, "yeah." Girl says, "forget it." Boy says, "ok, then just wear this rubber dress and beat the old guy with a scrub brush." Girl says, "how hard?"

GRACE: Yes, that is an old story.

KAREN: No, no, no, no. You don't take that tone with me, no. It's enough that I'm gonna be the laughingstock of Manhattan, but now to have you throwing this in my face and laughing at me like that? No. That's it. I'm outta here.

GRACE: Oh, Karen, come on. I was just making a joke.

KAREN: Oh, yeah? Well, I have a little joke for you. Knock knock. I'm not there. [KAREN EXITS]

pi_14686008
Nare acie van NET5 om het om 21:30 uit te zenden, dan is Third Watch ook bezig, en dat vind ik toch iets beter
pi_14722213
Dit was die van gister
En het mooiste stukje vond ik wel

[KAREN BEGINS DIGGING THROUGH HER PURSE.]

JACK: Whatcha looking for?

KAREN: A wet nap. I want to clean off the feted, reeking after-touch of the common man.

[KAREN PULLS A FIVE DOLLAR BILL OUT OF HER PURSE.]

KAREN: A five? what the hell is this doing in there?

Echt top....

pi_14726717
Deze komt vandaag
Woensdag
Vrijdag 21:30

En donderdag beginnen ze weer met Dharma and Greg!!!

dinsdag 18 november 2003 @ 13:07:38 #117
16976 Fling
Fan o' man
pi_14726940
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 12:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:

NEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJ

Maar die late uitzending blijft toch nog wel even? Please say yes?

Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_14728149
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 13:07 schreef Fling het volgende:

[..]

NEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJ

Maar die late uitzending blijft toch nog wel even? Please say yes?

Ja, die gaat gewoon door! Is ze geraden ook!
pi_14728190
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 12:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Deze komt vandaag
Woensdag
Vrijdag 21:30

Zo erg is Dharma & Greg niet, ondanks dat de humor veel minder is dan die in Will & Grace, en de personages zijn ook iets minder, alhoewel ik vind dat Greg wel wat weg heeft van Will (met als grootste verschil: de geaardheid ).
[url=http://www.martini.com/disclaimer.aspx#]M a r t i n i[/url] [b]. . .[/b]
pi_14728232
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 13:51 schreef _Wicked_Neo_ het volgende:

[..]

Zo erg is Dharma & Greg niet, ondanks dat de humor veel minder is dan die in Will & Grace, en de personages zijn ook iets minder, alhoewel ik vind dat Greg wel wat weg heeft van Will (met als grootste verschil: de geaardheid ).

Ik vind het helemaal niks. heb het een keer gekeken en vond er geen drol aan. De humor en de karakters zijn veel leuker bij Will and Grace.

Tis natuurlijk altijd een mening

-edit- spelfout

[Dit bericht is gewijzigd door Boy_Snakeye op 18-11-2003 13:58]

pi_14728352
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 13:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niks. heb het een keer gekeken en vond er geen drol aan. De humeur en de karakters zijn veel leuker bij Will and Grace.

Tis natuurlijk altijd een mening

Je moet er even aan wennen, was je dan meteen verkocht toen je W&G voor het eerst zag?
pi_14728465
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 13:57 schreef _Wicked_Neo_ het volgende:

[..]

Je moet er even aan wennen, was je dan meteen verkocht toen je W&G voor het eerst zag?

jazeker! Duurde wel even dat ik door had hoe de situatie nou was. Will is homo en heeft niet met Grace met wie die wel samenwoont. enz enz.
Maar het is door die Karen gekomen. Dat stemmetje (tekenfilm van de chipmunks: ALVIN , simon, theodore). En die houding. Was gewoon echt top. Sprak me enorm aan. Ben toen maar gaan volgen.

Kheb D&G 2 keer gekeken uit verveling, maar nee....kan me daar niet in vinden

dinsdag 18 november 2003 @ 14:03:44 #123
16976 Fling
Fan o' man
pi_14728545
D&G vind ik inderdaad ook niet leuk, ik begrijp ook niet waarom die serie in de VS al zoveel seizoenen draait.
De eerste aflevering van Will&Grace zag ik op een hotelkamer in LA en ik was binnen enkele minuten verkocht.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_14728722
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 14:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

jazeker! Duurde wel even dat ik door had hoe de situatie nou was. Will is homo en heeft niet met Grace met wie die wel samenwoont. enz enz.
Maar het is door die Karen gekomen. Dat stemmetje (tekenfilm van de chipmunks: ALVIN , simon, theodore). En die houding. Was gewoon echt top. Sprak me enorm aan. Ben toen maar gaan volgen.

Kheb D&G 2 keer gekeken uit verveling, maar nee....kan me daar niet in vinden

Jazeker, ik vind sowieso dat Karen en Jack een eigen serie verdienen Vaak vind ik ze grappiger dan Will en Grace zelf.

Wat D&G betreft, ik wilde ze gewoon verdedigen, omdat de meeste zich altijd zo negatief erover uitlaten, terwijl de serie nu ook weer niet zo slecht is Toch zonde dat W&G voor D&G plaats moet maken

pi_14728850
Vind het jammer dat ze gewoon niet bij Seizoen 1 weer beginnen. Die heb ik dus niet gezien.

Wat ik wel ga doen is echt die dvd's sparen/kopen. 17,99 per stuk. met 6 afleveringen ofzo.....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')