quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:54 schreef clauwheee het volgende:
Ik geloof jullie allemaal direct, als jullie zeggen dat je gelijk na een bevalling zo'n sterk gevoel hebt...ik heb zoiets nu dus al met mn nichtjes...die twee zijn zo lief en mooi en noem maar op...en ik wil er alles voor doen...vanaf hun geboorte ben ik verliefd op ze en ik wil zo vaak mogelijk bij ze zijn...ik wil alles wel voor ze doen! En dat doe ik dus ook! Ik ben trots op ze
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:57 schreef Spindizzy het volgende:Heb ik ook met mijn nichtje
Das mijn grote kleine meid
![]()
quote:Dit is mijn nichtje Brechtje (of Brecht)
Op maandag 27 oktober 2003 22:08 schreef clauwheee het volgende:
Het is een onvoorwaardelijk gevoel, en ze hoeven me maar aan te kijken en ik smelt...het is bijna niet uit te leggen wat zo'n hummeltje met je doet, ook al ben ik "maar" hun tante
Ze is in juni 2 jaar geworden en we hebben de grootste lol met zijn tweetjes Gelukkig woont ze vlakbij dus ik zie haar ook behoorlijk vaak.
Brechtje is leuk, wat een lachebekkie!
Deze foto is al vaker voorbij gekomen in dit forum, binnenkort krijg ik nieuwe (en jullie dus ook!)
Dit ben ik met mn oudste nichtje Esmee, nu 8,5 maand. Hier is ze ongeveer een half jaar
[Dit bericht is gewijzigd door clauwheee op 27-10-2003 22:32]
quote:ja...ze is vanmiddag om half twee opgenomen...ze kwam ook niet meer aan maar viel juist af, dus dat is ook niet goed. Ik ga eerst richting bedje, er komen z.s.m. nieuwe foto's!!!
Op maandag 27 oktober 2003 22:33 schreef Spindizzy het volgende:
Arme Tess
Ik ben ook trotse tante van Eva en Iris. En in februari komt er nog een neefje/nichtje bij (van de andere kant). Zo bijzonder om tante te worden vind ik. De eerste weken ging ik ook (bijna) dagelijks kijken dat Eva geboren was. Heerlijk hoor zo'n kleintje om lekker te verwennen!
Hier een foto van de 3 kleinkinderen van mijn ouders:
quote:Ze krijgt vandaag en morgen allerlei onderzoeken en vanmiddag heeft ze een sonde gekregen om even aan te sterken. Ze krijgt van de week waarschijnlijk ook nog contrastvloeistof in dr lichaampje om zo te proberen achterhalen waar het probleem zit. Als er iets met haar maagklepje is dan wordt ze geopereerd.
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:43 schreef Karin het volgende:
Hoe is het nu met Tess? Want ontzettend zielig zo'n kleintje nu al in het ziekenhuis. Ik hoop dat het wat simpels is wat zonder een operatie is te verhelpen.
Ik vind het echt zo zielig, maar ik hoop dat dit iets oplevert. Ze heeft er nu hoop ik wat minder besef van omdat ze nog maar 2,5 maand is. En het scheelt natuurlijk dat de ouders er 24 uur per dag bij mogen (wat trouwens wel een opgave is, als je eigenlijk gewoon lekker thuis van je kindje wil gaan genieten, na de bevalling hebben moeder en kind ook al bijna 2 week in het ziekenhuis moeten blijven)
Leuk dit topic, allemaal erg leuke nichtjes/neefjes!
Ik kan er nog (net) niet over meepraten hoe het is om tante te zijn, maar als het goed is komt daar vandaag verandering in Mijn zus ligt momenteel in het ziekenhuis. Ze zijn vanmorgen op half negen begonnen met inleiden. Hoe lang dat kan duren weet ik niet en ze belt ook pas wanneer het kind er is, dus het is allemaal erg spannend
Maar ik zal hier zo snel mogelijk een foto spammen van mijn (nu nog toekomstige) nichtje of neefje
Ik ben zelf de trotse tante van Jelle (2, bijna 3) en Lisa (net 1), de kindjes van mijn zus
Zal snel eens een leuke foto plaatsen
quote:Yep
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:04 schreef clauwheee het volgende:
Oe spannend! Toen mijn schoonzus 's ochtends was ingeleid hebben we ook de hele dag lopen ijsberen!! Laat je het ons zo snel mogelijk weten?
Helaas kan ik er vanavond niet meer heen (tenzij ze nu eens op gaat schieten ), maar morgen ga ik zeker op visite
En daarna zullen de foto's snel volgen
quote:Ja, ik zou ook wel graag even willen gaan kijken, maar aangezien mijn zus in Schiedam woont en ik in Den Bosch én ik morgen moet werken, lijkt me dat niet zo'n geweldig plan
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:09 schreef Karin het volgende:
Ow wat spannend Fannetje! Dat mijn zus mij belde dat ze naar het ziekenhuis ging de eerste keer (omdat haar vliezen gebroken waren) heb ik ook de hele dag vreselijk de zenuwen gehad. Tis toch je zus he die het moet ondergaan.
Gelukkig mochten wij 's nachts naar het ziekenhuis toe om even te kijken toen Eva geboren was. Dat was wel heel erg fijn.
Maar morgenmiddag (lang leve de vrije woensdagmiddag) ga ik meteen hoor
MIJN NICHTJE IS GEBOREN!!!!!!!!
Ze heet Mirte (ik weet niet of ik dat goed gespeld heb), weegt maar liefst 4250 gram en is om 17.13 geboren
Whaaa, ik ga er zometeen heen!!!!
Gefeliciteerd! Hup, gauw erheen!
Ik kan weer even vooruit.
Ik weet nog dat ik op m'n werk een telefoontje van m'n ma kreeg, dat ik oom was geworden.
Ik zweefde door het bedrijf, iedereen trots vertellend wat er was gebeurd.
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:56 schreef tong80 het volgende:
Mijn neefje van 3 zei vanmiddag dat ie me lief vindt.
quote:JAAAAAAAAAAAAA!! Hier ook gefeliciteerd met je nichtje!
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:20 schreef Fannetje het volgende:
Als je het over de duvel hebt...MIJN NICHTJE IS GEBOREN!!!!!!!!
![]()
![]()
Ze heet Mirte (ik weet niet of ik dat goed gespeld heb), weegt maar liefst 4250 gram en is om 17.13 geboren
Whaaa, ik ga er zometeen heen!!!!
OE! OE! OE! Dan ben ik óók tante!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |