abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14199504
ik ben m'n verzameling clips aan het uitbreiden en nu kwam m'n vriend met een clip aan en ik weet niet meer van wie het is

het begint met een jongen met dreads die een walkman ofzo vind. met dat ding kan ie mensen vooruit en achteruit spoelen en op pauze zetten.. dan gaat ie lopen en dan komt ie allemaal mensen met koptelefoons op tegen die aan het dansen zijn.. die gaat ie dus allemaal op pauze etc zetten.. wat ik me nog heel erg goed herinner zijn drie vrouwen met rood-witte kleren combinaties aan..

uiteindelijk gaat ie ergens via een trap naar beneden en komt ie in een grote ruimte waar de groep waarvan het nummer is aan het spelen is.. en wordt dat ding weer van em afgepakt

dinsdag 28 oktober 2003 @ 15:37:14 #2
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_14199523
Bomfunk MC's - Freestyler
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 15:37:26 #3
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_14199529
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:36 schreef freaky-me het volgende:
ik ben m'n verzameling clips aan het uitbreiden en nu kwam m'n vriend met een clip aan en ik weet niet meer van wie het is

het begint met een jongen met dreads die een walkman ofzo vind. met dat ding kan ie mensen vooruit en achteruit spoelen en op pauze zetten.. dan gaat ie lopen en dan komt ie allemaal mensen met koptelefoons op tegen die aan het dansen zijn.. die gaat ie dus allemaal op pauze etc zetten.. wat ik me nog heel erg goed herinner zijn drie vrouwen met rood-witte kleren combinaties aan..

uiteindelijk gaat ie ergens via een trap naar beneden en komt ie in een grote ruimte waar de groep waarvan het nummer is aan het spelen is.. en wordt dat ding weer van em afgepakt

Bonfunk MC's - "freestyler"
Ontzettend kutnummer.
En de volgende keer in het centrale topic graag.
Dag.
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
pi_14199538
Bomfunk Mc's - Freestyler

ik weet alleen niet of ik het goed gespeld heb

Where I'll go, what I'll become or who I am or what I'll be I'll never know
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 15:38:12 #5
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_14199554
edit

oja lekker laat

pi_14199632
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:37 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:

Bonfunk MC's - "freestyler"
Ontzettend kutnummer.
En de volgende keer in het centrale topic graag.
Dag.

Ontzettende zeikerd.. in het centrale topic duurt het te lang voordat je eindlijk es antwoord krijgt op je vraag.. nu hebben de mods ook weer wat te doen

ennuh... iedereen bedankt voor de titel!!

slotje!

dinsdag 28 oktober 2003 @ 15:51:02 #7
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_14199938
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:41 schreef freaky-me het volgende:
Ontzettende zeikerd.. in het centrale topic duurt het te lang voordat je eindlijk es antwoord krijgt op je vraag.. nu hebben de mods ook weer wat te doen
Ban voor deze sukkel.
pi_14200221
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:41 schreef freaky-me het volgende:

[..]

ennuh... iedereen bedankt voor de titel!!

slotje!

Die hebben wel wat beters te doen, dan voor mensen die niet even op een antwoord willen wachten en een topic openen, maar wel weten dat het centraal hoort op commando slotjes te zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')