quote:Zou misschien dat oude topic weer open kunnen dan?? Dat de discussie vanaf het vasten-op-ijsland-gezeur gewist wordt (daar is nu een ander topic voor) en dat het oude topic gewoon informatief gebruikt kan worden voor de Ramadan??
Op maandag 3 november 2003 15:06 schreef yvonne het volgende:
Er is op heel FOK! geen ramadantopic meer open
quote:Hoi Christine,
Op dinsdag 4 november 2003 10:40 schreef Christine het volgende:Zou misschien dat oude topic weer open kunnen dan?? Dat de discussie vanaf het vasten-op-ijsland-gezeur gewist wordt (daar is nu een ander topic voor) en dat het oude topic gewoon informatief gebruikt kan worden voor de Ramadan??
Als we in het oude topic alle reacties mbt IJsland/Poolcirkel zouden verwijderen dan houdt dat in dat we bijna de helft van de reacties moeten deleten.
Zoals yvonne al aangaf zijn er op FOK! meerdere topics over de ramadan. 'k Denk niet dat het daarom niet nodig is om de oude te heropenen.
quote:Yvonne zei toch juist dat er geen ramadan topics meer open zijn
Op dinsdag 4 november 2003 10:59 schreef Natalie het volgende:
Zoals yvonne al aangaf zijn er op FOK! meerdere topics over de ramadan. 'k Denk niet dat het daarom niet nodig is om de oude te heropenen.
Ik vond de opzet van het oude topic iig heel erg goed (zeer informatief ook). Of is het veel werk om het halve topic te verwijderen?
quote:In mijn zinnetje miste het woordje en.
Op dinsdag 4 november 2003 11:05 schreef Christine het volgende:[..]
Yvonne zei toch juist dat er geen ramadan topics meer open zijn
Ik vond de opzet van het oude topic iig heel erg goed (zeer informatief ook). Of is het veel werk om het halve topic te verwijderen?
quote:Maar echt, voel je vrij om verder te posten in het Ijsland topic
Op dinsdag 4 november 2003 11:14 schreef Christine het volgende:
Aha, dat wist ik nietThanks anyway!
quote:Als ik een brandende vraag heb over de ramadan, zal ik dat doen
Op dinsdag 4 november 2003 11:17 schreef yvonne het volgende:
Maar echt, voel je vrij om verder te posten in het Ijsland topic
quote:Top!!!
Op dinsdag 4 november 2003 11:20 schreef Christine het volgende:[..]
Als ik een brandende vraag heb over de ramadan, zal ik dat doen
Leuk forum dit he
quote:Ja best wel
Op dinsdag 4 november 2003 11:21 schreef yvonne het volgende:
Top!!!Leuk forum dit he
Al moet ik toegeven dat ik dit forum tot op een maand geleden altijd uit mijn AT heb gehad, omdat "cultuur en historie vast een stoffig, duf en niet leuk subforum zou zijn"
ff Nog wat ramadan-linkjes:
[Centraal] De Ramadan is weer bezig - topic #5
Wat zijn jullie voornemens voor de ramadan?
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 11:29 schreef Christine het volgende:
Natalie kijk eens hier?
Even een kleine huishoudelijke mededeling van het mod-front ![]()
Nav een korte discussie in het Jodendom topic in verband met het gebruik van woorden zoals 'kankeren' e.d. zouden wij de users willen verzoeken om dit soort uitlatingen zoveel mogelijk te vermijden.
Ondanks dat het een werkwoord is, heeft het een dermate slechte bijklank dat we 't niet echt op z'n plaats vinden op ons forumpje. ![]()
Natalie & yvonne
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:18 schreef PAKO het volgende:
Hij wil horen dat de Islam de veroorzaker van al het kwaad op deze planeet is en dat Allah zonder hoofdletter geschreven moet worden (allah) en dat er veel overeenkomsten zijn tussen de Koran en Mein Kampf en dat het atheisme de waarheid is
quote:Open dan AUB je eigen topic
Op donderdag 6 november 2003 20:40 schreef Akkersloot het volgende:
In een topic zijn juist wat onjuistheden geplaatst. Ik hoop dat ik er op mocht reageren. Jammer voor de TS dat wel.
Je moet alleen wel rekening houden dat in een boeiende discussies ht van de ene kant naar de andere kant kan gaan
quote:je weet maar nooit met Akkersloot die zich af en toe laat verschijnen...
Op donderdag 6 november 2003 20:53 schreef yvonne het volgende:
Je moet alleen wel rekening houden dat in een boeiende discussies ht van de ene kant naar de andere kant kan gaan
quote:Als jij en akkersloot nou eens fijn een topic openen waar je elkaar met Koran verzen om de oren mept, is dat wat?
Op donderdag 6 november 2003 20:59 schreef Youssef het volgende:[..]
je weet maar nooit met Akkersloot die zich af en toe laat verschijnen...
quote:Mag Akkersloot doen
Op donderdag 6 november 2003 21:01 schreef yvonne het volgende:[..]
Als jij en akkersloot nou eens fijn een topic openen waar je elkaar met Koran verzen om de oren mept, is dat wat?
Moet ie alleen niet doen wanneer ik er niet ben, heb vaak geen zin om al die nutteloze berichtjes ertussen in te lezen...
quote:Doel van die discussie is dan om aan te tonen dat de koran toch een vriendelijk boek is. Maar wie onderstaande koran vers als signature voert zal dat heus niet als mensvriendelijk zien. Het gaat immers over de ongelovigen/ondankbaren.
Op donderdag 6 november 2003 21:01 schreef yvonne het volgende:
Als jij en akkersloot nou eens fijn een topic openen waar je elkaar met Koran verzen om de oren mept, is dat wat?
Signature Youssef: 56. Wij zullen hen telkens, wanneer hun huiden zijn verbrand, andere huiden er voor in de plaats geven; opdat zij de straf ten volle zullen ondergaan. Waarlijk, Allah is Almachtig, Alwijs. (Qor'aan 4. An-Nisa
quote:Misschien is dat het doel van jouw discussies, maar niet van mijn topic.
Op donderdag 6 november 2003 21:12 schreef Akkersloot het volgende:
Doel van die discussie is dan om aan te tonen dat de koran toch een vriendelijk boek is.
Maar goed, zoals ik in het WFL-feedback topic al zei: waarom komt er geen wellus/nietus topic daarginds
quote:Ze kunnen ook gewoon MSN downloaden
Dank voor het opschonen, yvonne
quote:Ook in een ander topic van mij is die welkom
quote:En wanneer de ongelovigen in de Grote Beerput zijn gevallen zal Groot Varken ze telkens voorzien van nieuwe neuzen, op dat zij de straf ten volle zullen ondergaan. Waarlijk, Groot Varken is Almachtig, Alwijs.
Op donderdag 6 november 2003 21:12 schreef Akkersloot het volgende:
Signature Youssef: 56. Wij zullen hen telkens, wanneer hun huiden zijn verbrand, andere huiden er voor in de plaats geven; opdat zij de straf ten volle zullen ondergaan. Waarlijk, Allah is Almachtig, Alwijs. (Qor'aan 4. An-Nisa
(Je zou immers denken als ik in de Grote Beerput lig, ruik ik zo toch niets meer en blijf ik daarom maar ongelovig in Groot Varken)
[Dit bericht is gewijzigd door Akkersloot op 06-11-2003 21:36]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |