quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:46 schreef Dolfijn het volgende:[..]
Een vriendin van mij heeft 2 moeders.
Ze kan het met allebei evengoed vinden, en heeft een geweldige thuissituatie!
Ook is ze hartstikke trots op allebei... op ouderavonden staat ze erop dat ze er allebei zijn, zodat ze kennis kunnen maken met alle ouders..
En zo hoort hetEn wordt ze ermee gepest? Nee!
Dat ligt eraan hoe je je zelf opstelt..Iemand die te dik is, een bril draagt, een beugel heeft, stinkt, rare kleren heeft, niet mee durft te roken, niet durft te spijbelen, de beste van de klas is etcetera etcetera loopt ook kans om gepest te worden.
quote:Dan ga je er dus van uit dat homo's niet in staat zijn tot het opvoeden van kinderen?
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:44 schreef Magistic het volgende:[..]
Dat is natuurlijk een ander verhaal. Natuurlijk kan dat wel.
Maar homo's kunnen geen kinderen krijgen, dus waarom een kind in zo'n omgeving zetten terwijl hij ook kan opgroeien in een gezin met een vader EN een moeder.
quote:Dan wordt het dus tijd dat de maatschappij er maar eens mee om leert gaan
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:47 schreef Varr het volgende:
Ik denk dat er een groot verschil ligt tussen een meisje met 2 moeders, en een jongen met 2vaders. Ik denk niet dat het erg goed geaccepteerd wordt op school, en dat diegene er erg vaak geconfronteerd mee zal worden.
quote:Oh, dat verschil is er ook wel hoor!
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:47 schreef Varr het volgende:
Ik denk dat er een groot verschil ligt tussen een meisje met 2 moeders, en een jongen met 2vaders. Ik denk niet dat het erg goed geaccepteerd wordt op school, en dat diegene er erg vaak geconfronteerd mee zal worden.
Denk je dat die het makkelijker zullen hebben ..?
PS Stormlooptopic!
quote:Ik maak het homo's helemaal niet moeilijk hoor.
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:43 schreef L.Denninger het volgende:[..]
Ja, maar nu ga je cirkel-redeneren
Je maakt het moeilijker voor homo's omdat je zelf geen homo zou willen zijn omdat homo's het moeilijker hebben
En ik ging gewoon uit van wat ik om me heen zie. Je kan gewoon niet ontkennen dat homosexuelen het in de maatschappij vaak moeilijker hebben dan hetero's. Hoe vaak hoor je immers niet dingen als: "Oeh pas maar op voor hem, da's een homo..." Over hetero's worden dat soort dingen echt nooit gezegd.
quote:Maar dat heb ik ook met bejaarden en mensen van 350 kilo
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:01 schreef Svensson het volgende:[..]
Ik maak het homo's helemaal niet moeilijk hoor.
Ik behandel ze net als ieder ander mens, alleen kan ik er gewoon met m'n hoofd niet bij dat ze sexueel actief met elkaar zijn, that's all.
quote:Neuh, daar wordt van gezegd "pas maar op voor hem, hij is een eikel"
En ik ging gewoon uit van wat ik om me heen zie. Je kan gewoon niet ontkennen dat homosexuelen het in de maatschappij vaak moeilijker hebben dan hetero's. Hoe vaak hoor je immers niet dingen als: "Oeh pas maar op voor hem, da's een homo..." Over hetero's worden dat soort dingen echt nooit gezegd.
quote:Maar homosexualiteit heeft geen betrekking op die personen zelf. En alles op het biologische gooien is ook een vervelende biologische eigenschap van mensen
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:05 schreef welck het volgende:
Eventjes off-on topic:
Dat er bij heteroseksuele mannen/vrouwen weerstand bestaat tegen homoseksueel gedrag is ook voor een deel biologisch natuurlijk. Zodra een heteroseksuele man/vrouw homoseksueel gedrag ziet ontstaat er een ongemakkelijk gevoel of weerstand omdat het voor een hetero tegennatuurlijk gedrag is. Homoseksualiteit is trouwens allesbehalve aangeleerd;http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=33685
quote:Dat vind ik ook hoogst onsmakelijk, echter kan ik wel begrijpen dat die mensen elkaar sexueel aantrekkelijk vinden, iets wat ik van 2 mannen gewoon onmogelijk kan begrijpen. Dat bedoelde ik ermee te zeggen.
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:03 schreef L.Denninger het volgende:[..]
Maar dat heb ik ook met bejaarden en mensen van 350 kilo
quote:Dat heeft dan met de persoonlijkheid van die persoon te maken. Van homo's wordt het gezegd zonder dat ze ook maar iets van die persoon weten of hem ooit ontmoet te hebben. Gewoon puur om het feit dat ie homo is mogen ze 'm al niet. Da's toch een heel verschil hoor.
Neuh, daar wordt van gezegd "pas maar op voor hem, hij is een eikel"
Dat heeft dus meer te maken met intolerantie denk ik.
quote:Inderdaad vreselijk die vooroordelen en dat hypocriete gedoe.
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:47 schreef Dolfijn het volgende:
Vreselijk zeg, al die vooroordelen.
Weet je wat nog erger is?Mannen die erop kicken om 2 meiden te zien zoenen, maar andere kerels afzeiken omdat zij ook hetzelfde geslacht zoenen...
quote:Het voorbeeld dat jij aanhaalt heeft niks te maken met hypocriet gedrag. Het druist gewoon finaal tegen de natuur van een heterosexuele man in om 2 zoenende mannen opwindend te vinden.
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:16 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Inderdaad vreselijk die vooroordelen en dat hypocriete gedoe.
Laat mensen gewoon lekker in hun waarde, en reken ze niet af op hun geaardheid, huidskleur etc etc.
quote:Er zit een groot (grijs?) gebied tussen het opwindend vinden en er van walgen.
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:21 schreef Svensson het volgende:[..]
Het voorbeeld dat jij aanhaalt heeft niks te maken met hypocriet gedrag. Het druist gewoon finaal tegen de natuur van een heterosexuele man in om 2 zoenende mannen opwindend te vinden.
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:27 schreef Sjmiegel het volgende:[..]
Er zit een groot (grijs?) gebied tussen het opwindend vinden en er van walgen.
quote:Je bedoelt tussen niet opwindend vinden en ervan walgen. Is inderdaad nog steeds een groot gebied tussen, maar minder groot dan jij het doet ogen.
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:27 schreef Sjmiegel het volgende:[..]
Er zit een groot (grijs?) gebied tussen het opwindend vinden en er van walgen.
Maar goed, dan verander ik m'n stelling wel. Ik denk dat het voor hetero mannen volstrekt normaal is om te walgen van 2 zoenende mannen.
quote:Jij rakker!
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:55 schreef Svensson het volgende:[..]
Je bedoelt tussen niet opwindend vinden en ervan walgen. Is inderdaad nog steeds een groot gebied tussen, maar minder groot dan jij het doet ogen.
Maar goed, dan verander ik m'n stelling wel. Ik denk dat het voor hetero mannen volstrekt normaal is om te walgen van 2 zoenende mannen.
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:55 schreef Svensson het volgende:
Maar goed, dan verander ik m'n stelling wel. Ik denk dat het voor hetero bekrompen mannen volstrekt normaal is om te walgen van 2 zoenende mannen.
quote:Hihi!
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:56 schreef Ype het volgende:[..]
Jij rakker!
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:57 schreef Sjmiegel het volgende:[..]
quote:"walgen" ?
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:55 schreef Svensson het volgende:[..]
Je bedoelt tussen niet opwindend vinden en ervan walgen. Is inderdaad nog steeds een groot gebied tussen, maar minder groot dan jij het doet ogen.
Niemand verwacht ook van je dat je uit je dak gaat van blijdschap als je 2 homo's seks ziet hebben ![]()
Sjezus, ik zou jou ook geen seks willen zien hebben ![]()
Ik hoef niet zo nodig blote mannen te zien want ik hou niet zo van blote mannen.
Maar wat zal het mij m'n anus oxideren als iemand anders dat wel leuk vindt..?
quote:Tja...
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:01 schreef ZixS het volgende:
Ik ben hetero (voor zover ik weet... je weet maar nooit namelijk:P), en ik heb nog nooit met een man gezoend, maar zo verschrikkelijk lijkt het me ook weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |