het begint met een jongen met dreads die een walkman ofzo vind. met dat ding kan ie mensen vooruit en achteruit spoelen en op pauze zetten.. dan gaat ie lopen en dan komt ie allemaal mensen met koptelefoons op tegen die aan het dansen zijn.. die gaat ie dus allemaal op pauze etc zetten.. wat ik me nog heel erg goed herinner zijn drie vrouwen met rood-witte kleren combinaties aan..
uiteindelijk gaat ie ergens via een trap naar beneden en komt ie in een grote ruimte waar de groep waarvan het nummer is aan het spelen is.. en wordt dat ding weer van em afgepakt
quote:Bonfunk MC's - "freestyler"
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:36 schreef freaky-me het volgende:
ik ben m'n verzameling clips aan het uitbreiden en nu kwam m'n vriend met een clip aan en ik weet niet meer van wie het ishet begint met een jongen met dreads die een walkman ofzo vind. met dat ding kan ie mensen vooruit en achteruit spoelen en op pauze zetten.. dan gaat ie lopen en dan komt ie allemaal mensen met koptelefoons op tegen die aan het dansen zijn.. die gaat ie dus allemaal op pauze etc zetten.. wat ik me nog heel erg goed herinner zijn drie vrouwen met rood-witte kleren combinaties aan..
uiteindelijk gaat ie ergens via een trap naar beneden en komt ie in een grote ruimte waar de groep waarvan het nummer is aan het spelen is.. en wordt dat ding weer van em afgepakt
ik weet alleen niet of ik het goed gespeld heb
quote:Ontzettende zeikerd.. in het centrale topic duurt het te lang voordat je eindlijk es antwoord krijgt op je vraag.. nu hebben de mods ook weer wat te doen
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:37 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:Bonfunk MC's - "freestyler"
Ontzettend kutnummer.
En de volgende keer in het centrale topic graag.
Dag.
ennuh... iedereen bedankt voor de titel!!
slotje!
quote:Ban voor deze sukkel.
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:41 schreef freaky-me het volgende:
Ontzettende zeikerd.. in het centrale topic duurt het te lang voordat je eindlijk es antwoord krijgt op je vraag.. nu hebben de mods ook weer wat te doen
quote:Die hebben wel wat beters te doen, dan voor mensen die niet even op een antwoord willen wachten en een topic openen, maar wel weten dat het centraal hoort op commando slotjes te zetten.
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:41 schreef freaky-me het volgende:[..]
Ontzettende zeikerd.. in het centrale topic duurt het te lang voordat je eindlijk es antwoord krijgt op je vraag.. nu hebben de mods ook weer wat te doen
ennuh... iedereen bedankt voor de titel!!
slotje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |