quote:Ze hebben W&G verplaatst naar de dinsdagavond. De aflevering die voor vandaag in de gids stond/staat is afgelopen dinsdag uitgezonden.
Op vrijdag 16 januari 2004 21:36 schreef m021 het volgende:
Was dit nou? Waarom hebben ze Will&Grace vervangen door 'Filthy Rich Daddy Girls'?![]()
quote:Kl*te Net5!
Op vrijdag 16 januari 2004 21:42 schreef WheeleE het volgende:
Ze hebben W&G verplaatst naar de dinsdagavond. De aflevering die voor vandaag in de gids stond/staat is afgelopen dinsdag uitgezonden.
En ik kan dinsdags niet eens, en aan opnemen van series doe ik niet (tenzij het ER is, of een heel goede KRO Detective).
quote:Jack ruleert!!! *Jack 2000*
Op woensdag 14 januari 2004 15:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[afbeelding]
[JACK HAS SET UP A SMALL TABLE WITH TWO CHAIRS OUTSIDE HIS APARTMENT. THERE'S A RADIO ON THE TABLE PLAYING MUSIC. HE IS SITTING AT THE TABLE WITH A BIG COFFEE MUG.]GRACE: What are you doing?
JACK: Well, you know, I like to dine al fresco, so I opened up a little café... "Jacques'."
[JACK TAKES A SIP OF HIS DRINK.]
JACK: Mmm. "Cimanin."
For the first time ever, the complete FIRST SEASON of Will & Grace on DVD!
--------
Ben ik blij dat ik die "gisteren" heb besteld ![]()
En over dat stukkie, prachtig in de lift.. pam pam
quote:waar kun je die bestellen dan?
Op zaterdag 17 januari 2004 00:16 schreef furanku het volgende:
YES...For the first time ever, the complete FIRST SEASON of Will & Grace on DVD!
--------
Ben ik blij dat ik die "gisteren" heb besteld
En over dat stukkie, prachtig in de lift.. pam pam
quote:Ze hebben het vorige week zelf aangegeven, dus het is je eigen schuld.
Op vrijdag 16 januari 2004 22:12 schreef sammielovesgreg het volgende:
Kut! Mijn moeder heeft het opgenomen zodat we het straks gezellig samen kunnen kijken... niet dus!
Net 5Daar zijn we weer lekker mee... naja, voor volgende week dan maar onthouden.
quote:Nee hoor. Ze zeiden het inderdaad, maar toen keek ik in de gids en zag het gewoon op vrijdag staan. Dus ik dacht: oh, ze hebben zeker per ongeluk een oud geluidsfragment uitgezonden. Want ze zeiden: volgende week nieuwe afleveringen op dinsdag. De nieuwe afleveringen waren immers al bezig, dus alles duidde op een vergissing.
Op zondag 18 januari 2004 00:24 schreef RedGuy het volgende:
Ze hebben het vorige week zelf aangegeven, dus het is je eigen schuld.
quote:Dat werkt dus niet, vooral niet als je een andere instelling hebt. Ikzelf heb het bijvoorbeeld zo ingesteld dat elk topic op 1 pagina past.
Op zaterdag 17 januari 2004 13:57 schreef furanku het volgende:
Zoek even op pagina 8.
quote:hier dus:
Op zondag 18 januari 2004 12:11 schreef m021 het volgende:Dat werkt dus niet, vooral niet als je een andere instelling hebt. Ikzelf heb het bijvoorbeeld zo ingesteld dat elk topic op 1 pagina past.
quote:
http://www.DVDpacific.comen met verzendkosten naar nederland kost hij 30 euro en een paar centen. (regio 1 en dus geen nederlandse subs)
En dat van Net5 is gewoon een naaistreek. Hou je aan de TV gids en anders niet. Ik ga niet heel de dag naar Net5 kijken voor een Will and Grace aankondiging...
Boardroom and a Parked Place
Mr. Stein, de lang afwezige partner van Will, komt onverwachts opdagen om de zaak weer in handen te nemen. Ondertussen heeft Karen problemen met zichzelf: ze is vervreemd van Stan en woont in een limousine.
quote:Wat snap je er nou niet aan dan? Zij kondigden op de laatste vrijdag-aflevering duidelijk aan dat het "voortaan op dinsdag om 21.30u" zou zijn.
Op dinsdag 20 januari 2004 21:39 schreef Aventura het volgende:
Wat erg! Ht is gewoon wel op net 5 nu. Wat een ballenzender.
quote:Het is wel verwarrend natuurlijk dat er in de gidsen gewoon nog staat dat het op vrijdag komt...
Op dinsdag 20 januari 2004 22:07 schreef IntelliEye het volgende:
Wat snap je er nou niet aan dan? Zij kondigden op de laatste vrijdag-aflevering duidelijk aan dat het "voortaan op dinsdag om 21.30u" zou zijn.
Ik vond die directeur ofzow op Will's kantoor wel grappig
Deed me denken aan Willy Wonka van Willy Wonka and the cocolate factory (1971)
quote:Nou, die ene aankondiging heb ik dan toevallig gemist, en ik ga meestal toch uit van mijn TV-gids, zoals denk ik de meeste mensen wel. En het is niet zo dat het vanaf deze week was, ik zie net dat het vorige week ook al opdinsdag werd uitgezonden!
Op dinsdag 20 januari 2004 22:07 schreef IntelliEye het volgende:[..]
Wat snap je er nou niet aan dan? Zij kondigden op de laatste vrijdag-aflevering duidelijk aan dat het "voortaan op dinsdag om 21.30u" zou zijn.
quote:Des te meer reden om aan te nemen dat het vanavond dus ook gewoon te zien zou zijn.
Op dinsdag 20 januari 2004 22:29 schreef Aventura het volgende:
En het is niet zo dat het vanaf deze week was, ik zie net dat het vorige week ook al opdinsdag werd uitgezonden!
quote:Ja, goed punt. Maar het blijft dom van RTL 5 om zo'n klasse A-serie zoberoerd aan te kondigen. Verliezen ze kijkers mee.
Op dinsdag 20 januari 2004 22:40 schreef Zapper het volgende:[..]
Des te meer reden om aan te nemen dat het vanavond dus ook gewoon te zien zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |