kan deze in de faq's geplaatst worden?
quote:Zekers.
Op dinsdag 10 februari 2004 06:45 schreef pro_jeex het volgende:
[THEMA] Griekse Mythologiekan deze in de faq's geplaatst worden?
quote:Ik mis eigenlijk de openingspost in de FiPo
Op dinsdag 10 februari 2004 09:18 schreef Natalie het volgende:[..]
Zekers.
Dat had ik Dian-Wei gisteren reeds toegezegd
quote:Is gebeurd
Op dinsdag 10 februari 2004 17:02 schreef pyl het volgende:
Kan de titel van "Nederlandse helden in de Waffen SS" misschien worden aangepast? Zie mijn opmerkingen op de openingspagina van dat topic. Dank.
quote:Je bedoelt de korte inleiding over hoe het idee van een Thema-topic tot stand is gekomen?
Op dinsdag 10 februari 2004 15:12 schreef pro_jeex het volgende:Ik mis eigenlijk de openingspost in de FiPo
quote:De opsomming en een uitleg (ook voor anderen die een them topic willen openen.)
Op dinsdag 10 februari 2004 17:45 schreef Natalie het volgende:[..]
Je bedoelt de korte inleiding over hoe het idee van een Thema-topic tot stand is gekomen?
't Is natuurlijk geen 'harde eis' dat dit bij alle Thema-topics vermeld dient te worden. Hoewel het wel informatief is, is het aan de TS of hij/zij dit wil.
Wel zouden de andere Thema-topics even kunnen worden opgesomd.
Dat zal ik bij deze even doen.
quote:Alleen de eerste regel gaat over de tot stand koming, maar er staat in wat de bedoeling is etc. Het dikgedrukte. Tuurlijk is het geen harde eis, maar het voorkomt een hoop offtopic gedoe etc.
Nav een discussie in de feedback, was er uitgekomen dat C&H wel een nieuwe impuls kan gebruiken. Ik heb toen bedacht dat het leuk zou zijn om met een THEMA te komen.Een tijdsvak of periode in de gesschiedenis, waar je gebeurtenissen beschrijft vanuit verschillende partijen en perpectief. Ieder kan z'n aanvulling doen, je kunt over dingen discussieren, plaatjes etc etc. Het lijkt me geschikt om een THEMA is te beperken tot 255 reacties en dan door te gaan naar een nieuw THEMA en bij succes een vervolg te doen op het bestaande THEMA en bij wat minder succes al eerder een nieuw THEMA te openen en ze beide laten lopen. Je mag uiteraard het ook wijden aan een periode en dat koppelen aan een persoon.
Dit is slechts een kick off en weet ook niet of dit een blijvend iets iets is. Maar dit is mijn bijdrage om C&H een nieuw impuls te geven en de C&H liefhebbers hier te houden.
Opgelost?
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 18:48 schreef Natalie het volgende:
Als iemand per se offtopic wil, dan gebeurt het helaas toch wel.
Maar in ik snap je insteek.
Weet je, ik pas de tekst iets aan (hij is vanuit jou geschreven immers) en zet 'm er zelf even in de openingspost.
Voor Dian-Wei laat ik een berichtje achter.Opgelost?
quote:Dank je
Op dinsdag 10 februari 2004 17:34 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Is gebeurd
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 19:05 schreef pro_jeex het volgende:
Sorry Pro Jeex
quote:Je hoeft geen sorry te zeggen, leuk dat iemand anders ook eens een thema topic opent
Op dinsdag 10 februari 2004 22:50 schreef Dian-Wei het volgende:
Ik d8 al dat er rondom de thema reeksen bepaalde regels waren maar kon ze niet vinden. Daarom heb ik het Nathalie ook gevraagd op IRC voor ik begon met een thema topicSorry Pro Jeex
Natuurlijk mag iedereen een Thema-topic openen wanneer hij/zij wat wil. Graag zelfs
Tenzij er al eentje loopt die 't goed doet. En dat heeft Dian-Wei inderdaad ook duidelijk gevragd op IRC.
'Mag ik een thematopic openen, want 't andere doet 't niet zo best' Wat mij betreft mag er dan een andere geopend worden. Maar 'regels'?
We zouden er een stukje in de FAQ aan kunnen wijden, maar ik vraag me af of het dan gelezen wordt ![]()
Vecht 't maar ffies uit met z'n tweetjes, dan hoor ik 't wel
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 08:48 schreef Natalie het volgende:
Ik was eigenlijk ook niet op de hoogte van bepaalde 'regels'.Natuurlijk is een intro altijd top, maar tot nu toe hebben we nog niet te maken gehad met Thema=topics die meer dan 1 topic nodig hadden. Het leek me iets 'vanzelfsprekends' dat er een tweede topic geopend kon worden als het eerste een daverend succes was
Natuurlijk mag iedereen een Thema-topic openen wanneer hij/zij wat wil. Graag zelfs
Tenzij er al eentje loopt die 't goed doet. En dat heeft Dian-Wei inderdaad ook duidelijk gevragd op IRC.
'Mag ik een thematopic openen, want 't andere doet 't niet zo best' Wat mij betreft mag er dan een andere geopend worden. Maar 'regels'?We zouden er een stukje in de FAQ aan kunnen wijden, maar ik vraag me af of het dan gelezen wordt
Vecht 't maar ffies uit met z'n tweetjes, dan hoor ik 't wel
Ik ga gauw verder
quote:Daar haal ik niet uit dat jullie al weten wat jullie willen.
Op woensdag 11 februari 2004 09:01 schreef pro_jeex het volgende:
Als je de 2 posts hierboven had gelezen, had je gelezen dat we er reeds uitwaren.
Ik ga gauw verder
![]()
quote:waar heb je het over?
Op woensdag 11 februari 2004 09:41 schreef Natalie het volgende:[..]
Daar haal ik niet uit dat jullie al weten wat jullie willen.
Wel of geen intro-stukje en regels btw Thema-topics. Regels die ík iig niet nodig vind.
Bovendien was jij het die een intro miste in de eerste post. Zet ik die erin voor de duidelijkheid en dan is 't ineens toch niet erg nodig oid?
Als jij mijn stukje had gelezen dat had je dat óók geweten.
Laat maar hangen.
Maar zou wel ffies willen weten hoe en wat mbt die Thema-topics.
Wél of geen intro?
Wat mij betreft niet.
Wat vinden jullie?
quote:Yvonne er is niks aan de hand hoor
Op woensdag 11 februari 2004 09:46 schreef yvonne het volgende:
Zeg, nemen jullie alletwee eens een sterke kop koffie
quote:De intro die ik altijd plaats (al 3 topics) lang, blijf ik gewoon plaatsen, dat was de opzet, als die er volgens jou (jullie) niet in moet, dan halen jullie hem gewoon weg, iedereen blij.
Op woensdag 11 februari 2004 09:48 schreef Natalie het volgende:
Ik drink geen koffie.Is thee ook goed?
Maar zou wel ffies willen weten hoe en wat mbt die Thema-topics.
Wél of geen intro?
Wat mij betreft niet.Wat vinden jullie?
quote:Uhmm, nee, er is niets opgelost.
Op woensdag 11 februari 2004 09:52 schreef pro_jeex het volgende:Yvonne er is niks aan de hand hoor
Alles is opgelost en ik ben op het moment bezig met een uitgebreide post voor het het Thema topic over de griekse mythologie
Yvonne en ik hoeven btw geen introtekst met uitleg e.d. ![]()
-edit-
Ah, daar staat 't antwoordje ![]()
Mooi. Nu is ie duidelijk voor ons.
Dan laten we het inderdaad maar gewoon aan de TS over. Maar dan achteraf niet meer in FB komen en aangeven dat je een intro mist hoor
Lijkt me meer iets voor POL (jammer dan voor de TS die daar gebanned is).
quote:Je hebt gelijk. Dat hoort naar mijn idee ook in POL thuis.
Op donderdag 12 februari 2004 12:37 schreef Dagonet het volgende:
De gas-arbeiders en het Calimero-syndroomLijkt me meer iets voor POL (jammer dan voor de TS die daar gebanned is).
Voor de vriendelijke mod die geen problemen heeft om een topic wat op te schonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |