quote:die was in november 1999, maar ik kan er nog steeds woest om worden, omdat het gewoon S-U-P-E-R was daar. Ik keek ff op hun website en toen zag ik dat huis weer...
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:21 schreef Cybart het volgende:[..]
waneer is de house warming party
Ik krijg 'Mamma is boos' neigingen en krijg altijd weer zin om met een tank erheen te rijden en dan de kant van dat pand op te draaien en dan schieten...
quote:wacht ik pak mijn camera
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:24 schreef Waxxer het volgende:[..]
die was in november 1999, maar ik kan er nog steeds woest om worden, omdat het gewoon S-U-P-E-R was daar. Ik keek ff op hun website en toen zag ik dat huis weer...
Ik krijg 'Mamma is boos' neigingen en krijg altijd weer zin om met een tank erheen te rijden en dan de kant van dat pand op te draaien en dan schieten...
quote:ze is echt lief
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:23 schreef Cybart het volgende:[..]
ik voel een shop-a-holic-attack bij jer aankomen
quote:Ik ook.
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:29 schreef Cybart het volgende:
*ben richting bed*
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:25 schreef Cybart het volgende:[..]
wacht ik pak mijn camera
Nou dat gaat dan echt een spektakel worden WEG Sylvio Ekkel
quote:Jamaar eerst stukje JP1 afkijken, dus zal wel dromen over grommende T-Rexen
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:39 schreef Waxxer het volgende:
Welterusten Engeltje en Bart!Slaap lekker en droom zacht!
quote:De Gayos Taurus Rex?
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:42 schreef Ang3l het volgende:[..]
Jamaar eerst stukje JP1 afkijken, dus zal wel dromen over grommende T-Rexen
Geen nachtmerries krijgen hoor!!
quote:Ook goeiemorgen, ja
Op woensdag 29 oktober 2003 00:57 schreef raptorix het volgende:
Goede morgens
quote:Roept u maar... Koffie zwart, met melk, melk en suiker, espresso (in alle varianten), wiener melange, choco koffie, capuccino... etc etc...
Op woensdag 29 oktober 2003 09:26 schreef DennisMoore het volgende:
'k Zou bijna vragen of er al koffie is, maar dat zou wel erg voorspelbaar zijn.
quote:Zooo, juffrouw Sunjammer. Promotie?
Op woensdag 29 oktober 2003 09:48 schreef Sunjammer het volgende:Roept u maar... Koffie zwart, met melk, melk en suiker, espresso (in alle varianten), wiener melange, choco koffie, capuccino... etc etc...
quote:Hahaha... ik werk niet bij Hertog
Op woensdag 29 oktober 2003 09:52 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Zooo, juffrouw Sunjammer. Promotie?
Vanochtend ga ik thee halen, zegt het management: O, de AOP moet in het systeem.
O... tot wanneer de tijd? 30 Nov! Ooooow lukt wel.
O nee, voor 30 OKTOBER, sorry! Uhm.... da's MORGEN!!!!!!!!!!!!! Dus vandaag moet ik dat alles doen...
en de maandaflsuiting is begonnen, moet er ook ff tussendoor
EN vanaaf komen schoonbroer en vriendin eten...... BAH!
Heel gedoe met koken en 2 voorgerechten en hoofdgang en toetje en...BLAH!
EN tis echt een ADHD Kamp joch, die broer van Tim
Weird .
quote:*LOL* Mental Picture
Op woensdag 29 oktober 2003 10:46 schreef DennisMoore het volgende:Weird
.
quote:Lekker is dat met de winter op komst
Op woensdag 29 oktober 2003 10:46 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, de ouwe CV-ketel hier springt niet aan als ie te koud is geworden 's nachts (ook al staat de thermostaat dan op 15 graden). Nu heb ik 'm even vijf minuten verwarmd met een föhn, en daardoor springt ie nu weer aan.Weird
.
Goedemorgen .
quote:Als het je lukt om nu alles op tijd af te krijgen in korte tijd, weet het management dat ze de volgende keer weer zo 'strak' kunnen plannen.
Op woensdag 29 oktober 2003 10:29 schreef Ang3l het volgende:
Heb het echt teringdruk.Vanochtend ga ik thee halen, zegt het management: O, de AOP moet in het systeem.
O... tot wanneer de tijd? 30 Nov! Ooooow lukt wel.
O nee, voor 30 OKTOBER, sorry! Uhm.... da's MORGEN!!!!!!!!!!!!! Dus vandaag moet ik dat alles doen...
en de maandaflsuiting is begonnen, moet er ook ff tussendoor
quote:Je zwager met vriendin, aha. En die eisen een uitgebreide maaltijd ofzo? Pan macaroni niet goed genoeg?
EN vanaaf komen schoonbroer en vriendin eten...... BAH!
Heel gedoe met koken en 2 voorgerechten en hoofdgang en toetje en...BLAH!
quote:Voer 'm schuimpjes en spekjes, suiker en kleurstoffen... gaat ie leuk stuiteren
EN tis echt een ADHD Kamp joch, die broer van Tim
quote:Mja, vorige winter had ie er ook al af en toe last van. Kwestie van de ruimte even opwarmen met de oven in de keuken op volle sterkte, of met een elektriek kachelke. Of de printplaat (?) zelf met een föhn, merk ik nu.
Op woensdag 29 oktober 2003 10:49 schreef Mexoryl het volgende:Lekker is dat met de winter op komst
.
quote:Ik denk dat Ang3l zich te goed voelt voor macaronie
Op woensdag 29 oktober 2003 10:51 schreef DennisMoore het volgende:
Je zwager met vriendin, aha. En die eisen een uitgebreide maaltijd ofzo? Pan macaroni niet goed genoeg?
quote:Hmm.. webcam?
Voer 'm schuimpjes en spekjes, suiker en kleurstoffen... gaat ie leuk stuiteren.
quote:Dus eigenlijk bewust treuzelen zeg je?
Op woensdag 29 oktober 2003 10:51 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Als het je lukt om nu alles op tijd af te krijgen in korte tijd, weet het management dat ze de volgende keer weer zo 'strak' kunnen plannen.
.
[..]
quote:Nee is nog een bedankje omdat we dankzij hem de boerderij hebben gekregen en omdat ie veel heeft geholpen met de verbouwing. Dus het is soep, en dan carpaccio op een bedje van veldsla, en dan oma's runderlapjes met gebakken tomaat en notenrijst (ofzoiets) en als toetje ijs met chocoladesaus!
Je zwager met vriendin, aha. En die eisen een uitgebreide maaltijd ofzo? Pan macaroni niet goed genoeg?
[..]
(Tim kookt. Bij mij zou het zijn: Tomatencremesoep, aardappelpuree uit pak, witte bonen in tomatensaus en knakworstjes, en ben & jerry's na )
quote:Hij is net zou oud als ik... dan stuiteren we nog erger tegen elkaar op
Voer 'm schuimpjes en spekjes, suiker en kleurstoffen... gaat ie leuk stuiteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |