abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14191763
Het Feedback-topic van Cultuur & Historie:

Wat kun je hier kwijt?
Bijna alles. Denk bijvoorbeeld aan:

- Vragen over dit forum
- Opmerkingen
- Klachten
- Alles mbt moderatie in C&H
- Complimentjes

Voor suggesties en nieuwe ideeën mbt het draagvlak van C&H is een speciaal topic geopend:
Brainstorm: wat zou je graag in C&H willen zien?

(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 19:44:06 #2
67559 jinxedworld
Fluffy Red Rabbit
pi_14284667
Yvonne,
Wat was de motivatie om het topic Typisch Joods? te sluiten?
Seeing is believing.. :) --- systeemspecs
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 20:21:29 #3
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_14285595
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:44 schreef jinxedworld het volgende:
Yvonne,
Wat was de motivatie om het topic Typisch Joods? te sluiten?
Of Natalie,

Wat is, naar jouw idee, Yvonne's motivatie geweest om het voornoemde topic te sluiten?

De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
  Admin zaterdag 1 november 2003 @ 08:42:42 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_14293359
De openingspost, kijk maar:

Zoals bijvoorbeeld de Neus en het snelle handelen.

Wat maakt de Joden verder zo historisch?

Dat heeft niets met historie te maken edoch met generalisatie.

Als je een topic op deze manier al start kun je uitrekenen waar het topic heen gaat.
Open gerust een nieuw topic en kom met echte vergelijkingen aan die binnen dit forum passen.

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_14293364
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 08:42 schreef yvonne het volgende:
Dat heeft niets met historie te maken edoch met generalisatie.
Nou nou nou Yvonne, het heeft dan wel niets met je Subforumpje te maken. Maar joden hebben toch bepaalde trekjes hoor, die niets met generalisatie te maken hebben... dat is gewoon zo!
  Admin zaterdag 1 november 2003 @ 08:48:40 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_14293370
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 08:44 schreef Youssef het volgende:

[..]

Nou nou nou Yvonne, het heeft dan wel niets met je Subforumpje te maken. Maar joden hebben toch bepaalde trekjes hoor, die niets met generalisatie te maken hebben... dat is gewoon zo!

Als je een topic wilt openen in C&H over bv duitsers, en je begint al met ze hebben dikke buiken en drinken bir kan ik er niets historisch aan verzinnen,
als je een topic opent over turken met als openingspost ze hebben grote snorren en stinken , kan ik er wederom niets historisch aan verzinnen.
Er is zat ruimte om een topic te openen, alleen gaat het op slot als het over generalisatie gaat, dan heeft het niets meer met C&H te maken.
Vandaar dat TS gerust een nieuw topic mag openen, met een duidelijke openingspost.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zaterdag 1 november 2003 @ 18:29:36 #7
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_14302625
Ik zie dat in de topic over de ramadan mijn post met "waarschijnlijk is de koran bedoeld voor een platte planeet" is verwijderd. Wat denk je. Volgens iedereen was in 610 toch de aarde plat. Nog sterker in 1979 heeft de hoogste geestelijk leider van Saoedi Arabie nog een fatwa uitgesproken tegen die mensen die beweren dat de aarde rond is.

Je mag toch wel respecteren dat volgens mij de koran niet goddelijk is.

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_14302873
Je reageerde op een quote die ik verwijderd had, Akkersloot. Als ik je entry (zonder de quote) had laten staan, dan zou het niet meer te begrijpen zijn.

Als dat wel 't zo zou zijn geweest, dan had ik 'm natuurlijk laten staan

quote:
Je mag toch wel respecteren dat volgens mij de koran niet goddelijk is.
Sure, maar 't topic gaat over de ramadan. Niet of jij de Koran wel of niet goddelijk vindt
  zaterdag 1 november 2003 @ 19:01:43 #9
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_14303356
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 18:42 schreef Natalie het volgende:
Sure, maar 't topic gaat over de ramadan. Niet of jij de Koran wel of niet goddelijk vindt
Bij Akkersloot gaat elk topic waar het woord Koran in voorkomt daarover, hoor.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 1 november 2003 @ 19:05:25 #10
60090 Akkersloot
pi_14303442
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 19:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bij Akkersloot gaat elk topic waar het woord Koran in voorkomt daarover, hoor.
De "profeet" Mohammed
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_14308932
Aan de ene kant wel begrijpeleijk dat dit topic is gesloten, maar naar mijn idee was het toch best interessant discussiëren en eindelijk eens de leugens van Akkersloot opzij zetten.
  zaterdag 1 november 2003 @ 22:38:30 #12
60090 Akkersloot
pi_14308935
Ik begrijp niet dat de topic over vragen over de ramadan dan toch weer gesloten is. Je had zelf de vraag gesteld waar in de koran staat over dat vasten tijdens de zomer daar aan de poolcirkels. Nu we op een ander punt over die volgens de koran platte aarde komen :
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 22:32 schreef Akkersloot het volgende:

18:86 "Toen hij de ondergang der zon bereikte bevond hij dat hij onderging in een modderhoudende bron".

