quote:Prijzen zijn nog niet bekend, wel die van Belgie waar die op 9 april optreed, en daar kost een kaartje tussen de 47 en 52 euro.
Eric Clapton toch weer naar Ahoy'DELFT (ANP) - Gitaarvirtuoos en zanger Eric Clapton geeft op 11 april een concert in Ahoy' Rotterdam. Het is dan drie jaar geleden dat de 58-jarige Brit voor in het laatst in deze zaal optrad.
Tijdens het concert van drie jaar gelden vertelde hij het publiek dat dat voor het laatst was, omdat hij niet weer aan een nieuwe wereldtoernee zou beginnen. Nu blijkt dat hij de verleiding toch niet kan weerstaan.
In november en december geeft hij een reeks van zestien concerten in Japan. In het voorjaar van 2004 heeft het Europese deel van de toernee plaats en dat deel brengt hem ook naar Rotterdam. De voorverkoop voor het Rotterdamse optreden begint zaterdag.
quote:Welkom op aarde
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:57 schreef hyperfuzz het volgende:
Abnormaal die prijs...
quote:...en toch denk ik dat die man de Ahoy wel vol krijgt (volgens 538 Ahoy dan)
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:57 schreef hyperfuzz het volgende:
Abnormaal die prijs...
Zo'n artiest!
quote:Dat denk ik ook wel
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:00 schreef Zuip het volgende:
...en toch denk ik dat die man de Ahoy wel vol krijgt (volgens 538 Ahoy dan)Zo'n artiest!
quote:Wanneer start de voorverkoop?
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:52 schreef calvobbes het volgende:
Van het ANP:
[..]Prijzen zijn nog niet bekend, wel die van Belgie waar die op 9 april optreed, en daar kost een kaartje tussen de 47 en 52 euro.
quote:Volgens het ANP artikel a.s. zaterdag. En dat zal dan wel om 10:00 zijn
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:45 schreef Eisselstijn het volgende:Wanneer start de voorverkoop?
¤ 48,- / ¤ 43,- / ¤ 38,- / ¤ 35,- excl. servicekosten volgens de Ahoy' site.
Wil dolgraag Clapton live zien en horen, maar Ahoy vind ik niet echt een top-zaal (erg afhankelijk van waar je zit) en bovendien wou ik het wat rustiger aan doen met m'n geld...
lastig, lastig...
En die staat ook al genoemd in de lijst van ticketservice! Dus als de voorverkoop voor het eerste concert heel snel gaat, dan zal er waarschijnlijk wel een tweede concerft volgen
FOUT: In deze voorstelling kan niet gereserveerd worden
edit: het lijkt me trouwens wel dat het snel genoeg uitverkocht is, de kaartjes zijn 3 uur te koop geweest (ticketservice had storing).
wanneer gaat zoiets dan meestal in de verkoop, een 2e concert?
[Dit bericht is gewijzigd door DeF2K op 01-11-2003 18:20]
quote:Weet je ook waar hij optreedt in België?
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:52 schreef calvobbes het volgende:
Van het ANP:
[..]Prijzen zijn nog niet bekend, wel die van Belgie waar die op 9 april optreed, en daar kost een kaartje tussen de 47 en 52 euro.
quote:In het Sportpaleis, Antwerpen
Op zaterdag 1 november 2003 18:36 schreef Frederic het volgende:Weet je ook waar hij optreedt in België?
quote:heel verschillend. Maar meestal toch wel dezelfde dag als het heel snel gaat. Verbaasd me dat het 2de concert nu nog niet in de verkoop is.
Op zaterdag 1 november 2003 18:13 schreef DeF2K het volgende:wanneer gaat zoiets dan meestal in de verkoop, een 2e concert?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |