abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 11:01:47 #26
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_14192039
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Vorige week Viewtiful Joe, deze week komt F-Zero GX binnen, over 2 weken Mario Kart DD, maar komt er daarna eigenlijk nog wel wat ?

De zelda bonusdisc rond de kerst
Okee.., niet echt een toprelease, maar persoonlijk doe ik daar dan weer een moord voor

pi_14192627
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:01 schreef Wunk het volgende:

[..]

De zelda bonusdisc rond de kerst
Okee.., niet echt een toprelease, maar persoonlijk doe ik daar dan weer een moord voor

Komtie ook apart uit?
Dat ik er geen cube voor hoef te kopen zeg maar?
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 11:34:13 #28
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14192802
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:27 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Komtie ook apart uit?
Dat ik er geen cube voor hoef te kopen zeg maar?

Geen idee, maar als Zelda MM los te krijgen is kan eindelijk mijn N64 de kast in
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_14193328
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:21 schreef Forau_Diavolina het volgende:

Trouwens, zit nu bij metroid prime bij een enorme plant.
Weet nog niet hoe ik hem aan ga pakken, maar ongelofelijk mooi is het wel

Daar zat ik gisteren ...

Voordeel van ziek zijn, extra veel tijd voor Metroid Prime (en daarmee zijn vrijwel alle voordelen van ziek zijn behandeld )

pi_14195579
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:34 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Geen idee, maar als Zelda MM los te krijgen is kan eindelijk mijn N64 de kast in

Zelda MM wil ik ook wel eens spelen.. (Goed dan toch want op emulator is niet leuk.. )
pi_14197023
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Vorige week Viewtiful Joe, deze week komt F-Zero GX binnen, over 2 weken Mario Kart DD, maar komt er daarna eigenlijk nog wel wat ?

FF CC lijkt me helemaal niks, Mario Golf was eerst een must-buy voor mij, maar inmiddels heeft Tiger Woods 2004 mijn hart al gestolen qua golfen, Killer 7 lijkt me op zich wel wat, RE4 inderdaad, maar vind het voor de rest toch even wat minder. (of ik mis een hele hoop)

Starcraft ghost
pi_14197202
quote:
Starcraft ghost
Das ook multi-console, die haal ik op de Xdoos.

Ik bedoelde NGC Exclusives...

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_14197325
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Das ook multi-console, die haal ik op de Xdoos.

Ik bedoelde NGC Exclusives...

ja maar het is goedkoper op de cube

Mario party 5 iets voor jou ?

dinsdag 28 oktober 2003 @ 14:39:56 #34
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_14197914
Voor de mensen die niet weten wat Star Craft: Ghost voorn game is heb ik deze gemaakt:
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 15:07:12 #35
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14198598
Strakke OP

Ik wil ook meer info over RE 4

Zullen we releasedates gaan gokken?
Ik gok Q2 2004

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_14201143
niet dat mij het uitmaakt maar de gamecube zal niet in china uitkomen

Schokkend nieuws! Als je in China woont. Ninty gaat de Cube niet in China uitgeven!

Tja, het is jammer voor de Chinezen maar het ziet er naar uit dat de GameCube nooit in dat land zal uitkomen. Nintendo maakte dit vandaag bekend. Toch hebben de Chinezen niet veel te vrezen want zij krijgen de iQue, een console en controller tegelijk van Nintendo waarin je memory cardridges kan stoppen met games erop. Je sluit hem direct aan op je tv, duwt er een spel in en je kunt spelen. De games zullen op herschrijfbare geheugenkaarten te 'downloaden' zijn, waardoor je in principe telkens nieuwe games op dezelfde cartridge kunt zetten. De games gaan ongeveer 10 dollar kosten, het apparaatje zelf rond de 60 dollar. Veel oude N64 games zullen worden gepoort naar deze console, die exclusief is voor China.

Helaas dus geen Super Mario Sunshine voor de Chinezen, maar de iQue is in ieder geval al een grote stap voorwaarts voor hen!

bron: www.cubezone.nl

pi_14201605
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:31 schreef gamecube_master het volgende:
niet dat mij het uitmaakt maar de gamecube zal niet in china uitkomen

Schokkend nieuws! Als je in China woont. Ninty gaat de Cube niet in China uitgeven!

Tja, het is jammer voor de Chinezen maar het ziet er naar uit dat de GameCube nooit in dat land zal uitkomen. Nintendo maakte dit vandaag bekend. Toch hebben de Chinezen niet veel te vrezen want zij krijgen de iQue, een console en controller tegelijk van Nintendo waarin je memory cardridges kan stoppen met games erop. Je sluit hem direct aan op je tv, duwt er een spel in en je kunt spelen. De games zullen op herschrijfbare geheugenkaarten te 'downloaden' zijn, waardoor je in principe telkens nieuwe games op dezelfde cartridge kunt zetten. De games gaan ongeveer 10 dollar kosten, het apparaatje zelf rond de 60 dollar. Veel oude N64 games zullen worden gepoort naar deze console, die exclusief is voor China.

Helaas dus geen Super Mario Sunshine voor de Chinezen, maar de iQue is in ieder geval al een grote stap voorwaarts voor hen!

bron: www.cubezone.nl

Dit bewijst WEER eens dat Cubezone een waardeloze nieuwssite is.

1) Dit is antiek nieuws
2) Ze hebben het notabene verkeerd gelezen (52 euro console, 5 euro/game)
3) We hebben het er al uitgebreid over gehad in een vorig deel van het topic. Overigens wil ik er eentje hebben...

pi_14201694
Dag jongens... hier een nieuwe Gamecube bezitter Ik moest mijn Xbox versie van Soul Calibur 2 wel retourneren, maar die spelen ik toch te weinig imho...

Kheb gekocht:

- Zwarte Gamecube + 1 controller
- Star Wars Rogue Leader (17 euro!!!!!)
- Resident Evil 1

over die laatste titel twijfel ik nog... misschien dat ik em wel omruil voor Mario Party, Metroid Prime of een extra controller of natuurlijk een memorycard... maargoed.. Star Wars is fucking verslavend!

Mario Kart deze maand halen en je hoort mij de komende maanden niet meer hoor

dinsdag 28 oktober 2003 @ 16:55:34 #39
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14201795

Welcome, to the Bright Side of gaming

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_14202020
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:50 schreef Retarded het volgende:
Dag jongens... hier een nieuwe Gamecube bezitter Ik moest mijn Xbox versie van Soul Calibur 2 wel retourneren, maar die spelen ik toch te weinig imho...

Kheb gekocht:

- Zwarte Gamecube + 1 controller
- Star Wars Rogue Leader (17 euro!!!!!)
- Resident Evil 1

over die laatste titel twijfel ik nog... misschien dat ik em wel omruil voor Mario Party, Metroid Prime of een extra controller of natuurlijk een memorycard... maargoed.. Star Wars is fucking verslavend!

Mario Kart deze maand halen en je hoort mij de komende maanden niet meer hoor

Direct een memorycard halen, Metroid Prime en FZero scoren. Dan zit je de hele winter, ook al raak je ingesneeuwd, goed.
pi_14202087
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

Welcome, to the Bright Side of gaming

LOL... tis idd de Bright Side ja

morgen Resident Evil maar even omruilen dan voor een memory card.. en dan Metroid maar even proberen.... F-zero hebben we nog niet binnen bij de FRS, en Joe ook nog niet.. die wil ik ook nog ff proberen....

pi_14202168
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:06 schreef Retarded het volgende:
F-zero hebben we nog niet binnen bij de FRS, en Joe ook nog niet.. die wil ik ook nog ff proberen....
Toch handig als je alle spellen kunt lenen en 20 procent korting krijgt als je iets wilt kopen he?
(laat je het weten zodra de FRS F-Zero wél binnen heeft?, da's informatiever om te weten)
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_14202262
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:09 schreef Kiff het volgende:

[..]

Toch handig als je alle spellen kunt lenen en 20 procent korting krijgt als je iets wilt kopen he?
(laat je het weten zodra de FRS F-Zero wél binnen heeft?, da's informatiever om te weten)

die 20% korting krijg ik niet meer teveel gekocht dit jaar...
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 17:29:32 #44
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_14202691
Retarded, je doet je naam eer aan als je Metroid, zelda, super smash bros, f-zero of viewtiful joe niet koopt.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 17:29:50 #45
65516 gieling
Live from NYC
pi_14202701
tvp
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 17:41:46 #46
62021 Muizig
Kijkt verbaasd..
pi_14202955
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:06 schreef Retarded het volgende:
morgen Resident Evil maar even omruilen dan voor een memory card.. en dan Metroid maar even proberen.... F-zero hebben we nog niet binnen bij de FRS, en Joe ook nog niet.. die wil ik ook nog ff proberen....
Ik zou zelf RE toch nog even houden en dan er apart een mem kaart erbij kopen

Het spel geeft echt weer waar de cube tot in staat is en is ook nog eens een van de beste spellen die je op de cube kan spelen

De hele grote gemene wereld in!
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 17:44:11 #47
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_14203002
Metroid prime 2's multiplayer
quote:
I, as most people here know, work for Retro Studios (I work on outside traditional gameplay physics, such as the new suits that change abilities), so I get mucho inside information, but this time my section was asked to design 4 new special powerups, these are double damage, hyper shield, 10 second jet boost, and rapid fire. At first I thought these were strange items so I asked my boss. He told me one thing that will haunt my sleep for the rest of my life, They were for MULTIPLAYER, I stared at him for 5 minutes in disbelief, then he said "We didn't get the sales figures we were hoping for with Metroid Prime and we were ahead of schedule in development, pus this will attract new fans." so I said "We are pushing away our old fans, and the release date will be pushed back to Nov. 04 it least." Uugh, Metroid Fans, I'm sorry, there is nothing I could do.

.....

The powerups cannot, I heard it 2 weeks ago, I just waited today to tell you.
The multiplayer as of now has 12 different charecters to be, most being types of space pirates (I will tell you my favorite so far is the unnamed creature that is a Space Pirate with its DNA fused with that of a Metroid)

Weeee

bron

pi_14203149
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:41 schreef Muizig het volgende:

[..]

Ik zou zelf RE toch nog even houden en dan er apart een mem kaart erbij kopen

Het spel geeft echt weer waar de cube tot in staat is en is ook nog eens een van de beste spellen die je op de cube kan spelen

tis wel een mooie game.. ik twijfel ook nog.. ik krijg die 1e vretende zombie niet eens dood mesje steken werkt niet hard
pi_14203163
Ik heb net de volgende games gekocht

Zelda WW
Luigi's manson
Super monkey ball 1

Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_14203165
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:29 schreef BMH het volgende:
Retarded, je doet je naam eer aan als je Metroid, zelda, super smash bros, f-zero of viewtiful joe niet koopt.
thnx man Zelda wil ik miss nog wel kopen.. Super Smash sowieso.. en F-Zero denk ik ook wel.. ik moet het alleen spreiden over een lange periode, aangezien ik ook veel DVD's koop en ook nog een Xbox heb..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')