gooi je hem dicht
  zaterdag 1 november 2003 @ 22:44:08 #13
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_14309049
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 22:38 schreef Youssef het volgende:
Aan de ene kant wel begrijpeleijk dat dit topic is gesloten, maar naar mijn idee was het toch best interessant discussiëren en eindelijk eens de leugens van Akkersloot opzij zetten.
Dat kan wel zo zijn, Youssef, maar dat topic was niet bedoeld om Akkersloot en zijn kijk op het geloof aan de kaak te stellen.
quote:
Ik begrijp niet dat de topic over vragen over de ramadan dan toch weer gesloten is. Je had zelf de vraag gesteld waar in de koran staat over dat vasten tijdens de zomer daar aan de poolcirkels. Nu we op een ander punt over die volgens de koran platte aarde komen[...]
Akkersloot, het topic is niet gesloten ivm die opmerking. Hij is dicht omdat 't wel erg offtopic begon te gaan. En ik zag je poging om het weer op de rails te krijgen (goed dat je 't hebt geprobeerd) en vervolgens gaat 't weer mis.

Ik blijf niet bezemen.

Voel je vrij om er een apart topic over te openen, maar houdt 't respectabel!

[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 01-11-2003 22:46]

pi_14309070
Volgens mij zie jij hier iets compleet verkeerd hoor Natalie. Maargoed, ik ken je dan ook niet verder als mod.
  zaterdag 1 november 2003 @ 22:48:15 #15
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_14309121
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 22:45 schreef Youssef het volgende:
Volgens mij zie jij hier iets compleet verkeerd hoor Natalie. Maargoed, ik ken je dan ook niet verder als mod.
Ik zal 't morgen nog even met yvonne over het topic hebben. Maar hij blijft iig komende nacht nog even dicht.
pi_14309154
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 22:48 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik morgen nog even met yvonne over het topic hebben. Maar hij blijft iig komende nacht nog even dicht.

Het gaat mij alleen om het feit dat je denkt dat Akkersloot het topic op een goed spoor wilde zetten. Tuurlijk, met die uitspraak leek dat wel zo, maar ken je users hè.
  zaterdag 1 november 2003 @ 22:52:48 #17
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_14309216
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 22:49 schreef Youssef het volgende:

Het gaat mij alleen om het feit dat je denkt dat Akkersloot het topic op een goed spoor wilde zetten. Tuurlijk, met die uitspraak leek dat wel zo, maar ken je users hè.

Indeed, en dat doe ik, Youssef, vandaar dat ik nu ff dicht blijft en dan zien we morgen wel verder
  zaterdag 1 november 2003 @ 22:57:54 #18
60090 Akkersloot
pi_14309316
De discussie ging dan wel over "ongelovigen brengen verderf" maar dan als gevolg van het feit dat in Qatar niet-ramadan vierders, volgens mij om die reden, met de nek werden aangekeken. Niet erg off-topic dus.

Tot morgen

zondag 2 november 2003 @ 09:22:23 #19
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_14314624
Feedback is niet bedoeld voor slowchat of voor het voeren van discussies die hier niet horen.

Dat soort reacties zullen worden verwijderd.

Admin maandag 3 november 2003 @ 13:39:25 #20
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_14343892
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 22:52 schreef Natalie het volgende:

[..]

Indeed, en dat doe ik, Youssef, vandaar dat ik nu ff dicht blijft en dan zien we morgen wel verder

Wat mij betreft blijft het topic mooi dicht, FOK is ook eik niet een platvorm van Youssef en akkersloot alleen

maandag 3 november 2003 @ 15:06:16 #21
60090 Akkersloot
pi_14346768
quote:
Op maandag 3 november 2003 13:39 schreef yvonne het volgende:
Wat mij betreft blijft het topic mooi dicht, FOK is ook eik niet een platvorm van Youssef en akkersloot alleen
Mag ik misschien nog antwoord op de vraag hoe het kan dat moslims tijdens de ramadan tussen ochtendschemering en zonsondergang niet mogen eten en drinken terwijl het bijvoorbeeld in Lapland zomers 5 weken achter elkaar licht is.
  Admin maandag 3 november 2003 @ 15:06:53 #22
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_14346792
Er is op heel FOK! geen ramadantopic meer open

maandag 3 november 2003 @ 18:04:01 #23
60090 Akkersloot
pi_14352442
quote:
Op maandag 3 november 2003 17:53 schreef yvonne het volgende:
GC>>>>C&H
Ik vind de vraagstelling "begint amerika op nazi's te lijken" echt geen plaats waard bij Cultuur&Historie. Iets wat een hedendaags onderwerp is van een felle discussie hoort niet onder historie. Als of het op de nazi's gaan lijken van Amerika al een historisch feit is.
  Admin maandag 3 november 2003 @ 18:22:36 #24
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_14352936
quote:
Op maandag 3 november 2003 18:04 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ik vind de vraagstelling "begint amerika op nazi's te lijken" echt geen plaats waard bij Cultuur&Historie. Iets wat een hedendaags onderwerp is van een felle discussie hoort niet onder historie. Als of het op de nazi's gaan lijken van Amerika al een historisch feit is.

Als je het topic verder doorleest, zie je dat het niet in GC, niet in OOG, niet in POL, maar in C&H zeker een goede kans verdiend.

maandag 3 november 2003 @ 19:29:08 #25
60090 Akkersloot
pi_14354805
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:06 schreef yvonne het volgende:
Er is op heel FOK! geen ramadantopic meer open
Eentje. Maar niet specifiek over de vraag Zijn er moslims of IJsland ? (midzomer ramadan).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')