Wat kun je hier kwijt?
Bijna alles. Denk bijvoorbeeld aan:
- Vragen over dit forum
- Opmerkingen
- Klachten
- Alles mbt moderatie in C&H
- Complimentjes
Voor suggesties en nieuwe ideeën mbt het draagvlak van C&H is een speciaal topic geopend:
Brainstorm: wat zou je graag in C&H willen zien?
quote:Of Natalie,
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:44 schreef jinxedworld het volgende:
Yvonne,
Wat was de motivatie om het topic Typisch Joods? te sluiten?
Wat is, naar jouw idee, Yvonne's motivatie geweest om het voornoemde topic te sluiten?
Zoals bijvoorbeeld de Neus en het snelle handelen.
Wat maakt de Joden verder zo historisch?
Dat heeft niets met historie te maken edoch met generalisatie.
Als je een topic op deze manier al start kun je uitrekenen waar het topic heen gaat.
Open gerust een nieuw topic en kom met echte vergelijkingen aan die binnen dit forum passen.
quote:Nou nou nou Yvonne, het heeft dan wel niets met je Subforumpje te maken. Maar joden hebben toch bepaalde trekjes hoor, die niets met generalisatie te maken hebben... dat is gewoon zo!
Op zaterdag 1 november 2003 08:42 schreef yvonne het volgende:
Dat heeft niets met historie te maken edoch met generalisatie.
quote:Als je een topic wilt openen in C&H over bv duitsers, en je begint al met ze hebben dikke buiken en drinken bir kan ik er niets historisch aan verzinnen,
Op zaterdag 1 november 2003 08:44 schreef Youssef het volgende:[..]
Nou nou nou Yvonne, het heeft dan wel niets met je Subforumpje te maken. Maar joden hebben toch bepaalde trekjes hoor, die niets met generalisatie te maken hebben... dat is gewoon zo!
Je mag toch wel respecteren dat volgens mij de koran niet goddelijk is.
Als dat wel 't zo zou zijn geweest, dan had ik 'm natuurlijk laten staan
quote:Sure, maar 't topic gaat over de ramadan. Niet of jij de Koran wel of niet goddelijk vindt
Je mag toch wel respecteren dat volgens mij de koran niet goddelijk is.
quote:Bij Akkersloot gaat elk topic waar het woord Koran in voorkomt daarover, hoor.
Op zaterdag 1 november 2003 18:42 schreef Natalie het volgende:
Sure, maar 't topic gaat over de ramadan. Niet of jij de Koran wel of niet goddelijk vindt
quote:De "profeet" Mohammed
Op zaterdag 1 november 2003 19:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bij Akkersloot gaat elk topic waar het woord Koran in voorkomt daarover, hoor.
quote:gooi je hem dicht
Op zaterdag 1 november 2003 22:32 schreef Akkersloot het volgende:18:86 "Toen hij de ondergang der zon bereikte bevond hij dat hij onderging in een modderhoudende bron".
quote:Dat kan wel zo zijn, Youssef, maar dat topic was niet bedoeld om Akkersloot en zijn kijk op het geloof aan de kaak te stellen.
Op zaterdag 1 november 2003 22:38 schreef Youssef het volgende:
Aan de ene kant wel begrijpeleijk dat dit topic is gesloten, maar naar mijn idee was het toch best interessant discussiëren en eindelijk eens de leugens van Akkersloot opzij zetten.
quote:Akkersloot, het topic is niet gesloten ivm die opmerking. Hij is dicht omdat 't wel erg offtopic begon te gaan. En ik zag je poging om het weer op de rails te krijgen (goed dat je 't hebt geprobeerd) en vervolgens gaat 't weer mis.
Ik begrijp niet dat de topic over vragen over de ramadan dan toch weer gesloten is. Je had zelf de vraag gesteld waar in de koran staat over dat vasten tijdens de zomer daar aan de poolcirkels. Nu we op een ander punt over die volgens de koran platte aarde komen[...]
Ik blijf niet bezemen.
Voel je vrij om er een apart topic over te openen, maar houdt 't respectabel!
[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 01-11-2003 22:46]
quote:Ik zal 't morgen nog even met yvonne over het topic hebben. Maar hij blijft iig komende nacht nog even dicht.
Op zaterdag 1 november 2003 22:45 schreef Youssef het volgende:
Volgens mij zie jij hier iets compleet verkeerd hoor Natalie. Maargoed, ik ken je dan ook niet verder als mod.
quote:Het gaat mij alleen om het feit dat je denkt dat Akkersloot het topic op een goed spoor wilde zetten. Tuurlijk, met die uitspraak leek dat wel zo, maar ken je users hè.
Op zaterdag 1 november 2003 22:48 schreef Natalie het volgende:[..]
Ik morgen nog even met yvonne over het topic hebben. Maar hij blijft iig komende nacht nog even dicht.
quote:Indeed, en dat doe ik, Youssef, vandaar dat ik nu ff dicht blijft en dan zien we morgen wel verder
Op zaterdag 1 november 2003 22:49 schreef Youssef het volgende:Het gaat mij alleen om het feit dat je denkt dat Akkersloot het topic op een goed spoor wilde zetten. Tuurlijk, met die uitspraak leek dat wel zo, maar ken je users hè.
Tot morgen
Dat soort reacties zullen worden verwijderd.
quote:Wat mij betreft blijft het topic mooi dicht, FOK is ook eik niet een platvorm van Youssef en akkersloot alleen
Op zaterdag 1 november 2003 22:52 schreef Natalie het volgende:[..]
Indeed, en dat doe ik, Youssef, vandaar dat ik nu ff dicht blijft en dan zien we morgen wel verder
quote:Mag ik misschien nog antwoord op de vraag hoe het kan dat moslims tijdens de ramadan tussen ochtendschemering en zonsondergang niet mogen eten en drinken terwijl het bijvoorbeeld in Lapland zomers 5 weken achter elkaar licht is.
Op maandag 3 november 2003 13:39 schreef yvonne het volgende:
Wat mij betreft blijft het topic mooi dicht, FOK is ook eik niet een platvorm van Youssef en akkersloot alleen
quote:Ik vind de vraagstelling "begint amerika op nazi's te lijken" echt geen plaats waard bij Cultuur&Historie. Iets wat een hedendaags onderwerp is van een felle discussie hoort niet onder historie. Als of het op de nazi's gaan lijken van Amerika al een historisch feit is.
Op maandag 3 november 2003 17:53 schreef yvonne het volgende:
GC>>>>C&H
quote:Als je het topic verder doorleest, zie je dat het niet in GC, niet in OOG, niet in POL, maar in C&H zeker een goede kans verdiend.
Op maandag 3 november 2003 18:04 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Ik vind de vraagstelling "begint amerika op nazi's te lijken" echt geen plaats waard bij Cultuur&Historie. Iets wat een hedendaags onderwerp is van een felle discussie hoort niet onder historie. Als of het op de nazi's gaan lijken van Amerika al een historisch feit is.
quote:Eentje. Maar niet specifiek over de vraag Zijn er moslims of IJsland ? (midzomer ramadan).
Op maandag 3 november 2003 15:06 schreef yvonne het volgende:
Er is op heel FOK! geen ramadantopic meer open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |