quote:Lijkt mij dus alles behalve geil
Op maandag 27 oktober 2003 21:02 schreef Leiforu het volgende:
zo af en toe zie ik op internet weleens foto's of filmpjes voorbij komen van meisjes met een extreem grote clitoris. zie maar als een soort kleine eikel (nee ik heb het niet over travestieten!). wie heeft er ooit weleens ervaring mee gehad? lijkt me behoorlijk geil zo'n vriendin met een knoert van een clit!
quote:mij niet
lijkt me behoorlijk geil zo'n vriendin met een knoert van een clit!
quote:The attack of the giant clit!
Op maandag 27 oktober 2003 21:06 schreef Posdnous het volgende:
In het donker schrik je je helemaal een ongeluk
playing in cinemas across europe
quote:Ohw uhm dankjewel voor deze openbaring
Op maandag 27 oktober 2003 21:08 schreef Georges het volgende:
Ik heb wel eens ergens gelezen dat de clitoris een verkapte penis is. Een niet volgroeide penis dus
quote:Dat klopt wel ja, embryo's beginnen hetzelfde, bij een jongen groeit er op die plek op een gegeven moment een piemel en bij een meisje niet, en dat is dan de clitoris. Een mini eikeltje dus.
Ik heb wel eens ergens gelezen dat de clitoris een verkapte penis is. Een niet volgroeide penis dus
quote:Dat klopt, als embryo hebben we allemaal een clitoris en schaamlippen. Onder invloed van t testosteronhormoon worden bij jongens de clitoris(eikel) -> de penis en de schaamlippen ->balzak + testikels
edit://cinnamongirl was eerder
[Dit bericht is gewijzigd door Doctor_Bara op 27-10-2003 21:11]
quote:dat klopt wel.
Op maandag 27 oktober 2003 21:10 schreef Frasier het volgende:[..]
Ohw uhm dankjewel voor deze openbaring
-edit-
hoe grappig 3x hetzelfde antwoord
quote:Een penis is dus eigenlijk iets vrouwlijks alleen bij de mannen iets meer ontwikkeld?
Op maandag 27 oktober 2003 21:11 schreef succubus het volgende:[..]
dat klopt wel.
ieder mens wordt als vrouw geboren.
bij mannen groeit het lid alleen uit.. technisch gezien is de clit een mini-uitvoering van een eikel.. of hoe je het ook wilt zien-edit-
hoe grappig 3x hetzelfde antwoord
quote:nee het is mannelijk door de dosis testeron, maar in feite is het een uitgegroeide vagina (+clitoris en hele hebben en houwen) om het plat te zeggen.
Op maandag 27 oktober 2003 21:13 schreef Frasier het volgende:[..]
Een penis is dus eigenlijk iets vrouwlijks alleen bij de mannen iets meer ontwikkeld?
quote:Nominatie voor openbaring van het jaar
Op maandag 27 oktober 2003 21:10 schreef cinnamongirl het volgende:[..]
Dat klopt wel ja, embryo's beginnen hetzelfde, bij een jongen groeit er op die plek op een gegeven moment een piemel en bij een meisje niet, en dat is dan de clitoris. Een mini eikeltje dus.
quote:lol dit is wel eens eerder op fok verteld hoor, en t is al veel langer bekend in de biologie
Op maandag 27 oktober 2003 21:14 schreef Georges het volgende:[..]
Nominatie voor openbaring van het jaar
quote:Hmmzz ik dacht dat wel zo'n beetje algemeen bekend was
Op maandag 27 oktober 2003 21:14 schreef Georges het volgende:[..]
Nominatie voor openbaring van het jaar
quote:De bio lessen zijn voor mij al lang geleden. Ik zag het laatst op Discovery. Het heeft mijn kijk op vrouwen ingrijpend veranderd
Op maandag 27 oktober 2003 21:15 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
lol dit is wel eens eerder op fok verteld hoor, en t is al veel langer bekend in de biologie
quote:Daar komt het wel op neer ja
Op maandag 27 oktober 2003 21:16 schreef Doctor_Bara het volgende:
in principe zijn vrouwen dus onderontwikkelde mannen
quote:ja ik vond t ook geen geweldig nieuws eigenlijk maar ja
Op maandag 27 oktober 2003 21:17 schreef Georges het volgende:[..]
De bio lessen zijn voor mij al lang geleden. Ik zag het laatst op Discovery. Het heeft mijn kijk op vrouwen ingrijpend veranderd
quote:dat is toch ook het zelfde dat mannen tepels hebben, dacht ik?
Op maandag 27 oktober 2003 21:15 schreef cinnamongirl het volgende:[..]
Hmmzz ik dacht dat wel zo'n beetje algemeen bekend was
Biologieles op school enzo..
quote:nee dat is anders, bij mannen worden die ook ontwikkeld alleen hebben ze geen functie.
Op maandag 27 oktober 2003 21:18 schreef laffer het volgende:[..]
dat is toch ook het zelfde dat mannen tepels hebben, dacht ik?
quote:nou ja niet helemaal want na deze ontwikkeling gaan beide seksen een hele andere kant op.. mannen door testosteron en vrouwen door oestrogeen. dus feitelijk ontwikkelen ze beiden door
Op maandag 27 oktober 2003 21:17 schreef Frasier het volgende:[..]
Daar komt het wel op neer ja
[Dit bericht is gewijzigd door succubus op 27-10-2003 21:19]
quote:Het zou je kijk op mannen moeten hebben veranderd!
Op maandag 27 oktober 2003 21:17 schreef Georges het volgende:[..]
De bio lessen zijn voor mij al lang geleden. Ik zag het laatst op Discovery. Het heeft mijn kijk op vrouwen ingrijpend veranderd
quote:Joh, zou het?
Op maandag 27 oktober 2003 21:15 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
bekend in de biologie
quote:dan moet je meer gaan kijken bij hormoonhuishouding... niet echt vergelijkbaar met fysieke ontwikkeling alhoewel de samenhang er dichtbij zit
Op maandag 27 oktober 2003 21:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Immers, mannen blijken vrouwelijker te zijn dan je denkt.
quote:Ja, dat dan weer niet.
lijkt me behoorlijk geil zo'n vriendin met een knoert van een clit!
quote:ja een aantal eeuwen geleden bijv was dat nog niet bekend in de biologie terwijl de biologie toen ook al aardig informatief was, tis maar dat je t weet
Op maandag 27 oktober 2003 21:20 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Joh, zou het?
quote:en die tepels van jullie dan? daar zijn mannen dan weer "onderontwikkeld".
in den beginne kan elk embryo beide kanten op, dus iedereen heeft wat rudimentaire lichaamsdeeltjes die er alleen maar waren voor het geval je je tot het andere geslacht ontwikkeld had. zoals dus tepels bij jongens en de clit bij meisjes. net zo goed toch leuk speelgoed...
oh, en die verticale streep over je scrotum, jongens, is waar je schaamlippen aan elkaar gegroeid zijn.
seriously
quote:In principe niet, de geslachtsdelen hebben zowel bij man als vrouw functie, en de tepels alleen bij de vrouw.
Op maandag 27 oktober 2003 21:26 schreef scharminkel het volgende:[..]
en die tepels van jullie dan? daar zijn mannen dan weer "onderontwikkeld".
quote:uhm, definieer "functie". wat voortplanting betreft is die clit echt niet nodig. vrouwen hebben volgens mij hun hele vermogen om een orgasme te krijgen te danken aan het feit dat ze rudimentair-mannelijke orgaantjes hebben.
Op maandag 27 oktober 2003 21:29 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
In principe niet, de geslachtsdelen hebben zowel bij man als vrouw functie, en de tepels alleen bij de vrouw.
quote:Nou ik bedoel dus, dat de tepels bij mannen geen functie hebben, en die bij vrouwen wel namelijk voor zuigelingen. Ok die clit is niet nodig maar de vagina wel
Op maandag 27 oktober 2003 21:36 schreef scharminkel het volgende:[..]
uhm, definieer "functie". wat voortplanting betreft is die clit echt niet nodig. vrouwen hebben volgens mij hun hele vermogen om een orgasme te krijgen te danken aan het feit dat ze rudimentair-mannelijke orgaantjes hebben.
quote:ik had het ook over de clit, niet over de vagina. nou zeggen we precies hetzelfde dus ik geloof dat we het eigenlijk gewoon eens zijn.
Op maandag 27 oktober 2003 21:38 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Nou ik bedoel dus, dat de tepels bij mannen geen functie hebben, en die bij vrouwen wel namelijk voor zuigelingen. Ok die clit is niet nodig maar de vagina wel
quote:ok
Op maandag 27 oktober 2003 21:41 schreef scharminkel het volgende:[..]
ik had het ook over de clit, niet over de vagina. nou zeggen we precies hetzelfde dus ik geloof dat we het eigenlijk gewoon eens zijn.
quote:daar valt over te ruzien, en er zijn wetenschappers die dat ook daadwerkelijk doen. de g-spot zou namelijk het vrouwelijk equivalent van de prostaat zijn, en dus ook een rudimentair mannelijk deeltje. maar die heeft bij vrouwen dan weer de functie gekregen om vocht te produceren zodat het een en ander soepeltjes verloopt.
Op maandag 27 oktober 2003 21:44 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
ok
maar je hebt ook nog de g-spot orgasmes trouwens en die zijn anders niet te danken aan mannelijke deeltjes
quote:De clit heeft wel een functie: door het samentrekken van de vagina na een orgasme, kan het zaad beter zijn doel bereiken!
Op maandag 27 oktober 2003 21:38 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Nou ik bedoel dus, dat de tepels bij mannen geen functie hebben, en die bij vrouwen wel namelijk voor zuigelingen. Ok die clit is niet nodig maar de vagina wel
quote:hm..maar de prostaat levert ook vocht maar is niet echt bedoeld als orgaan dat gestimuleerd moet worden zoals de g-spot
Op maandag 27 oktober 2003 21:49 schreef scharminkel het volgende:[..]
daar valt over te ruzien, en er zijn wetenschappers die dat ook daadwerkelijk doen. de g-spot zou namelijk het vrouwelijk equivalent van de prostaat zijn, en dus ook een rudimentair mannelijk deeltje. maar die heeft bij vrouwen dan weer de functie gekregen om vocht te produceren zodat het een en ander soepeltjes verloopt.
quote:nee, maar is wonderlijk genoeg bij mannen wel net zo gevoelig. je kan er alleen amper bij. kinky gay types schijnen anaal wel het een en ander voor elkaar te krijgen, maar ik dwaal af....
Op maandag 27 oktober 2003 21:50 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
hm..maar de prostaat levert ook vocht maar is niet echt bedoeld als orgaan dat gestimuleerd moet worden zoals de g-spot
ontopic: ik vind zo'n grote clit wel wat hebben.
quote:ongetwijfeld, testosteron is t hormoon der geilheid
Op maandag 27 oktober 2003 22:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Zouden vrouwen met een grote clit nu ook geiler zijn en beter kunnen klaarkomen? Ik denk het haast wel vooral gezien het feit dat deze vrouwen ook een hogere testosteronspiegel hebben.
quote:Woei, nou die dingen die je op internet ziet ( joekels van een dingen ) dat zou mij nou niet echt uhmm opwinden... Kweenie, bescheiden is naar mijn mening ook wel goed
zo af en toe zie ik op internet weleens foto's of filmpjes voorbij komen van meisjes met een extreem grote clitoris. zie maar als een soort kleine eikel (nee ik heb het niet over travestieten!). wie heeft er ooit weleens ervaring mee gehad? lijkt me behoorlijk geil zo'n vriendin met een knoert van een clit!
Gehoord dat die komen door vrouwen die dus een pik willen en voor dat ze geopereerd worden meestal pillen nemen die hun clit dus zo groot maken om het te vergemakkelijken oid.
Maar pin me er nie op vast
quote:Eh die hebben dus ook een grote clit soms zo erg dat t een kleine penis wordt. Vanwege hun AS. T verandert ook hun bouw(bijv gezicht), dat wordt mannelijker
Op maandag 27 oktober 2003 22:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Ai, wat voor clit zouden bodybuildsters hebben?
quote:Of mannen zijn misvormde vrouwen
quote:Genot vergroot de kans op bevruchting...
Op maandag 27 oktober 2003 21:36 schreef scharminkel het volgende:[..]
uhm, definieer "functie". wat voortplanting betreft is die clit echt niet nodig. vrouwen hebben volgens mij hun hele vermogen om een orgasme te krijgen te danken aan het feit dat ze rudimentair-mannelijke orgaantjes hebben.
Door groot genot en bij een orgasme nog veel sterker gaat de baarmoedermond als ware zich in de schede deppen(door de samentrekkingen).
Hierdoor word er, aandien aanwezig, meer zaad opgenomen in de baarmoedermond, dus is de kans groter dat een zaadje zich erdoor worsteld.
Goede sex geeft dus meer kans op bevruchting...
Het heeft dus zeker een functie, als je al niet eens het lichamelijk een geestelijk ontladen meeneemt in het verhaal...
quote:Inderdaad!
Op maandag 27 oktober 2003 22:43 schreef erodome het volgende:
Genot vergroot de kans op bevruchting...Door groot genot en bij een orgasme nog veel sterker gaat de baarmoedermond als ware zich in de schede deppen(door de samentrekkingen).
Hierdoor word er, aandien aanwezig, meer zaad opgenomen in de baarmoedermond, dus is de kans groter dat een zaadje zich erdoor worsteld.
Goede sex geeft dus meer kans op bevruchting...
Het heeft dus zeker een functie, als je al niet eens het lichamelijk een geestelijk ontladen meeneemt in het verhaal...
quote:Verkeerd gelezen: een penis is een uitgezakte clit...
quote:Nee, mannen zijn uitgezakte vrouwen
quote:Dat kan wel kloppen, zodra vrouwen ouder worden dan 30 krijgen ze een buik, een baard en knippen ze hun haar kort.
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:47 schreef ElisaB het volgende:
Nee, mannen zijn uitgezakte vrouwen
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:04 schreef Frasier het volgende:[..]
Lijkt mij dus alles behalve geil
Geen ervaring mee dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |