abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14184579
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:36 schreef scharminkel het volgende:

[..]

uhm, definieer "functie". wat voortplanting betreft is die clit echt niet nodig. vrouwen hebben volgens mij hun hele vermogen om een orgasme te krijgen te danken aan het feit dat ze rudimentair-mannelijke orgaantjes hebben.

Genot vergroot de kans op bevruchting...

Door groot genot en bij een orgasme nog veel sterker gaat de baarmoedermond als ware zich in de schede deppen(door de samentrekkingen).

Hierdoor word er, aandien aanwezig, meer zaad opgenomen in de baarmoedermond, dus is de kans groter dat een zaadje zich erdoor worsteld.

Goede sex geeft dus meer kans op bevruchting...

Het heeft dus zeker een functie, als je al niet eens het lichamelijk een geestelijk ontladen meeneemt in het verhaal...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 23:41:39 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14211553
lachen dit topic!!! hahahaha ik ken ze wel hoor die kleine torentjes van vlees met een snee erop alsof het een penisje is, die ze dan vrolijk clit noemen, maar ik ga kotsen ervan. sorry, niet aan mij besteed, wat ik wel lekker vind is gewoon een fijn klein knopje. soort piercing zeg maar, die je als man zijnde dan niet 8 centimeter in je mond hoeft te nemen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 23:47:11 #53
8369 speknek
Another day another slay
pi_14211674
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:43 schreef erodome het volgende:
Genot vergroot de kans op bevruchting...

Door groot genot en bij een orgasme nog veel sterker gaat de baarmoedermond als ware zich in de schede deppen(door de samentrekkingen).

Hierdoor word er, aandien aanwezig, meer zaad opgenomen in de baarmoedermond, dus is de kans groter dat een zaadje zich erdoor worsteld.

Goede sex geeft dus meer kans op bevruchting...

Het heeft dus zeker een functie, als je al niet eens het lichamelijk een geestelijk ontladen meeneemt in het verhaal...

Inderdaad!
Volgens mij stuwen die samentrekkingen, naast de baarmoedermond die gaat duiken, trouwens ook nog eens extra sperma omhoog.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 23:47:54 #54
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_14211690
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:08 schreef Georges het volgende:
Ik heb wel eens ergens gelezen dat de clitoris een verkapte penis is. Een niet volgroeide penis dus
Verkeerd gelezen: een penis is een uitgezakte clit...
quote:
in principe zijn vrouwen dus onderontwikkelde mannen
Nee, mannen zijn uitgezakte vrouwen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 23:53:43 #55
8369 speknek
Another day another slay
pi_14211776
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:47 schreef ElisaB het volgende:
Nee, mannen zijn uitgezakte vrouwen
Dat kan wel kloppen, zodra vrouwen ouder worden dan 30 krijgen ze een buik, een baard en knippen ze hun haar kort.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_14211784
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:04 schreef Frasier het volgende:

[..]

Lijkt mij dus alles behalve geil
Geen ervaring mee dus.

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')