FOK!forum / Gaming / [pc] Trackmania
kipknotsmaandag 27 oktober 2003 @ 20:11
Trackmania is een combinatie van een race- en puzzelspel. In het spel draait het, net als in de klassieker stunts, om het racen op zelfgebouwde banen.
Deze banen worden opgebouwd uit allerlei verschillende onderdelen, zoals een vlakke weg, maar ook bijvoorbeeld hellingen en loopings. Bij de volledige versie zullen meer dan 300 (!) van deze 'pieces' zitten.

Het puzzelgedeelte komt uit de challenge mode. In deze mode krijg je een map met een start en finish en vaak nog een aantal checkpoints en stukken baan. Aan jou de taak om deze baan zo efficient mogelijk af te bouwen met een klein aantal 'pieces' en deze hierna binnen een bepaalde tijd af te leggen.
Naast de challenge mode zit er natuurlijk nog een racemode in het spel, waarin je mag racen over meegeleverde banen. Ook in deze mode race je tegen de klok.

Natuurlijk zit er ook een multiplayer mode in het spel. Deze kan via het internet, LAN of met meerdere spelers op 1 pc worden gespeeld. In de multiplayer krijg je totale vrijheid voor het bouwen van je banen. Deze banen worden dan met de andere spelers uitgewisseld. Aangezien de trackfiles zo'n 20 kb groot zullen zijn, gaat dit snel en krijg je in de multiplayer steeds nieuwe tracks te zien.

Op dit moment is er een beta demo in omloop. Deze demo is te downloaden van Gamershell.
Hou er rekening mee dat het nog een beta versie is en dat er dus nogal veel bugs in het spel zitten. Als het spel veel crashed, kan je proberen om het geluid uit te schakelen. Dit voorkomt (bijna) al deze crashes.

Links:

Officiele site
Custom skins
Oneindig aantal pieces

Screens:


[Dit bericht is gewijzigd door kipknots op 27-10-2003 23:11]

Tackleberrymaandag 27 oktober 2003 @ 23:12
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:11 schreef kipknots het volgende:
Als het spel veel crashed, kan je proberen om het geluid uit te schakelen. Dit voorkomt (bijna) al deze crashes.
Kijk, dit wist ik dus niet... Bij mij crasht het spel telkens na de eerste race. Meteen ff proberen!
nlboydinsdag 4 november 2003 @ 07:31
ik ben benieuwd
vosssdinsdag 4 november 2003 @ 14:54
terugvindtpost
Tackleberrydinsdag 4 november 2003 @ 19:34
Zeer leuke demo, maar zonder geluid begint het toch saai te worden...
Fantusdinsdag 4 november 2003 @ 20:07
Ik speel de demo nu ook al een tijdje en het is echt gaaf. Het enige wat ik nog niet voor elkaar krijg is multiplayeren in mijn zelfgemaakte track. De normale levels werken prima, maar zodra ik een server begin met mijn eigen level kan de ander niet connecten. Ook als die andere de file van mijn level in zijn /my challenges/ map plakt. Iemand een idee?
kipknotsdinsdag 4 november 2003 @ 23:04
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:07 schreef Fantus het volgende:
Ik speel de demo nu ook al een tijdje en het is echt gaaf. Het enige wat ik nog niet voor elkaar krijg is multiplayeren in mijn zelfgemaakte track. De normale levels werken prima, maar zodra ik een server begin met mijn eigen level kan de ander niet connecten. Ook als die andere de file van mijn level in zijn /my challenges/ map plakt. Iemand een idee?
Toevallig een firewall of router? Je moet dan poort 2350 opengooien.
De demo blijft trouwens leuk. Ik wil toch echt een keer alle tracks hebben. (Moet alleen de 10e race nog vrijspelen).
kipknotswoensdag 5 november 2003 @ 23:18
Nog maar 1 te gaan


WasQdonderdag 6 november 2003 @ 16:24
quote:
Op woensdag 5 november 2003 23:18 schreef kipknots het volgende:
Nog maar 1 te gaan

[afbeelding]
[afbeelding]


Na challenge 7 moet je er nog een hoor ...
JorricKdonderdag 6 november 2003 @ 16:28
haha lachen zeg een soort van STUNTS

daar lijkt he iig op


waar kan ik hem downen? die gamershell link ofzow doet het NIET

hornagedonderdag 6 november 2003 @ 16:35
Ik heb de demo 2 weken terug gedownload op aanraden van collega's maar na het starten kom ik in het beginmenu en dan loopt m'n hele pc vast. Ik stond er echt verbaasd van te kijken want dat doet ie nou echt nooit! Ik heb het dus jammer genoeg nog niet kunnen spelen.
Maar ik ga nog wel eens ff kijken of het geluid uit te zetten is.
kipknotsdonderdag 6 november 2003 @ 18:58
quote:
Op donderdag 6 november 2003 16:28 schreef JorricK het volgende:
haha lachen zeg een soort van STUNTS

daar lijkt he iig op


waar kan ik hem downen? die gamershell link ofzow doet het NIET


De link werkt weer. Gamershell lag vanmiddag plat.
Fantusdonderdag 6 november 2003 @ 20:16
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 23:04 schreef kipknots het volgende:

[..]

Toevallig een firewall of router? Je moet dan poort 2350 opengooien.
De demo blijft trouwens leuk. Ik wil toch echt een keer alle tracks hebben. (Moet alleen de 10e race nog vrijspelen).


Aan mijn firewall ligt het niet. Normale tracks online spelen gaat prima, maar custom tracks niet.
JorricKdonderdag 6 november 2003 @ 20:33
kut spel wil je hem opstarten zit i te zeuren dat je geen pentium processor heb klik je op OK start i je pc opnieuw op
Emc_NLvrijdag 7 november 2003 @ 11:46
Leuke arcade racer inderdaad. Ik speel het nou een weekje, en heb al een paar maps gemaakt.
Toch ben ik erg benieuwd naar Crashday. Ook heb ik nog gezien dat er een andere Stunts uitkwam, Stunts revolution ofzo maar dat zag er nogal bagger uit.

Dit is gewoon een leuk spel voor de lol, niet voor de graphics of physiscs

Fantusvrijdag 7 november 2003 @ 11:50
crashday ziet er geinig uit maar ik vind het maar vreemde combinaties. Het is een mix van stunts en destruction derby maar dan met dure auto's. Half grappig, half serieus, volgens mij weten ze zelf niet eens op welk publiek ze doelen...
JorricKvrijdag 7 november 2003 @ 13:09
draait het ook op een AMD 450 ?
Emc_NLvrijdag 7 november 2003 @ 22:01
Er is een nieuw filmpje. Ziet er wel cool uit
kipknotsvrijdag 14 november 2003 @ 10:52
De officiele trailer is ook uit: http://www.noos.fr/animation/trackmania/trackmania_big.avi

Leuk om te zien hoe de verschillende omgeving ook een totaal andere stijl van racen bieden. Vooral de rallys lijken me leuk.

kipknotsvrijdag 21 november 2003 @ 14:14
En de eerste review is uit:
quote:
In fact, the problem is that TrackMania exposes the simple fact that modern racing games are often pretentious, overblown affairs, and they simply can't match this for sheer fun. It almost feels awkward to play something this understated, but once you get over that you realise that all you need to have fun is a few squares of track snapped together creatively - and that you don't need in-game radio stations, real-time reflections or modern cityscapes to make your case. Nadeo just lets the gameplay do the talking, and it certainly talks to me. In the end, it's a package worth buying on its own - as long as you can stand the lack of licensing, narrative, voice acting or motion-capture, and I feel sure you can - and if you're reading this in 12 months' time and www.trackmaniagame.com is still alive and buzzing, then you can add one to the number below.

Rating: 8 out of 10


bron

Het spel is nu ook uit in Frankrijk, nog een weekje wachten tot hij hier te krijgen is.

Nepalistvrijdag 21 november 2003 @ 14:30
stunts!
Emc_NLmaandag 24 november 2003 @ 14:36
Op Gamer.nl stonden vandaag een paar screenshots van de andere Stunts kloon Crashday. Ik vind dat deze er wel wat realistischer uitziet dan Trackmania. Hier een paar screens:


En dan de trackeditor, die er naar mijn mening erg Stunts-getrouw uitziet:

De Features:

  • Stunt racing game with convincing stunt physics
  • Absolute freedom of movement
  • Powerful, easy-to-use track editor (containing sets for country side

  • environments, race tracks, highways, towns & cities, offroad tracks, stunt pieces and much more)
  • Numerous game modes (+ team-based modes)
  • Full multiplayer support via Internet and LAN
  • 20 varietal, detailled vehicles
  • Detailled damage model including real-time dents, detachable car parts and breakable headlights and car windows
  • Numerous tuning possibilities (wings, rims, engine, decals/airbrush, performance exhausts )
  • Car accessories and weapons optionally available
  • Support for savable replays files

Ik ben erg benieuwd naar deze game, over een paar maanden zou 'ie uit moeten komen

Bron: Gamer.nl

kipknotswoensdag 26 november 2003 @ 21:34
Er zijn nog een aantal filmpjes van de volledige versie online gekomen:

http://badj.free.fr/trackmania1.wmv
http://badj.free.fr/trackmania2.wmv
http://badj.free.fr/trackmania3.avi
http://perso.club-internet.fr/bazin.nicolas/Meteor_Tube.mpg

Mileagezondag 30 november 2003 @ 14:22
leuk spelletje.
Ik ga hem zeker kopen of downloaden
als ie uit is
Emc_NLzondag 7 december 2003 @ 16:24
Trackmania is gold.
Ik weet alleen niet wanneer de exacte release is.
WasQmaandag 8 december 2003 @ 12:09
quote:
Op zondag 7 december 2003 16:24 schreef Emc_NL het volgende:
Trackmania is gold.
Ik weet alleen niet wanneer de exacte release is.
28 november was dat... Maar als je hem in Nederland wilt kopen, moet je goed zoeken. Dixons schijnt hem te krijgen...
Emc_NLmaandag 8 december 2003 @ 18:29
hm, ja ik was ook een beetje laat met posten dat 'ie gold was
maargoed, ik ben benieuwd
kipknotswoensdag 10 december 2003 @ 19:48
Het spel is nu ook officieel in nederland uit. Ik heb hem zelf bij de music store opgehaald, bij de dixons hebben ze hem ook nog wel liggen.

Ik heb de volledige versie nu een paar uur gespeeld en ik moet zeggen dat hij niet tegenvalt. Er zitten erg coole blokken in het spel en de standaard puzzels en races zijn vaak ook een stuk ingewikkelder als in de demo. Het is wel wat moeilijker geworden, maar dat vind ik zeker niet verkeerd.
Het enige minpuntje aan de volledige versie is dat er nog niet echt veel mensen online spelen. De tracks die online worden gespeeld zijn dan wel weer erg cool.

BdRwoensdag 7 januari 2004 @ 12:05
Ik had verder helemaal nog niet van dit spel gehoord dus thnx for the tip.
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:11 schreef kipknots het volgende:
Natuurlijk zit er ook een multiplayer mode in het spel. Deze kan via het internet, LAN of met meerdere spelers op 1 pc worden gespeeld. In de multiplayer krijg je totale vrijheid voor het bouwen van je banen. Deze banen worden dan met de andere spelers uitgewisseld. Aangezien de trackfiles zo'n 20 kb groot zullen zijn, gaat dit snel en krijg je in de multiplayer steeds nieuwe tracks te zien.
klinkt goed Maar heb je bij multiplay ook dat puzzel element, of is het in multiplay alleen racen?
kipknotswoensdag 7 januari 2004 @ 12:20
Multiplayer is alleen racen. Je kan wel je eigen puzzels maken en op www.trackmaniagame.com staan er ook wel een paar om te downloaden, maar het zijn er niet veel.

Ik moet zeggen dat het spel wel lang leuk blijft. Ik speel het eigenlijk iedere dag wel even online en ben ook nog wel eens met de singleplayer bezig.

BdRwoensdag 7 januari 2004 @ 18:36
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:11 schreef kipknots het volgende:
Op dit moment is er een beta demo in omloop. Deze demo is te downloaden van Gamershell.
Hou er rekening mee dat het nog een beta versie is en dat er dus nogal veel bugs in het spel zitten. Als het spel veel crashed, kan je proberen om het geluid uit te schakelen. Dit voorkomt (bijna) al deze crashes.
gamershell is niet echt overzichtelijk vind ik, de demo is er nog wel te vinden, maar dan hier: Trackmania demo

en hier nog een Trackmania demo

[Dit bericht is gewijzigd door BdR op 07-01-2004 18:43]

Simeonwoensdag 7 januari 2004 @ 19:56
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:48 schreef kipknots het volgende:
Het spel is nu ook officieel in nederland uit. Ik heb hem zelf bij de music store opgehaald, bij de dixons hebben ze hem ook nog wel liggen.

Ik heb de volledige versie nu een paar uur gespeeld en ik moet zeggen dat hij niet tegenvalt. Er zitten erg coole blokken in het spel en de standaard puzzels en races zijn vaak ook een stuk ingewikkelder als in de demo. Het is wel wat moeilijker geworden, maar dat vind ik zeker niet verkeerd.
Het enige minpuntje aan de volledige versie is dat er nog niet echt veel mensen online spelen. De tracks die online worden gespeeld zijn dan wel weer erg cool.


Da's mooi dat ie niet tegenvalt. Ik ken het spel ook al een tijdje en heb de beta (die er voor de demo nog was) en de demo uitgespeeld (alles met gouden medailles - minstens). Het is idd een goed spel dat zeker een langere tijd speelbaar blijft. Denk er ook over om 'm te halen
BdRdonderdag 8 januari 2004 @ 11:36
quote:
Op woensdag 5 november 2003 23:18 schreef kipknots het volgende:
Nog maar 1 te gaan

[afbeelding]
[afbeelding]


is dat de demo? ik heb slechts 4 race tracks beschikbaar. Of moet je een bepaald aantal uitspelen met "gold" voordat ze verschijnen? Ik heb wel een aantal bronze en silver en zelfs 1 gold gehaald. Om "gold" te behalen op race tracks is vaak frustrerend moeilijk..
pirkedonderdag 8 januari 2004 @ 11:40
Inderdaad een erg leuk spelletje! Stunts tijdperk is weer aangebroken!!!

Heb nog geen goud op race, wel 3 zilver, bij de puzzels 2 goud, heb nu 4 moeilijkere puzzels.

Vind het vooral echt gaaf dat je vanuit de editor inzoomt en vanaf daar meteen gaat racen ipv lang laden en wachten!

hornagedonderdag 8 januari 2004 @ 11:52
Het spel loopt echt supersnel jah. Ook als je tijdens je rave echt niet snel genoeg gaat kan je echt ongelofelijk snel resetten. Je drukt op enter en je bent alweer opnieuw gestart!
Tackleberrydonderdag 8 januari 2004 @ 19:29
Veel te verslavend dit spel...
Simeondonderdag 8 januari 2004 @ 21:17
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 11:36 schreef BdR het volgende:

[..]

is dat de demo? ik heb slechts 4 race tracks beschikbaar. Of moet je een bepaald aantal uitspelen met "gold" voordat ze verschijnen? Ik heb wel een aantal bronze en silver en zelfs 1 gold gehaald. Om "gold" te behalen op race tracks is vaak frustrerend moeilijk..


Nee, dat is de beta. Dat is de versie die download-baar was voordat de demo uitkwam. In de beta stonden de tracks zo in één lijst, voor Challenges en voor Tracks. In de demo is het weer onderverdeeld in moeilijkheidsgraden. De lijstjes in de demo worden dan ook niet lang ofzo, want als je van een moeilijkheidsgraad ze op goud hebt uitgespeeld (of soms op minder) dan komt er al een level vrij voor de volgende moeilijkheidsgraad. En ja, het is een spel waarbij je levels vaak moet proberen om gold te halen. Het is echter wel mogelijk, 't is mij bij de beta en de demo gelukt iig. Soms moet je gewoon ff anders denken, dat wil soms ook nog wel eens het probleem zijn
pirkedonderdag 8 januari 2004 @ 22:04
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:17 schreef Simeon het volgende:

[..]

Nee, dat is de beta. Dat is de versie die download-baar was voordat de demo uitkwam. In de beta stonden de tracks zo in één lijst, voor Challenges en voor Tracks. In de demo is het weer onderverdeeld in moeilijkheidsgraden. De lijstjes in de demo worden dan ook niet lang ofzo, want als je van een moeilijkheidsgraad ze op goud hebt uitgespeeld (of soms op minder) dan komt er al een level vrij voor de volgende moeilijkheidsgraad. En ja, het is een spel waarbij je levels vaak moet proberen om gold te halen. Het is echter wel mogelijk, 't is mij bij de beta en de demo gelukt iig. Soms moet je gewoon ff anders denken, dat wil soms ook nog wel eens het probleem zijn


Anders denken bij puzzels helpt, maar bij race?

Maakt het nog uit welke auto je hebt?

Simeondonderdag 8 januari 2004 @ 22:31
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:04 schreef pirke het volgende:

[..]


Anders denken bij puzzels helpt, maar bij race?

Ja, bij allebei de modes kun je door ff anders na te denken er best seconden afhalen en zo toch de (eerst onmogelijk lijkende) gouden medaille in de wacht slepen.

Maakt het nog uit welke auto je hebt?

Wat betreft de demo en de beta niet natuurlijk want daarbij heb je gewoon maar één type auto. Bij het echte spel heb je wel meerdere auto's en die rijden wel op een andere manier. Het is volgens mij zo (voor zover ik weet) dat je per type landschap (desert, woods, snow) ook een andere auto hebt maar dat kan ik zo niet controleren want ik heb het volledige spel (nog) niet.

kipknotsdonderdag 8 januari 2004 @ 22:50
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:31 schreef Simeon het volgende:
Wat betreft de demo en de beta niet natuurlijk want daarbij heb je gewoon maar één type auto. Bij het echte spel heb je wel meerdere auto's en die rijden wel op een andere manier. Het is volgens mij zo (voor zover ik weet) dat je per type landschap (desert, woods, snow) ook een andere auto hebt maar dat kan ik zo niet controleren want ik heb het volledige spel (nog) niet.
In het volledige spel heb je drie auto's, per landschap 1. Je kunt dus zelf niet kiezen waarmee je rijdt.

Zijn er nog mensen hier met de volledige versie? En onder welke naam speel je online?

pirkedonderdag 8 januari 2004 @ 23:55
Ik vind goud met race toch het moeilijkste, track 1 zit er 0.1 seconde boven... en die 0.1 krijg ik maar niet weg!
pirkevrijdag 9 januari 2004 @ 00:52
Heb net in challenge 4 van de puzzels een megagave jump gebouwd, zie screenshot:

Oja, dat stipje in de verte ben ik

Hier kan je een replay downloaden van die sprong.

Heb hem gesaved als oplossing voor die puzzel, weet iemand in welk bestand hij dan staat?

kipknotsdinsdag 20 januari 2004 @ 22:42
De eerste screen van de volgende update is vrijgegeven:

Er staan dus al twee nieuwe track pieces op de screen. Hopen dat er meer leuke bij komen.

BdRdinsdag 20 januari 2004 @ 23:09
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:42 schreef kipknots het volgende:
Er staan dus al twee nieuwe track pieces op de screen. Hopen dat er meer leuke bij komen.
die stijle helling is 1 nieuwe trackpiece, maar welke zie je nog meer dan?
kipknotsdinsdag 20 januari 2004 @ 23:15
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 23:09 schreef BdR het volgende:

[..]

die stijle helling is 1 nieuwe trackpiece, maar welke zie je nog meer dan?


Rechtsachter op het plaatje zie je een tunnel
kipknotsdinsdag 2 maart 2004 @ 16:35
Er zijn nog wat nieuwe screens van de 1.2 update uit:


Tackleberrydinsdag 2 maart 2004 @ 17:40
Wow, het wordt steeds maar leuker met TrackMania!
RipCoredinsdag 2 maart 2004 @ 20:31
jammer dat de auto's sturen alsof het bootjes zijn... en het hapert zo terwijl mijn PC het spel toch makkelijk aan zou moeten kunnen...
Enchanterwoensdag 3 maart 2004 @ 10:34
Ik zit er aan te denken om dit spel ook maar aan te schaffen.
Is het een beetje leuk om via internet te spelen ?
Veel lag ,of juist niet?
Hoe kies je een server ? , gaat dat via gamespy of all seeing eye of iets dergelijks ?

Enchanterdonderdag 4 maart 2004 @ 10:52
Ik heb ff de demo gedownload , leuk spel , maar is de full ook zo buggy online
kipknotsdonderdag 4 maart 2004 @ 10:59
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 10:52 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb ff de demo gedownload , leuk spel , maar is de full ook zo buggy online
De full is bij mij ook wel redelijk buggy online. Niet zo erg als de demo, maar crashes komen toch nog wel regelmatig voor. De full lijkt wel wat minder te laggen.
Het grootste probleem met online spelen is dat er op het moment weinig servers zijn en er op de servers die er zijn bijna alleen maar banen in de desert omgeving worden gedraait. Ik vind het zelf daardoor nogal snel saai worden. Overigens schijnt het spel over niet al te lange tijd in nog een paar landen uit te komen, dus misschien dat het dan weer wat drukker word.
Enchanterdonderdag 4 maart 2004 @ 11:43
Ik denk dan dat ik 'm maar toch niet aanschaf dan
kipknotszondag 14 maart 2004 @ 23:15
Er is een beta-versie van de 1.2 patch uitgekomen. Voordat je hem gebruikt moet je even je trackmaniafolder backuppen, aangezien er bij deze versie van de patch nog wat problemen kunnen ontstaan.

Bugfixes/extra's bij de 1.2 patch:
quote:
most important improvements:
- more than 40 new blocks!!
- Construction under terrain for tunnels
- a new solo game type "survival".
- you can now beat a record in solo by actually seeing a ghost (not only after replays etc)
- new menus ?
- usage of online avatars when your playin. They are transfered when playing online for everyone to see
- new system of coppers and spending them
- Addition of decorations around the surface of construction. (editor?)
- Update of the main menus.

bugfixes:

- election bug (well everyone knows what this means
- direction bug (errors , mainly when driving with analog devices)

- additions to launcher: safe mode puts all graphic/ and other advanced settings into the most harmless position
- ability to turn off or on the receiving of the beforementioned avatars (if you're on small network etc)
- Vertex process: by defect in hardware. To pass in software mode can avoid certain problems of postings related to the drivers of certain graphics boards, with the detriment of the performances
- windowed/full screen independent Profiles
- managment of avatars. I guess here you can kind of set what avatare to receive or whatnot, cant make it up entirely......It has something to do with that you can decide if you don't want to receive them via the server but see them in the menus ????? well you can always comment if you know better french than me

Menu's changes/additions
- the shop is now under the editor menu
- "rolling demo" menu
- display of coppers earned per cirquit. rounds that are exported from v 1.1 wil display "???" ... hmm does that mean that you can now earn coppers on online challenges too ??? hmm
- in multiplayer a new window is added with a premise of the lan match (or something of a sort )
- new online interface pages
- the difficulty of earning medals were re-examined and the first series will be easier and certain races in the last series will be harder.
- scores earned in version 1.1 will be compatible.

changes in multiplayer:
- reporting of events during a game (players which join, cross the finishing line, give up etc...)

Lan multiplayer changes :
- the 4 last rows (5th to 8th) are posted correctly
(fill me in, i've never played lan multiplayer so... do they mean the player list on screen?)
- no more ghost info from previous internet multiplayer games on the player displays etc
- when one returns from the race mode to the creation of the track, it is the profile of the creator of the game which is always used (hmmz?)

Puzzle mode correction in race F2 "crushable walls"...
De patch is dik 83 mb groot. Downloadlocaties kan je hier vinden. Hopen dat met deze patch het spel weer wat populairder gaat worden.
existenzzondag 19 september 2004 @ 23:03
Trackmania: Sunrise is al weer gepland. Er is nog niet veel over bekend, behalve de volgende (veel belovende) screenshots:

-- Hier stonden plaatjes van 1 of andere website die linken niet leuk vond --

Ik ben benieuwd

[ Bericht 21% gewijzigd door existenz op 20-09-2004 01:56:01 ]
Enchantermaandag 20 september 2004 @ 01:35
quote:
Op zondag 19 september 2004 23:03 schreef existenz het volgende:
Trackmania: Sunrise is al weer gepland. Er is nog niet veel over bekend, behalve de volgende (veel belovende) screenshots:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik ben benieuwd
leuke screenshots
Jordy-Bmaandag 20 september 2004 @ 01:37
quote:
Op maandag 20 september 2004 01:35 schreef Enchanter het volgende:

[..]

leuke screenshots
waar zou 'ie ze vandaan hebben?
existenzmaandag 20 september 2004 @ 01:51
quote:
Op maandag 20 september 2004 01:37 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

waar zou 'ie ze vandaan hebben?
Van een of andere crappy website die niet meer info had dan de screenshots. Overigens kunnen Trackmania gebruikers de game gratis beta testen! (delen dan die getest worden in originele trackmania)
Jordy-Bmaandag 20 september 2004 @ 01:53
douw eens op CTRL+F5...
existenzmaandag 20 september 2004 @ 01:55
quote:
Op maandag 20 september 2004 01:53 schreef Jordy-B het volgende:
douw eens op CTRL+F5...
Oops Ff de goeie zoeken. Info over de betatest at: http://www.digitaljesters(...)e7bb6d6bfc492&t=6368

En de screenshots op gamespot:
http://www.gamespot.com/p(...)ise/screenindex.html
Lombrosozondag 5 december 2004 @ 12:25
Holy shit, wat een gaaf spel. Ik speel op het moment ook die demo van 1.2 (sunrise ?). Ik zit eraan te denken het aan te schaffen, echter ben ik wel benieuwd naar wat de makers van plan zijn. Als er snel een nieuwere versie uitkomt, is het een beetje zonde. Ik heb namelijk wel het idee dat men hard bezig is dit spel op te waarderen.

Het concept is fantastisch. Snel, simpel, ver zijn tijd vooruit, zoals Stunts indertijd. Wie zei nou eigenlijk dat alles draait om realisme en graphics ?
Lombrosozondag 5 december 2004 @ 13:41
Nee, toch niet.

Zoals ik het begrijp:

1. origineel spel: Track Media (waar ook een demo van is)
2. Power up ! - pakket voor op het origineel
3. Sunrise
- Het kan als upgrade geinstalleerd worden op het origineel
- Het kan ook als eigen spel worden gespeeld.

Waar precies het verschil van die laatste twee, weet ik ook even niet.
BdRmaandag 6 december 2004 @ 21:29
die Trackmania Sunrise ziet er erg goed uit! Het wordt een soort add-on en die komt begin 2005 uit.
Seal_forcewoensdag 1 juni 2005 @ 15:47
Ik heb de demo gedownload en hij zegt dit. Kan iemand mijn helpen? wat ik moet doen.. Thanks..
Tainwoensdag 1 juni 2005 @ 15:58
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 15:47 schreef Seal_force het volgende:
Ik heb de demo gedownload en hij zegt dit.[afbeelding] Kan iemand mijn helpen? wat ik moet doen.. Thanks..
Opnieuw downloaden van de demo zou ik haast zeggen
Seal_forcewoensdag 1 juni 2005 @ 15:59
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 15:58 schreef Tain het volgende:

[..]

Opnieuw downloaden van de demo zou ik haast zeggen
Dit is al de 2de demo die ik download.
Tainwoensdag 1 juni 2005 @ 16:00
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 15:59 schreef Seal_force het volgende:

[..]

Dit is al de 2de demo die ik download.
Hmm dan is het inderdaad wel erg vaag. Ik weet helaas dan niet wat de oplossing hiervoor dan is
Seal_forcewoensdag 1 juni 2005 @ 17:08
De demo staat op me computer maar nu geeft hij weer een andere error.



PC heb ik al restart helpt niet..! En heb het bij alle 2 de demo's
Dannydonderdag 2 juni 2005 @ 01:24
Tain; je sluit het andere topic, maar trackmania: sunrise is niet hetzelfde als trackmania. Sunrise is het tweede deel en die speelt toch wel even compleet anders dan de eerste.

En om op het probleem terug te komen; geen idee waar het aan ligt. De kopiëerbeveiliging van de full-versie wil dat je virtuele disks uitgeschakeld hebt staan. Als je virtual disks hebt, probeer die dan inderdaad even uit te schakelen.
De demo werkt wel, want we hebben 'm twee weken lang als demo in de winkel gedraaid...
Seal_forcedonderdag 2 juni 2005 @ 10:32
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 01:24 schreef Danny het volgende:
Tain; je sluit het andere topic, maar trackmania: sunrise is niet hetzelfde als trackmania. Sunrise is het tweede deel en die speelt toch wel even compleet anders dan de eerste.

En om op het probleem terug te komen; geen idee waar het aan ligt. De kopiëerbeveiliging van de full-versie wil dat je virtuele disks uitgeschakeld hebt staan. Als je virtual disks hebt, probeer die dan inderdaad even uit te schakelen.
De demo werkt wel, want we hebben 'm twee weken lang als demo in de winkel gedraaid...
Ik heb alleen de demo's geen full versie. En wat is een virtuele disk?
#ANONIEMzaterdag 4 februari 2006 @ 12:18
Verkeerde topic... :')

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2006 12:25:23 ]