quote:Ik heb precies hetzelfde
Op woensdag 29 oktober 2003 21:09 schreef Retarded het volgende:
Heb net het 1e level van Metroid Prime gespeeld.. ziet er wel mooi uit, maar volgens mij ben ik de enige die het maar een matig spel vind verder... controls zijn redelijk klote, maar daar kan ik wel aan wennen... Ik heb pas 1 level gespeeld, maar het 1e level heeft me iig niet gemotiveerd om verder te spelen...
Ik vind het onwijs mooi, sfeervol, geluid is erg mooi, effecten, alles. Alleen de controls zijn matig imho, en al dat scannen vind ik ook maar nix ![]()
Zelfde verhaal als met RE. Ik heb geen zin om uren te spelen om een beetje gewend te raken aan de controls
quote:zijn veel betere spellen dan MP, maar motivatie kwam bij mij ook wat later. Blijf het ook irritant vinden om dezelfde monsters weer te doden als je weer in een kamer komt waar je al geweest bent.
Op woensdag 29 oktober 2003 21:09 schreef Retarded het volgende:
Heb net het 1e level van Metroid Prime gespeeld.. ziet er wel mooi uit, maar volgens mij ben ik de enige die het maar een matig spel vind verder... controls zijn redelijk klote, maar daar kan ik wel aan wennen... Ik heb pas 1 level gespeeld, maar het 1e level heeft me iig niet gemotiveerd om verder te spelen...
quote:Is bij mij ook zo, nog geen last meegehad iig
Op woensdag 29 oktober 2003 20:13 schreef Retarded het volgende:[..]
ja... 251 blocks... het kaartje wat contact maakt met de cube zit een beetje los..
de controls van RE waren in het begin wel flink irritant maar dat wende al vrij snel
quote:Jawel. Mijn neefje heeft een 3rd party big motha fokking controller
Op woensdag 29 oktober 2003 21:26 schreef Tain het volgende:
bestaan er trouwens grotere controllers dan de standaard controller?
quote:ligt eraan hoe groot natuurlijk, maar standaard xbox controller is perfect. De s controller alweer te klein...
Op woensdag 29 oktober 2003 21:27 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Jawel. Mijn neefje heeft een 3rd party big motha fokking controller
Maar das nix hoor vind ik
quote:Resident Evil heeft wel meer mijn aandacht gekregen vanwege de sfeer die het spel brengt... ik schijt gewoon 7 kleuren in mn broek als ik dat spel ga spelen
Op woensdag 29 oktober 2003 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik heb precies hetzelfde
Ik vind het onwijs mooi, sfeervol, geluid is erg mooi, effecten, alles. Alleen de controls zijn matig imho, en al dat scannen vind ik ook maar nix
Zelfde verhaal als met RE. Ik heb geen zin om uren te spelen om een beetje gewend te raken aan de controls
quote:De standaard Xbox controller is ECHT te groot voor mijn kleine handjes
Op woensdag 29 oktober 2003 21:29 schreef Tain het volgende:[..]
ligt eraan hoe groot natuurlijk, maar standaard xbox controller is perfect. De s controller alweer te klein...
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik heb precies hetzelfde
Ik vind het onwijs mooi, sfeervol, geluid is erg mooi, effecten, alles. Alleen de controls zijn matig imho, en al dat scannen vind ik ook maar nix
Wat een Mod ![]()
Niet eens overwegkunnen met RE en MP tsssssssssssss
ben je alleen wat aan het plage
Vraagjes ...
Geeft de Gameboy player SNES kwaliteit? Want als ik SNES rommetjes op de pc vergelijk met GBA rommetjes (allebei fullscreen) dan ziet de GBA er fullscreen gewoon niet uit.
quote:Mietje
Op woensdag 29 oktober 2003 21:33 schreef Retarded het volgende:[..]
Resident Evil heeft wel meer mijn aandacht gekregen vanwege de sfeer die het spel brengt... ik schijt gewoon 7 kleuren in mn broek als ik dat spel ga spelen
![]()
Eff bang make: ![]()

[Dit bericht is gewijzigd door HomerJ op 29-10-2003 21:53]
quote:GBA Player heerst. Serieus waar, erg mooie kwaliteit !
Op woensdag 29 oktober 2003 21:42 schreef Young_David het volgende:
Geeft de Gameboy player SNES kwaliteit? Want als ik SNES rommetjes op de pc vergelijk met GBA rommetjes (allebei fullscreen) dan ziet de GBA er fullscreen gewoon niet uit.
quote:Klopt, ook op een grote tv.
Op woensdag 29 oktober 2003 21:47 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
GBA Player heerst. Serieus waar, erg mooie kwaliteit !
quote:Hang die emu maar eens aan je TV uitgang, je merkt ineens geen verschil meer.
Op woensdag 29 oktober 2003 21:42 schreef Young_David het volgende:
De Cubecontroller is gewoon de beste die er is. Ik houd ook helemaal niet van die grote dingen. Ik heb nog een tweede onofficiele controller maar die is gewoon echt niet fijn (voor de bezoek).
Vraagjes ...
Overigens ligt het ook aan je emulator.
En de GBA player heeft 3 beeldscherm instellingen om randjes af te werken. Best goed te doen.
quote:Een van de beste games op Cube
Op woensdag 29 oktober 2003 21:43 schreef HomerJ het volgende:[..]
Mietje
Eff bang make:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Met jou kan ik praten
Op woensdag 29 oktober 2003 22:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
Een van de beste games op Cube
Wat sommigen van jullie zeggen zijn precies de zelfde opmerkingen als Xbox bezitters over ps2 of Gamecube games zeggen.
quote:Nee. Je kan GBA en Cube NIET met elkaar vergelijken
Op woensdag 29 oktober 2003 22:09 schreef BMH het volgende:
Je kunt GBA games zeker wel vergelijken met Cube games. Alleen omdat de graphics en het geluid van een ander niveau is wil nog niet zeggen dat het spel ook daat werkelijk van een lager niveau is dan spellen op een ander systeem.Wat sommigen van jullie zeggen zijn precies de zelfde opmerkingen als Xbox bezitters over ps2 of Gamecube games zeggen.
Das toch een scheve redenatie
Je moet wel binnen dezelfde categorie blijven denken.
quote:Beetje van het pad
Op woensdag 29 oktober 2003 22:09 schreef BMH het volgende:
Je kunt GBA games zeker wel vergelijken met Cube games. Alleen omdat de graphics en het geluid van een ander niveau is wil nog niet zeggen dat het spel ook daat werkelijk van een lager niveau is dan spellen op een ander systeem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |